Ik heb geen idee wat het nummer van mijn tandarts is. Heb daar ook al een jaar of 6 niet heen hoeven te bellen.quote:
Dan zoek je dat nummer op en bel je.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het nummer van mijn tandarts is. Heb daar ook al een jaar of 6 niet heen hoeven te bellen.
Oh kijk, dat kende ik nog niet. tandartsennet.nlquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zoek je dat nummer op en bel je.
Waarom niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom zou je dat uberhaupt willen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Vannochtend vroeg; om 8 uur, bij de tandarts geweest; eventjes naar mijn goedverzorgde gebied gekeken.
quote:
Daaromquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:52 schreef very het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga toch geen negertanden nemen danquote:
Ja, eigenlijk wel, want zijn nieuwe assistente is fucking lelijk en de vorige was een geile milf.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik wil juist zoiets:
[ afbeelding ]
Daar hoef ik geen ribben voor weg te laten halen, dat kan ik nu ook al wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:07 schreef very het volgende:
[..]
Wat is het volgende...paar ribben eruit zodat je jezelf kunt pijpen? En daarna inschrijven op deze school?
Je hebt je pik afgesneden?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen ribben voor weg te laten halen, dat kan ik nu ook al wel.
Nee, mijn leuter is gewoon groot zat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |