Ik heb geen idee wat het nummer van mijn tandarts is. Heb daar ook al een jaar of 6 niet heen hoeven te bellen.quote:
Dan zoek je dat nummer op en bel je.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het nummer van mijn tandarts is. Heb daar ook al een jaar of 6 niet heen hoeven te bellen.
Oh kijk, dat kende ik nog niet. tandartsennet.nlquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zoek je dat nummer op en bel je.
Waarom niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom zou je dat uberhaupt willen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Vannochtend vroeg; om 8 uur, bij de tandarts geweest; eventjes naar mijn goedverzorgde gebied gekeken.
quote:
Daaromquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:52 schreef very het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga toch geen negertanden nemen danquote:
Ja, eigenlijk wel, want zijn nieuwe assistente is fucking lelijk en de vorige was een geile milf.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik wil juist zoiets:
[ afbeelding ]
Daar hoef ik geen ribben voor weg te laten halen, dat kan ik nu ook al wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:07 schreef very het volgende:
[..]
Wat is het volgende...paar ribben eruit zodat je jezelf kunt pijpen? En daarna inschrijven op deze school?
Je hebt je pik afgesneden?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen ribben voor weg te laten halen, dat kan ik nu ook al wel.
Nee, mijn leuter is gewoon groot zat.quote:
TS pijpt zijn eigen e-penisquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, mijn leuter is gewoon groot zat.
Neehoor, dat doen andere wel voor me.quote:
TS:quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Neehoor, dat doen andere wel voor me.
hey, kende je zoeken via Google al? Echt een fantastisch medium.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Neehoor, dat doen andere wel voor me.
Uhh, dan moet ik op een speciaal moment helemaal naar London, maar eigenlijk geen slecht idee. Kan ik meteen even Engeland onveilig makenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
hey, kende je zoeken via Google al? Echt een fantastisch medium.
http://teethbydnash.com/custom-fangs/custom-fang-styles/
Een retour vanaf Eindhoven is bijna gratis, goed te doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, dan moet ik op een speciaal moment helemaal naar London, maar eigenlijk geen slecht idee. Kan ik meteen even Engeland onveilig maken
Ja, maar voor mij is het trein reisje Eindhoven op en neer al 50 euro ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
Een retour vanaf Eindhoven is bijna gratis, goed te doen.
ja, called it!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik wil juist zoiets:
[ afbeelding ]
koop je een dagkaart bij de blokker voor 15 euro.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij is het trein reisje Eindhoven op en neer al 50 euro ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:29 schreef Cactus1 het volgende:
Deze kun je ook nemen. Volgens mij zijn het glow-in-the-darkDas helemaal vet!
movie qualitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Dat bedoel ik! Wat wil je nog meer?quote:
fuck ts (niet letterlijk), ik wil ze hebben!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Wat wil je nog meer?En zoals de wind draait, draait TS ook mee en als ze dat weer vervelen, kan hij ze gewoon uit doen en iets nieuws zoeken
Je hoofddoel is neem ik aan nooit meer serieus genomen worden?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik wil juist zoiets:
[ afbeelding ]
Daar hoef ik niet zoveel geld voor uit te geven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je hoofddoel is neem ik aan nooit meer serieus genomen worden?
Jij haalt je kleding zeker ook bij de zeeman.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef DuTank het volgende:
http://www.megagadgets.nl/vampier-tanden.html
alsjeblieft TS en nu opkankeren freak
Nee, wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jij haalt je kleding zeker ook bij de zeeman.
Dat ik ook geen goedkope troep in m'n bek hoef.quote:
Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat het leuk is voor Halloween of Carnaval en dat je voor de rest gewoon een mongool bent als je zo over straat gaatquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat ik ook geen goedkope troep in m'n bek hoef.
Ja, idd, je gaat toch niet met van die goedkope troep van de feestwinkel in je bek lopen, als je het wil doen, doe het dan wel goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat het leuk is voor Halloween of Carnaval en dat je voor de rest gewoon een mongool bent als je zo over straat gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |