Ze gaan zich verstoppen in een kamer en de gordijnen gaan dicht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef Catkiller het volgende:
Een huis vol met Turken met een open achterdeur dat ruik je toch al van een afstand?
Dat zeg ik niet uit privacy overwegingen. Zijn de inbraken in jouw woonplaats ook flink gestegen?quote:
"SURPRIIIIISE!!!!"quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:59 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze gaan zich verstoppen in een kamer en de gordijnen gaan dicht.
Weet je wat ik denk, dat jij probeert een andere minderheid zwart te maken (hihi zwart). Dus: bronnen TS, bronnen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef polderturk het volgende:
Ik weet niet of er een verband is met een toename van Roemeense en Bulgaarse migranten. Dit is gewoon niet leuk meer. Het gebied wordt onleefbaar. Onze woonplaats was altijd heel rustig.
Flikker op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef sturmpie het volgende:
vooral bij Turken word er heel veel ingebroken ???
waarom bij Turken ??
verzekering oplichten ?
wat? 99% van de inbrekers zijn gewoon knulletjes van 16 die meer zakgeld willen, wetende dat niemand ze ooit gaat pakkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef ironite het volgende:
Bij het openlaten van je deur, richt je jezelf veelal op gelegenheidsinbrekers. Mocht het zo zijn dat de inbraken worden gepleegd door dezelfde persoon, dan pak je hem met de de bovengenoemde truck niet. Dit zou dan een 'professionele' inbreker zijn die zijn inbraken instudeert.
omdat dat jouw omgeving is, duhquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Flikker op.
Ik weet niet of het speciaal bij Turken is. Bij mij is ook ingebroken. Bij een Turkse vrouw is er geweld gebruikt. Wij hebben veel Turkse kenissen en horen het van hen. Van de inbraken bij Nederlanders hoor ik niet veel.
Hoeven die Turken dan niet te werken ofzo?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:51 schreef polderturk het volgende:
Er is een plan om de achterdeur van een huis opzichtig open te laten staan, waarbij een gewapende groep zich in een huis verschuilt.
De inbraken vinden vaak rond 20:00 uur plaats. Als de lichten uit zijn dan weet de inbreker dat er niemand thuis is. Rond die tijd zijn de meeste mensen namelijk nog wakker. Bij mij was er rond 19:00 uur ingebroken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoeven die Turken dan niet te werken ofzo?
Oh wacht.
Aha. Nou ja, dom idee in ieder geval. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand die een dief in elkaar mept de lik in kan, en de dief gaat lachend vrijuit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
De inbraken vinden vaak rond 20:00 uur plaats. Als de lichten uit zijn dan weet de inbreker dat er niemand thuis is. Rond die tijd zijn de meeste mensen namelijk nog wakker. Bij mij was er rond 19:00 uur ingebroken.
Geen idee. Niet in mijn huis in ieder geval.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:34 schreef polderturk het volgende:
Is het aantal inbraken in jullie woonkmgevingen niet gestegen dan?
Er moet toch iets gebeuren? We hebben wel wat plannen om dat te voorkomen. We kunnen naaktfotos van de inbreker maken en dreigen die op internet te plaatsen als hij naar de politie gaat bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, dom idee in ieder geval. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand die een dief in elkaar mept de lik in kan, en de dief gaat lachend vrijuit.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:42 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er moet toch iets gebeuren? We hebben wel wat plannen om dat te voorkomen. We kunnen naaktfotos van de inbreker maken en dreigen die op internet te plaatsen als hij naar de politie gaat bijvoorbeeld.
misschien zijn het nazi's ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Flikker op.
Ik weet niet of het speciaal bij Turken is. Bij mij is ook ingebroken. Bij een Turkse vrouw is er geweld gebruikt. Wij hebben veel Turkse kennissen die ook veel kennissen hebben en horen het van hen. Van de inbraken bij Nederlanders hoor ik niet veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |