Die zitten altijd kut menn.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, zie daar vaak genoeg bh's voor 15/20 euro hangen.
Sinds een BH daar 40 euro kost en ik bij de albert heijn een schrale 150 per maand verdien. Hoi.quote:
Mja maar voor veel minder ga je echt geen (goede) bh vinden hoor.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:27 schreef Robyn-3 het volgende:
[..]
Sinds een BH daar 40 euro kost en ik bij de albert heijn een schrale 150 per maand verdien. Hoi.
Het probleem is een beetje dat alles nogsteeds groeit, komt denk ik door de pil. Dus ik weet niet of ik straks nog groter moetquote:Op maandag 11 maart 2013 20:30 schreef Ticootje het volgende:
Zeker met grote borsten moet je gewoon goed spul dragen wat de boel goed ondersteund. Anders hangen ze met je 35ste op je knieën.
En je hebt heus niet elke maand een nieuwe nodig. Investeer in goed spul, koop 2 of 3 bh's en daar kun je makkelijk een jaar ofzo mee doen.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:35 schreef Robyn-3 het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat alles nogsteeds groeit, komt denk ik door de pil. Dus ik weet niet of ik straks nog groter moet
Ik ben 18 jaar, ja dat klopt. Als ik ongesteld wordt is het ook allemaal wat groter. Ja bij de zwangerschap lijkt het me echt een groot verschil! Maar daar ga ik nog niet aan beginnenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Ik merkte altijd wel dat in de loop van m'n cyclus het iets veranderde, maar geen hele cupmaten.
Zwangerschap daarintegen.
Te stijf?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:43 schreef Robyn-3 het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik niet zo fijn zitten, trouwens ook bij de C&A niet.. zit apart
Ja ook stijf idd. En ze sluiten niet goed aan, misschien heb ik een figuur waarbij die BH's niet goed aansluitenquote:
Of je draagt een verkeerde maat.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:47 schreef Robyn-3 het volgende:
[..]
Ja ook stijf idd. En ze sluiten niet goed aan, misschien heb ik een figuur waarbij die BH's niet goed aansluiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |