abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:11:04 #101
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120696610
Die gimmick is wel tof dan ^O^
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:06 #102
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120696612
Ho, hoho
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:08 #103
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_120696614
Waarom nu geen henk westbroek meer :'(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_120696616
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dit.
Dat.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:10 #105
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120696619
Heeft ENorm nog geld gedoneerd trouwens?
Make love, not war ☮
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 23:11:14 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_120696625
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Zo tof hè _O_
Geweldig! jeetje wat een bedrag.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_120696629
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Geef 'r een sesambolletje
Of een maanzaad bolletje!
pi_120696635
Hoe heet dat hoesje van Will i Am?
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:26 #109
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696638
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Whut? Nieuwe hype?
Jarenlang onder een steen geleefd ofzo. :')
pi_120696641
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft ENorm nog geld gedoneerd trouwens?
:N
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:11:27 #111
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120696643
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Whut? Nieuwe hype?
GMTA is al minstens zo oud als dat ik op FOK! hang _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120696645
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft ENorm nog geld gedoneerd trouwens?
Ja enorm.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120696646
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef Moody het volgende:
GVD Gaat hij nu echt reclame maken voor die hoes :( :')
Voor welk huis?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:30 #114
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_120696648
Ilse heeft iets weg van m'n buurvrouw
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:11:33 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120696654
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is :r
:')

Heb ik al vaak zat gehoord hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:34 #116
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120696656
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef zeefje het volgende:
Waarom nu geen henk westbroek meer :'(
Gewoon je neus dichtknijpen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:35 #117
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120696657
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:

[..]

GMTA wordt toch al jarenlang op internet gebruikt :')
Ja, maar hier wel opmerkelijk vaak.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120696659
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat.
Die
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:11:38 #119
87554 Cee
Welluk?
pi_120696660
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Whut? Nieuwe hype?
WTF snapt ie vast nog niet.
pi_120696666
Veiling meester, dat klinkt als brand meester :{
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:49 #121
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696674
quote:
99s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Geweldig! jeetje wat een bedrag.
Die eindstand gaat echt zo gigantisch hoog worden _O_
pi_120696682
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, maar hier wel opmerkelijk vaak.
Jij komt alleen op FOK! of wat? :')
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:58 #123
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120696686
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Moody het volgende:

[..]

Ja enorm.
Inkopper ^O^
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:12:00 #124
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120696687
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef minthy het volgende:

[..]

Voor welk huis?
Twents uurtje is voorbij he.
  zondag 23 december 2012 @ 23:12:02 #125
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120696689
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

:N
Belachelijk... ze hebben de afgelopen weken show gegeven, hadden ze wel wat geld op kunnen halen.
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 23:12:06 #126
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120696693
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Qunix het volgende:

[..]

Hoe dan? Heb je software om het ook weer te lezen dan?
Het is een normaal, gangbaar streamformaat. Hier kun de video als 'normaal' zien:
http://www.longtailvideo.com/jw-player/wizard/#rtmp
Vul bij file het adres in: rtmp://82.201.49.247:80/livestream/request2.sdp
Even op tab drukken, en daarna in de player op play.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  zondag 23 december 2012 @ 23:12:07 #127
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696694
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef iFok. het volgende:
Hoe heet dat hoesje van Will i Am?
http://i.am
pi_120696698
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Die
Die yourself :(

Onsympathieke lui hier.

:P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:12:19 #129
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120696710
Zie, Gerard vindt het ook niet zo leuk meer.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120696715
INDERDAAD GERARD!

SPONTAAN IS LEUKER!

STOPPEN MET DE ONZIN, WEG MET DIE TROEP.
pi_120696717
Spontaniteit gaat er vanaf

Ilse: maar het blijft leeeeuk
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120696724
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef DeLuna het volgende:
Zie, Gerard vindt het ook niet zo leuk meer.
^O^
  zondag 23 december 2012 @ 23:12:38 #133
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120696728
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Jarenlang onder een steen geleefd ofzo. :')
Nee, juist niet, maar aangezien ik het hier verdacht vaak lees opeens...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120696731
quote:
Owh, is dat een hoesje? :o Ik dacht dat het een camera was.
  zondag 23 december 2012 @ 23:12:44 #135
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_120696737
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Gewoon je neus dichtknijpen.
Mijn neus zit al dicht :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_120696738
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef De_Nater het volgende:
Spontaniteit gaat er vanaf

Ilse: maar het blijft leeeeuk
Het blijft leuuujjjk
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120696739
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Twents uurtje is voorbij he.
Ik mag verdomme ook niks meer hier... }:|
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120696745
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Waarom moet het dan maar helemaal stoppen? Jij vindt het niet leuk meer, dus kijk dan ook niet.

Zeikerds }:|
Zeg, ik ben geen zeikerd hoor, ik heb heel het jaar uitgekeken naar SR. Maar ik merk gewoon dat ik het een beetje zat begin te raken. Mag ik m'n eerlijke mening hier niet posten?
Het lijkt me gewoon mooi als ze met 10 jaar SR er een punt achter zetten.
Koel en donker bewaren
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:12:52 #139
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120696746
quote:
15s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef Qunix het volgende:
INDERDAAD GERARD!

SPONTAAN IS LEUKER!

STOPPEN MET DE ONZIN, WEG MET DIE TROEP.
10.000 euro he..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120696751
Tommie aan de mic!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120696756
Ik houd niet van honden!
pi_120696761
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef iFok. het volgende:
Hoe heet dat hoesje van Will i Am?
i.am.+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120696763
Ze komen uit Gilze Rijen. Ze komen lopen.

En Gerard maakt geen grap :P :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 23:13:09 #144
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696768
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef iFok. het volgende:

[..]

Owh, is dat een hoesje? :o Ik dacht dat het een camera was.
Hoesje met een camera
pi_120696770
Zware shag!
  zondag 23 december 2012 @ 23:13:12 #146
123170 alors
zlata1234
pi_120696771
Waarom doet ze geen oud werk? ;(
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120696773
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Het is een normaal, gangbaar streamformaat. Hier kun de video als 'normaal' zien:
http://www.longtailvideo.com/jw-player/wizard/#rtmp
Vul bij file het adres in: rtmp://82.201.49.247:80/livestream/request2.sdp
Even op tab drukken, en daarna in de player op play.
Cool!
  zondag 23 december 2012 @ 23:13:15 #148
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120696774
Dikke check!
  zondag 23 december 2012 @ 23:13:19 #149
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120696780
Ik loop achter, maar wie is dat Ik hou niet van honden-chickie eigenlijk? #dtv
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:13:19 #150
87554 Cee
Welluk?
pi_120696784
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef De_Nater het volgende:
Tommie aan de mic!
_O-

Gilze Rijen de gekste! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')