Die zitten altijd kut menn.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, zie daar vaak genoeg bh's voor 15/20 euro hangen.
Sinds een BH daar 40 euro kost en ik bij de albert heijn een schrale 150 per maand verdien. Hoi.quote:
Mja maar voor veel minder ga je echt geen (goede) bh vinden hoor.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:27 schreef Robyn-3 het volgende:
[..]
Sinds een BH daar 40 euro kost en ik bij de albert heijn een schrale 150 per maand verdien. Hoi.
Het probleem is een beetje dat alles nogsteeds groeit, komt denk ik door de pil. Dus ik weet niet of ik straks nog groter moetquote:Op maandag 11 maart 2013 20:30 schreef Ticootje het volgende:
Zeker met grote borsten moet je gewoon goed spul dragen wat de boel goed ondersteund. Anders hangen ze met je 35ste op je knieën.
En je hebt heus niet elke maand een nieuwe nodig. Investeer in goed spul, koop 2 of 3 bh's en daar kun je makkelijk een jaar ofzo mee doen.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:35 schreef Robyn-3 het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat alles nogsteeds groeit, komt denk ik door de pil. Dus ik weet niet of ik straks nog groter moet
Ik ben 18 jaar, ja dat klopt. Als ik ongesteld wordt is het ook allemaal wat groter. Ja bij de zwangerschap lijkt het me echt een groot verschil! Maar daar ga ik nog niet aan beginnenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Ik merkte altijd wel dat in de loop van m'n cyclus het iets veranderde, maar geen hele cupmaten.
Zwangerschap daarintegen.
Te stijf?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:43 schreef Robyn-3 het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik niet zo fijn zitten, trouwens ook bij de C&A niet.. zit apart
Ja ook stijf idd. En ze sluiten niet goed aan, misschien heb ik een figuur waarbij die BH's niet goed aansluitenquote:
Of je draagt een verkeerde maat.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:47 schreef Robyn-3 het volgende:
[..]
Ja ook stijf idd. En ze sluiten niet goed aan, misschien heb ik een figuur waarbij die BH's niet goed aansluiten
Dat zegt mij echt niks. Die meiden hebben geen idee waar ze het over hebben.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:01 schreef Robyn-3 het volgende:
[..]
Jawel, netjes opgemeten, en wel bij de Hunkemoller haha
Wat raad je dan aan?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zegt mij echt niks. Die meiden hebben geen idee waar ze het over hebben.
Zou wel verstandig zijn inderdaad, al durf ik daar nooit naar binnen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij een goede speciaalzaak laten opmeten!
Gekkie! Gewoon laten opmeten, iets passen, en zeggen dat het nét niet is wat je zoekt.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou wel verstandig zijn inderdaad, al durf ik daar nooit naar binnen.
Haha, daar heb ik de ballen niet voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekkie! Gewoon laten opmeten, iets passen, en zeggen dat het nét niet is wat je zoekt.
Inderdaad, gewoon gaan. Ik heb zelf een hele moeilijke maat, hoe vaak ik wel niet een uur in zo'n zaak heb gestaan zonder iets te kopenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekkie! Gewoon laten opmeten, iets passen, en zeggen dat het nét niet is wat je zoekt.
Een ouwetje is al beter dan die 18-jarige grietjes. De dame had vast veel meetervaring.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, daar heb ik de ballen niet voor.Ga met me mee!
Heb me wel laten opmeten door een oude vrouw in de hunkemoller.En dat gaf wel veel verheldering.
Die dame zag meteen dat ik de verkeerde maten had gepakt: JA JE MOET GEEN B NEMEN DAT ZIE JE TOCH ZO!? Ik dacht echt waarrrr heb je het over.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Een ouwetje is al beter dan die 18-jarige grietjes. De dame had vast veel meetervaring.
Toevallig was ik pas in een klein zaakje, en de eigenaresse kwam al met het meetlint aanhollen voor ik mijn jas uithad.
Haha, lol, ik ken het gevoel, ik heb een 65G, die cupmaten bleven maar groeien toen ik een jaar of 16 was. Frustratie! (totdat ik ging afvallen en prima donna leerde kennen, toen waren alle problemen over, maar ja, dat is wel duur...).quote:Op maandag 11 maart 2013 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die dame zag meteen dat ik de verkeerde maten had gepakt: JA JE MOET GEEN B NEMEN DAT ZIE JE TOCH ZO!? Ik dacht echt waarrrr heb je het over.Kwam ze opeens aan met E en F.
Ik schrok, die dingen zijn net zo groot als mn hoofd enzo.
Erg charmant zien ze er meestal niet uit inderdaad.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die dame zag meteen dat ik de verkeerde maten had gepakt: JA JE MOET GEEN B NEMEN DAT ZIE JE TOCH ZO!? Ik dacht echt waarrrr heb je het over.Kwam ze opeens aan met E en F.
Ik schrok, die dingen zijn net zo groot als mn hoofd enzo.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:56 schreef Neifile het volgende:
[..]
Haha, lol, ik ken het gevoel, ik heb een 65G, die cupmaten bleven maar groeien toen ik een jaar of 16 was. Frustratie! (totdat ik ging afvallen en prima donna leerde kennen, toen waren alle problemen over, maar ja, dat is wel duur...).
Gelukkig went alles hehehe.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Erg charmant zien ze er meestal niet uit inderdaad.
Mijn moeder zag van de week een rode bh in mijn koffer en vroeg of ik mijn kardinaalsmuts mee had genomen.
Weet je wat het is, eigenlijk is mijn boezem helemaal niet zo groot. Ik zou een 75 E passen als ik een paar kilo aan zou komen (wat ik niet wil natuurlijk). Zandloperfiguur, leuk hoor maar enorm onhandig... Enige wat echt goed zit is Prima Donna, Implicite en Marlies Dekkers (leuk voor je budget ook). Voordeel is wel dat dat soort lingerie echt jaren meegaat. Ik heb Prima Donna's van 5 jaar oudquote:Op maandag 11 maart 2013 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Jeetje, G! Maar 65? Dat is heeel erg smal.
De eerste keer dat ik 75 aan deed stikte ik half.
En prima donna is duur inderdaad, maar je moet toch wat; vooral met zo'n grote boezem. Brrr.
[..]
Gelukkig went alles hehehe.![]()
hahahaha!
Awhhh.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:11 schreef Neifile het volgende:
[..]
Weet je wat het is, eigenlijk is mijn boezem helemaal niet zo groot. Ik zou een 75 E passen als ik een paar kilo aan zou komen (wat ik niet wil natuurlijk). Zandloperfiguur, leuk hoor maar enorm onhandig... Enige wat echt goed zit is Prima Donna, Implicite en Marlies Dekkers (leuk voor je budget ook). Voordeel is wel dat dat soort lingerie echt jaren meegaat. Ik heb Prima Donna's van 5 jaar oud. Maar ja, als zo'n ding je halve maandsalaris is, krab je nog weleens achter je oren.
Plus het probleem dat je snel gewend raakt aan duurdere lingerie
Het is zo lastig met kleding. Colbertjes die niet dichtkunnen, blouses waar de knopen afspringen, jurkjes die perfect passen behalve daar...quote:Op maandag 11 maart 2013 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh.Zwaar leven hebben wij vrouwen eigenlijk! En zo! Een bh van 5 jaar?! Jeetje mineetje zeg.
Narigheid ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zo lastig met kleding. Colbertjes die niet dichtkunnen, blouses waar de knopen afspringen, jurkjes die perfect passen behalve daar...
Ja we hebben het zwaarquote:Op maandag 11 maart 2013 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhh.Zwaar leven hebben wij vrouwen eigenlijk! En zo! Een bh van 5 jaar?! Jeetje mineetje zeg.
Mijn vader vraagt meestal of ik een kilo aardappels ga halen.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Erg charmant zien ze er meestal niet uit inderdaad.
Mijn moeder zag van de week een rode bh in mijn koffer en vroeg of ik mijn kardinaalsmuts mee had genomen.
Met dat meten schiet je geen meter op. Met meten heb ik 80/85 B. Dat zit ook echt totaal niet. Bij de speciaalzaak, stoppen ze mij altijd in een 70D, moet je er wel tegen kunnen dat je halfnaakt in een pashokje/winkel staat met de verkoopster erbovenop, want die keuren daar altijd graag mee. Maar vooral met duurdere bh's is die smalle maat wel handig. Je begint op het buitenste haakje, en als met de jaren het elastiek verslapt schuif je steeds een clipje op. En dan doe je inderdaad jaren met een wat betere bh.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, daar heb ik de ballen niet voor.Ga met me mee!
Heb me wel laten opmeten door een oude vrouw in de hunkemoller.En dat gaf wel veel verheldering.
Huuuuu ik heb nu al 80F. Als ik ooit zwanger ben kan ik straks nog mensen doodslaan met mn memmen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Ik merkte altijd wel dat in de loop van m'n cyclus het iets veranderde, maar geen hele cupmaten.
Zwangerschap daarintegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |