Ik raak altijd zo in paniek als ik zie dat ik de lapo hebquote:
Kloppend hartje, trillende en zwetende handjes, tig tikfouten?quote:Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik raak altijd zo in paniek als ik zie dat ik de lapo heb![]()
Binnen 5 seconden een nieuwe titel verzinnen!quote:Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
hij doet zelf overkomen van nietquote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.
Ik kijk altijd eerst of ik 'm echt wel heb. Kan door het slotje heenposten.quote:Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Leuk idee om aan te hebben tijdens het kerstdinerquote:Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef Cee het volgende:
Nee maar even serieus, dat kerstboompak, FANTASTISCH.
Ja ik heb windows 8 dus ik ging met mijn muis over de verkeerde knoppen en klikte verkeerd dus zat alweer in een heel ander schermquote:Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kloppend hartje, trillende en zwetende handjes, tig tikfouten?
Cool, dat had ik niet verwacht. W8 is tof he?quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik heb windows 8 dus ik ging met mijn muis over de verkeerde knoppen en klikte verkeerd dus zat alweer in een heel ander scherm
precies, ach jaquote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie vorig jaar nog wel een soort van geprotesteerd.
Ik moet toch weer vaker 3FM luisteren hoor ik al wel..quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn programma vorig jaar tijdens '90s Request weekOf was dat het jaar daarvoor?
Het is commercieel geworden, dus ze gaan het uitmelken tot de laatste cent...quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen, maar: volgend jaar laatste SR? Iets aan dat telkens maar meer doneren gaat me enorm tegenstaanzeker omdat ik het doel dit jaar helemaal niks vind.
En het afscheid van Henk waarbij Gerard het laatste uur deedquote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn programma vorig jaar tijdens '90s Request weekOf was dat het jaar daarvoor?
Dat zeg ikquote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En het afscheid van Henk waarbij Gerard het laatste uur deed![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En het afscheid van Henk waarbij Gerard het laatste uur deed![]()
Dat wordt nog wel wat tussen julliequote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool, dat had ik niet verwacht. W8 is tof he?
Gerard had ter ere van die week een uitzending helemaal op z'n Henk Westbroeks gepresenteerd.quote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik moet toch weer vaker 3FM luisteren hoor ik al wel..
Ja alleen niet als je stress hebt omdat lapoquote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool, dat had ik niet verwacht. W8 is tof he?
http://www.schildpaddencentrum.nl/soapsnoopy.htmquote:Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef tralalala het volgende:
Westbroek met zijn illegale Griekse schildpad, wat een radio
Ben het helemaal met je eens, de problemen in Afrika zitten veel dieper dan bv in babysterfte.Dit riekt naar het afkopen van schuldgevoelquote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen, maar: volgend jaar laatste SR? Iets aan dat telkens maar meer doneren gaat me enorm tegenstaanzeker omdat ik het doel dit jaar helemaal niks vind.
En z'n spetterpoep-verhaal.quote:Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef tralalala het volgende:
Westbroek met zijn illegale Griekse schildpad, wat een radio
quote:Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef Remzz het volgende:
Westbroek die een maand te vroeg bij Ekstra Weekend aan kwam zetten
GODSAMME WAUW WAUW WAUWquote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, prettige avond nog verder!
En vergeet niet.
GOOD GOAN.
[ afbeelding ]
Hoe dan? Heb je software om het ook weer te lezen dan?quote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Toch ook maar om capturetechnische redenen de 360 cam eens gaan rippen, als Ilse hier nog de hele nacht is...
Ga dan weg.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef vuvuzela het volgende:
Waarom zitten we nu weer opgescheept met ekdom
Nou ja, dat afkopen van schuldgevoel-blabla daar stoor ik me niet zo aan, maar dat enorme bedrag telkens... en telkens maar meer.... Oh oh wat een crisis in Nederland.quote:Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef knep het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, de problemen in Afrika zitten veel dieper dan bv in babysterfte.Dit riekt naar het afkopen van schuldgevoel.
Een voordeel: tis net als regen: je kunt m beter nu krijgen dan in de nacht, wanneer t echt leuk wordtquote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef vuvuzela het volgende:
Waarom zitten we nu weer opgescheept met ekdom
GMTA wordt toch al jarenlang op internet gebruiktquote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is
Dat is in dit topic tenminste al jaren zo hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Waarom moet het dan maar helemaal stoppen? Jij vindt het niet leuk meer, dus kijk dan ook niet.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, dat afkopen van schuldgevoel-blabla daar stoor ik me niet zo aan, maar dat enorme bedrag telkens... en telkens maar meer.... Oh oh wat een crisis in Nederland.![]()
Misschien ben ik het gewoon zat. Tien jaar is in principe ook een mooie tijd geweest.
Geef 'r een sesambolletjequote:
Whut? Nieuwe hype?quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft ENorm nog geld gedoneerd trouwens?
Voor welk huis?quote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef Moody het volgende:
GVD Gaat hij nu echt reclame maken voor die hoes![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Gewoon je neus dichtknijpen.quote:
Ja, maar hier wel opmerkelijk vaak.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
GMTA wordt toch al jarenlang op internet gebruikt
Diequote:
Jij komt alleen op FOK! of wat?quote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, maar hier wel opmerkelijk vaak.
Inkopperquote:
Belachelijk... ze hebben de afgelopen weken show gegeven, hadden ze wel wat geld op kunnen halen.quote:
Het is een normaal, gangbaar streamformaat. Hier kun de video als 'normaal' zien:quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe dan? Heb je software om het ook weer te lezen dan?
quote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef DeLuna het volgende:
Zie, Gerard vindt het ook niet zo leuk meer.
Nee, juist niet, maar aangezien ik het hier verdacht vaak lees opeens...quote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jarenlang onder een steen geleefd ofzo.
Het blijft leuuujjjkquote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef De_Nater het volgende:
Spontaniteit gaat er vanaf
Ilse: maar het blijft leeeeuk
Zeg, ik ben geen zeikerd hoor, ik heb heel het jaar uitgekeken naar SR. Maar ik merk gewoon dat ik het een beetje zat begin te raken. Mag ik m'n eerlijke mening hier niet posten?quote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom moet het dan maar helemaal stoppen? Jij vindt het niet leuk meer, dus kijk dan ook niet.
Zeikerds
10.000 euro he..quote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef Qunix het volgende:
INDERDAAD GERARD!
SPONTAAN IS LEUKER!
STOPPEN MET DE ONZIN, WEG MET DIE TROEP.
i.am.+quote:
Hoesje met een cameraquote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef iFok. het volgende:
[..]
Owh, is dat een hoesje?Ik dacht dat het een camera was.
Cool!quote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het is een normaal, gangbaar streamformaat. Hier kun de video als 'normaal' zien:
http://www.longtailvideo.com/jw-player/wizard/#rtmp
Vul bij file het adres in: rtmp://82.201.49.247:80/livestream/request2.sdp
Even op tab drukken, en daarna in de player op play.
Nee, daarom valt het hier juist op, slimpie.quote:
Ja je mag je mening hier neer zetten maar dat ze er maar een punt achter moeten zetten niet natuurlijk. Als je het zat bent volg je het toch niet meer? Niemand die jou dwingt hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen zeikerd hoor, ik heb heel het jaar uitgekeken naar SR. Maar ik merk gewoon dat ik het een beetje zat begin te raken. Mag ik m'n eerlijke mening hier niet posten?
Het lijkt me gewoon mooi als ze met 10 jaar SR er een punt achter zetten.
Ik ben ook helemaal niet lui.quote:Op zondag 23 december 2012 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zei dat ambtenaren lui waren![]()
![]()
Dat zal ik volgend jaar of het jaar daarna dan ook niet meer zo (intensief) doen, nee.quote:Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja je mag je mening hier neer zetten maar dat ze er maar een punt achter moeten zetten niet natuurlijk. Als je het zat bent volg je het toch niet meer? Niemand die jou dwingt hoor.
Dat komt door de crisisquote:
Opgelost, slotje.quote:Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat zal ik volgend jaar of het jaar daarna dan ook niet meer zo (intensief) doen, nee.
Sjaak en de Schizofrenersquote:Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef Franktastic1984 het volgende:
"Ben jij een koor?"
Wat, in je eentje?
Tamara, producer bij Ekdomquote:Op zondag 23 december 2012 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik loop achter, maar wie is dat Ik hou niet van honden-chickie eigenlijk? #dtv
Ah, thnxquote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tamara, producer bij Ekdom
[ afbeelding ]
ik meerdere keren per dagenquote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Die Tamara heb ik trouwens nu ook wel weer genoeg gehoord.
"Ik hou nie van hondeh"
Goed aangevraagd dusquote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Cee het volgende:
Alle door Roos gesuggereerde plaatjes van vanmiddag voor de DJ's zijn nu voorbij gekomen.
inderdaad sukkel in the sandquote:Op zondag 23 december 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed aangevraagd dus. Anders waren ze er niet geweest denk ik
.
ditquote:
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
"Ik hou nie van hondeh"
Tweet dit even Nater!quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
Huh?quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
"Ik hou nie van hondeh"
Neuhquote:
Een jaartje geen Ekdom in het Huis en je hebt al die jingles nietquote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Normaal merk ik het niet zo, dan luister ik 2 á 3 keer per week Effe Ekdom. Maar nu ik 'm al een aantal dagen achter elkaar radio heb horen maken gaat het toch een beetje tegenstaan inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Voor 3d Plaatjesquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een dubbelle camera van die gast?
Te laat had het graag voor je gedaanquote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand een cap van die levende kerstboom?
quote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef iFok. het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje van Ajax op de radio: Wij zijn Ajax heette het volgens mij.
Die moet je aanvragen, leuk in Twente.
Dat zijn 2 GoPro's en met deze setting maakt hij 3D video of foto's.quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
3D opnames?!quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
Inderdaad, Giel heeft helemaal geen jinglesquote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een jaartje geen Ekdom in het Huis en je hebt al die jingles niet>
quote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef iFok. het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje van Ajax op de radio: Wij zijn Ajax heette het volgens mij.
Die moet je aanvragen, leuk in Twente.
boertje uit enschede die niet snapt dat je de geheugenkaart eruit kunt halen om fotos te kopieren.quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
Ik hoor iedereen erover maar heb hem nog niet gezienquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef whoopa het volgende:
[..]
Te laat had het graag voor je gedaan
50 euro, pannekoekquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, Giel heeft helemaal geen jingles
Ook wel ja.quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
?quote:
Vond ik ook en op nummer 1 gekomen zelfs!quote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Die ja, best wel mooi voor een voetballiedje.
En altijd dat applaus.quote:
Giel is zelf een jingle machinequote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aha okequote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond ik ook en op nummer 1 gekomen zelfs!
Dat zeggen ze altijd, dat sinds de crisis ambtenaren ineens wel werken. PI vergeten te veranderen though.quote:
blik vol bejaardenquote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Giel is zelf een jingle machine
Wauw wauw wauw
Ahquote:
3D, LEZENquote:
Doe mij daarom stenders maarquote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wordt soms wel moe van de jingles en vaste uitdrukkingen van Gerard. Beetje over de top. Normaal luister ik ook niet graag naar Effe Ekdom.
Gewoon allemaal DJ's uitnodigen die een uurtje doen ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef Moody het volgende:
Het wordt tijd om een gast-DJ uit te nodigen in het huis. Evers bijv.
Anders krijg je nooit variatie.
Ben al 14 jaar ambtenaar, altijd hard gewerkt.quote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd, dat sinds de crisis ambtenaren ineens wel werken. PI vergeten te veranderen though.
Hij staat zo geconcentreerd met dat ding. Dat petje en zo. Dat filmen van die chickies net. De 50+heid van die man.quote:
Moet ik dit geloven?quote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben al 14 jaar ambtenaar, altijd hard gewerkt.
Wat een onzin, 3D films zijn ook kut geef mij maar 2D..quote:
Nee want die zitten veilig op Fok!quote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ook een gast met een tic zijn, die heb je ook nog wel eens.
Ik zal hem in de gaten houden.quote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij staat zo geconcentreerd met dat ding. Dat petje en zo. Dat filmen van die chickies net. De 50+heid van die man.
twitter:Fatihg1 twitterde op zondag 23-12-2012 om 23:20:45@DeNater achterlijke vent ! Zet jezelf te koop op marktplaats t.e.a.b reageer retweet
Natuurlijk wordt er wel wat gekletst, maar er moet ook wel gewerkt worden.quote:
Af en toe glipt er een FOK!ker richting het glazen huis hoor!quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er wel wat gekletst, maar er moet ook wel gewerkt worden.
Wat een liefdequote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef De_Nater het volgende:
Nieuwe binnengekomen, leukste vooralsnog:twitter:Fatihg1 twitterde op zondag 23-12-2012 om 23:20:45@DeNater achterlijke vent ! Zet jezelf te koop op marktplaats t.e.a.b reageer retweet
Ik zag gisteren twee hele knappe Fokkers.quote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Af en toe glipt er een FOK!ker richting het glazen huis hoor!
Vooral die linker.quote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zag gisteren twee hele knappe Fokkers.
Daar was die reclame niet echt voor nodig hoor..quote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Dit nummer is verknald door de AH-reclame.
quote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Dit nummer is verknald door de AH-reclame.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |