Volgens mij komt ze er nu pas achter dat ook zij gevoelens voor hem heeft. Sommige dingen kom je pas achter als het voorbij is. Toen het twee weken terug uitging met mijn ex-vriendin voelde ik ook pas hoe ongelooflijk gek ik op haar was. Ik wist natuurlijk wel dat ik haar super vond, maar de klap was harder dan ik ooit had gedacht. Soms zit gevoel diep, buiten het verstandelijke zeg maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef twiFight het volgende:
Ik zou het egoistisch van je vinden om nu het jou uitkomt wel weer contact met 'm te gaan zoeken. Hij vertelt wat hij voor je voelt en jij weigert dat. Dat was jouw keuze, niets mis mee. Maar geef 'm dan nu ook het respect om de keuze die JIJ gemaakt hebt te verwerken. Hij wil door met zijn leven en dat is een volwassen besluit van hem. Dat jij dat wilt vergallen omdat je spijt hebt is kinderachtig. Je kunt 'm altijd een brief sturen, dat heeft hij ook gedaan en is je goed recht. Dan heeft hij zelf de keus of hij 'm wil lezen of niet. Maar ga het contact niet forceren, het moet zijn keuze zijn of hij je weer wil zien of niet.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een emotioneel ballet! Tijd om deze dans voorbij te laten gaan en nieuwe danspartner te zoeken.
Ik vond dit wel een zinnige reactiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:21 schreef Meejdeej het volgende:
Liefde kan alles kapot maken. Het wordt maar weer eens bewezen. Doodzonde dat het zo heeft moeten lopen. Niks is belangrijker dan een goede vriend naast je relatie te hebben, waar je ook die kleine dingen mee kunt delen die je niet met je vriend deelt (omdat dat soms wel handig is).
Als ik jou was, en je verhaal zo lees, dan zou ik nog eenmalig contact proberen op te nemen zoals hierboven ook al gezegd is. De vriendschap is toch al kapot, dus er is niks meer te verliezen. Je kan alleen maar winnen. Je zit echter met het punt dat hij zijn gevoel misschien alweer 'verkropt' heeft, dus het is lastig te zeggen in hoeverre hij het gevoel weer terug laat komen. Wel is het belangrijk dat wanneer je weer contact opneemt, dat je dan meteen open kaart speelt: ook bij jou spelen de gevoelens op. Noem dat echt. Doe je dat niet dan is de kans best aanwezig dat hij geen gesprek meer met je aan wil knopen.
Mocht het uiteindelijk toch tot niks leiden, dan zal je moeten accepteren dat het niet meer werkt. Net als met een relatie moet ook de vriendschap van twee kanten komen.
Succes!!
Dit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Coco98 het volgende:
Weer een klassiek gevalletje friendzone dat uit de hand loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Wat ik vooral onbegrijpelijk vind is dat er zoveel vrouwen zijn die dan roepen NOU BIJ MIJ NIET HOOR!!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:41 schreef Lyrebird het volgende:
Dames, heren zijn erg digitaal: of ze hebben een hekel aan je, of ze willen met je naar bed.
De "goede vrienden" die keer op keer in R&P voorbijkomen behoren tot de tweede categorie. Dit zijn meestal doodgoeie jongens, die de kat uit de boom proberen te kijken en maar hopen dat jouw relatie uitgaat. Als je het ze op de man afvraagt, dan zullen ze bij hoog en laag ontkennen dat er iets speelt, omdat ze bang zijn jouw vriendschap te verliezen, maar zodra je relatie met de ander over is, komt de aap uit de mouw.
ws dezelfde mensen die het helemaal geen probleem vinden dat hun liefdesleven besproken wordt op een of ander gaar forum.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:19 schreef Silenus het volgende:
Die tip zie ik wel vaker terugkomen. Wie vindt het serieus gaaf als hij een uitgeprinte openingspost van een of ander gaar forum in de brievenbus krijgt?
Tenenkrommend inderdaad. "Beste vriend".. als die band tussen jullie als iets niet te omschrijven is is het wel "vriend". Het heeft helemaal niks met vriendschap te maken. Logisch, want op enkele grove uitzonderingsgevallen na (homofilie, lelijkheid, "stelletjes"vriendschap) is dat ook volstrekt onmogelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:41 schreef Lyrebird het volgende:
Dames, heren zijn erg digitaal: of ze hebben een hekel aan je, of ze willen met je naar bed.
De "goede vrienden" die keer op keer in R&P voorbijkomen behoren tot de tweede categorie. Dit zijn meestal doodgoeie jongens, die de kat uit de boom proberen te kijken en maar hopen dat jouw relatie uitgaat. Als je het ze op de man afvraagt, dan zullen ze bij hoog en laag ontkennen dat er iets speelt, omdat ze bang zijn jouw vriendschap te verliezen, maar zodra je relatie met de ander over is, komt de aap uit de mouw.
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:54 schreef johnykamau het volgende:
Wanneer gaan vrouwen nou eens inzien dat mannen die goede vrienden met ze zijn eigenlijk een relatie met ze willenAls hij zoveel tijd en energie in je steekt dan wil hij echt wel meer dan gezellig samen kletsen en een dvdtje kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Little_Dolls op 27-03-2013 12:06:59 ]
En als een man aangeeft dat hij er geen last van seksuele of liefdesgevoelens heeft bij een vriendin, wordt ie 'homo' genoemd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eens. Wat ik vooral onbegrijpelijk vind is dat er zoveel vrouwen zijn die dan roepen NOU BIJ MIJ NIET HOOR!!!hoe naief.
Misschien kan het wel als de vrouw in kwestie lelijk is. Maar zelfs dan zou hij haar pakken in een dronken bui.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:20 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En als een man aangeeft dat hij er geen last van seksuele of liefdesgevoelens heeft bij een vriendin, wordt ie 'homo' genoemd.
Dat kennelijk niet elke man vriendschappelijke gevoelens kan hebben voor een vrouw, betekent niet dat niemand het kan. In de R&P-topics zie je natuurlijk alleen de probleemgevallen.
Joh, ik zou ook zoveel pakken in een dronken bui.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:25 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Misschien kan het wel als de vrouw in kwestie lelijk is. Maar zelfs dan zou hij haar pakken in een dronken bui.
Nu ben ik niet een voorstander van hele theorieën en overmatig analyseren van dit soort situaties maar toch. Misschien dat deze site je iets meer inzicht geeft in hoe het mannelijk brein werkt. http://www.laddertheory.com/quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:40 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Joh, ik zou ook zoveel pakken in een dronken bui.Dat zegt niks, dat is iets heel anders dan er jarenlang als een zielige puppy achteraan lopen.
Ik geloof heus wel dat jij het niet kan, ik geloof alleen niet dat geen enkele man het kan.
Ik hou best van theorieën en analyses, maar liefst wat wetenschappelijker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:41 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Nu ben ik niet een voorstander van hele theorieën en overmatig analyseren van dit soort situaties maar toch. Misschien dat deze site je iets meer inzicht geeft in hoe het mannelijk brein werkt. http://www.laddertheory.com/
Haha als je goed gelezen had ging het meer om het inzicht in het mannelijk brein dan wat deze beste meneer allemaal over vrouwen schrijft. Wat dat betreft is er ook zeker niet 1 waarheid over hoe vrouwen of mannen in elkaar zitten. Toch heb ik sterk de indruk dat mannen vrijwel alles zouden pakken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:48 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik hou best van theorieën en analyses, maar liefst wat wetenschappelijker.
Hoe moet ik dit soort dingen serieus nemen?
[ afbeelding ]
Ik vind uiterlijk bijvoorbeeld veel belangrijker dan macht en geld, zeker als het alleen om seks gaat, ik word er tenslotte niet voor betaald.
Dit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef twiFight het volgende:
Ik zou het egoistisch van je vinden om nu het jou uitkomt wel weer contact met 'm te gaan zoeken. Hij vertelt wat hij voor je voelt en jij weigert dat. Dat was jouw keuze, niets mis mee. Maar geef 'm dan nu ook het respect om de keuze die JIJ gemaakt hebt te verwerken. Hij wil door met zijn leven en dat is een volwassen besluit van hem. Dat jij dat wilt vergallen omdat je spijt hebt is kinderachtig. Je kunt 'm altijd een brief sturen, dat heeft hij ook gedaan en is je goed recht. Dan heeft hij zelf de keus of hij 'm wil lezen of niet. Maar ga het contact niet forceren, het moet zijn keuze zijn of hij je weer wil zien of niet.
Als de maker van die site zulke onzin over vrouwen schrijft, ben ik niet geneigd het deel over mannen meer te geloven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:51 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Haha als je goed gelezen had ging het meer om het inzicht in het mannelijk brein dan wat deze beste meneer allemaal over vrouwen schrijft. Wat dat betreft is er ook zeker niet 1 waarheid over hoe vrouwen of mannen in elkaar zitten. Toch heb ik sterk de indruk dat mannen vrijwel alles zouden pakken.
Nog even over die mooi pie charts. Macht is meer dan alleen een hoge functie/positie. Macht is ook de leidende figuur in een vriendengroep en zelfs de macht die een man kan hebben door weigeren. Macht is een heel gecompliceerd iets wat nogal simpel word uitgelegd door de maker van de site.
Even hypothetisch hè. Ik spreek met 3 meiden tegelijkertijd af. Denk jij dat ik alle dames daarvan op de hoogte stel? Of kan ik beter een leuk spelletje spelen? Deze situatie is nu zo en ik ga een avondje uit. Ik kom een leuke dame tegen en dat mond uit in een ONS. Zolang de andere dames dat niet weten kan ik wel degelijk de indruk hebben 'schaars' te zijn. Bovendien zijn alle fok rukkers ook schaars omdat ze niet op straat komen. Dat maakt ze nog niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Als de maker van die site zulke onzin over vrouwen schrijft, ben ik niet geneigd het deel over mannen meer te geloven.
Dit spreekt mij meer aan: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)uwen-hetzelfde.dhtml
Maar je zegt wel iets moois met 'de macht door weigeren'. Juist vanwege het hele beeld (al dan niet terecht) dat mannen pakken wat ze pakken kunnen, hebben mannen die moeilijker te krijgen zijn een bepaalde aantrekkingskracht. Gewoon een kwestie van schaarste creëren.
Als jij de overtuiging hebt dat je meerdere mogelijkheden hebt voor seks, kun je het je veroorloven om aan alle dames te laten merken dat je niet voor ze gaat kruipen om seks te krijgen. Dat kan aantrekkelijk zijn - ik denk althans dat ik het aantrekkelijk zou vinden. Dat bedoel ik, niet dat je vertelt met hoeveel anderen je het doet (daar is niks schaars aan).quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:10 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Even hypothetisch hè. Ik spreek met 3 meiden tegelijkertijd af. Denk jij dat ik alle dames daarvan op de hoogte stel? Of kan ik beter een leuk spelletje spelen? Deze situatie is nu zo en ik ga een avondje uit. Ik kom een leuke dame tegen en dat mond uit in een ONS. Zolang de andere dames dat niet weten kan ik wel degelijk de indruk hebben 'schaars' te zijn. Bovendien zijn alle fok rukkers ook schaars omdat ze niet op straat komen. Dat maakt ze nog niet aantrekkelijk.
Zo zitten mannen in elkaar, of ze zitten niet goed in elkaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:20 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En als een man aangeeft dat hij er geen last van seksuele of liefdesgevoelens heeft bij een vriendin, wordt ie 'homo' genoemd.
Dat kennelijk niet elke man vriendschappelijke gevoelens kan hebben voor een vrouw, betekent niet dat niemand het kan. In de R&P-topics zie je natuurlijk alleen de probleemgevallen.
Dit, die vriend wilt geen contact omdat hij niet langer alleen maar vrienden wilt zijn terwijl jij tegen hem hebt gezegd van wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:13 schreef Purplesparks het volgende:
Als je zelf er van overtuigd bent dat het nog steeds iets zou kunnen worden zou je nog 1malig contact kunnen opnemen. Maar als dat geen resultaat opleverd zul je moeten accepteren dat het voorbij is. iig succes en sterkte ermee.
Ik ken mannen met een relatie (met een vrouw, voor de duidelijkheid), die een heleboel vriendschappen met vrouwen hebben. Zij vinden zo'n vriendschap kennelijk niet vermoeiend en irritant. Prima dat jij dat wel vindt, maar niet alle mannen zijn hetzelfde.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:58 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zo zitten mannen in elkaar, of ze zitten niet goed in elkaar.
Een man met een gedeukt zelfvertrouwen, of een man die eenzaam is, die kan zich een friendzone relatie wel permiteren. Vriendschappen met vrouwen zijn uitermate vermoeiend en irritant. Maar als je niks hebt, ben je met weinig tevreden. Voor de mannen die zo'n vriendschap aangaan is de beloning de kans dat er ooit een relatie uitkomt. Je denkt toch niet dat mannen voor de lol naar vrouwen luisteren? En als ze het wel voor de lol doen, dan willen ze echt meer dan alleen maar praten.
Een man die gelukkig getrouwd is of een leuke vriendin heeft, laat zich echt niet verleiden tot beste vriend status, of het moet thuis niet goed ziten.
Gluiperds.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:08 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik ken mannen met een relatie (met een vrouw, voor de duidelijkheid), die een heleboel vriendschappen met vrouwen hebben. Zij vinden zo'n vriendschap kennelijk niet vermoeiend en irritant. Prima dat jij dat wel vindt, maar niet alle mannen zijn hetzelfde.
Jij bent een wijs man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eens. Wat ik vooral onbegrijpelijk vind is dat er zoveel vrouwen zijn die dan roepen NOU BIJ MIJ NIET HOOR!!!hoe naief.
Lul niet zo uit je bek, man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:58 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zo zitten mannen in elkaar, of ze zitten niet goed in elkaar.
Een man met een gedeukt zelfvertrouwen, of een man die eenzaam is, die kan zich een friendzone relatie wel permiteren. Vriendschappen met vrouwen zijn uitermate vermoeiend en irritant. Maar als je niks hebt, ben je met weinig tevreden. Voor de mannen die zo'n vriendschap aangaan is de beloning de kans dat er ooit een relatie uitkomt. Je denkt toch niet dat mannen voor de lol naar vrouwen luisteren? En als ze het wel voor de lol doen, dan willen ze echt meer dan alleen maar praten.
Een man die gelukkig getrouwd is of een leuke vriendin heeft, laat zich echt niet verleiden tot beste vriend status, of het moet thuis niet goed ziten.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef twiFight het volgende:
Ik denk echt niet dat die jongen haar uit haar leven wil, als zij ook iets met hem wil.quote:
ts denkt alleen aan haarzelf. 2x nee, en dan toch ineens ja. hoeft ze hem toch mee lastig te vallen? er zullen genoeg vrouwen zijn die niet zo met zijn gevoel gespeeld hebben etc.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat die jongen haar uit haar leven wil, als zij ook iets met hem wil.
Ga toch fietsen, dat geldt misschien voor de boys op fok/internet. Maar je kunt GEWOON NORMAAL bevriend zijn met iemand van het andere geslacht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nog 1 keer voor alle domme naïeve vrouwen: "MANNEN ZIJN NIET ZOMAAR VRIENDEN MET VROUWEN!!!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |