abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 23:12:06 #126
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120696693
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Qunix het volgende:

[..]

Hoe dan? Heb je software om het ook weer te lezen dan?
Het is een normaal, gangbaar streamformaat. Hier kun de video als 'normaal' zien:
http://www.longtailvideo.com/jw-player/wizard/#rtmp
Vul bij file het adres in: rtmp://82.201.49.247:80/livestream/request2.sdp
Even op tab drukken, en daarna in de player op play.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  zondag 23 december 2012 @ 23:12:07 #127
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696694
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef iFok. het volgende:
Hoe heet dat hoesje van Will i Am?
http://i.am
pi_120696698
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Die
Die yourself :(

Onsympathieke lui hier.

:P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:12:19 #129
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120696710
Zie, Gerard vindt het ook niet zo leuk meer.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120696715
INDERDAAD GERARD!

SPONTAAN IS LEUKER!

STOPPEN MET DE ONZIN, WEG MET DIE TROEP.
pi_120696717
Spontaniteit gaat er vanaf

Ilse: maar het blijft leeeeuk
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120696724
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef DeLuna het volgende:
Zie, Gerard vindt het ook niet zo leuk meer.
^O^
  zondag 23 december 2012 @ 23:12:38 #133
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120696728
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Jarenlang onder een steen geleefd ofzo. :')
Nee, juist niet, maar aangezien ik het hier verdacht vaak lees opeens...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120696731
quote:
Owh, is dat een hoesje? :o Ik dacht dat het een camera was.
  zondag 23 december 2012 @ 23:12:44 #135
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_120696737
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Gewoon je neus dichtknijpen.
Mijn neus zit al dicht :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_120696738
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef De_Nater het volgende:
Spontaniteit gaat er vanaf

Ilse: maar het blijft leeeeuk
Het blijft leuuujjjk
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120696739
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Twents uurtje is voorbij he.
Ik mag verdomme ook niks meer hier... }:|
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120696745
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Waarom moet het dan maar helemaal stoppen? Jij vindt het niet leuk meer, dus kijk dan ook niet.

Zeikerds }:|
Zeg, ik ben geen zeikerd hoor, ik heb heel het jaar uitgekeken naar SR. Maar ik merk gewoon dat ik het een beetje zat begin te raken. Mag ik m'n eerlijke mening hier niet posten?
Het lijkt me gewoon mooi als ze met 10 jaar SR er een punt achter zetten.
Koel en donker bewaren
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:12:52 #139
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120696746
quote:
15s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef Qunix het volgende:
INDERDAAD GERARD!

SPONTAAN IS LEUKER!

STOPPEN MET DE ONZIN, WEG MET DIE TROEP.
10.000 euro he..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120696751
Tommie aan de mic!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120696756
Ik houd niet van honden!
pi_120696761
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef iFok. het volgende:
Hoe heet dat hoesje van Will i Am?
i.am.+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120696763
Ze komen uit Gilze Rijen. Ze komen lopen.

En Gerard maakt geen grap :P :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 23:13:09 #144
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696768
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef iFok. het volgende:

[..]

Owh, is dat een hoesje? :o Ik dacht dat het een camera was.
Hoesje met een camera
pi_120696770
Zware shag!
  zondag 23 december 2012 @ 23:13:12 #146
123170 alors
zlata1234
pi_120696771
Waarom doet ze geen oud werk? ;(
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120696773
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Het is een normaal, gangbaar streamformaat. Hier kun de video als 'normaal' zien:
http://www.longtailvideo.com/jw-player/wizard/#rtmp
Vul bij file het adres in: rtmp://82.201.49.247:80/livestream/request2.sdp
Even op tab drukken, en daarna in de player op play.
Cool!
  zondag 23 december 2012 @ 23:13:15 #148
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120696774
Dikke check!
  zondag 23 december 2012 @ 23:13:19 #149
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120696780
Ik loop achter, maar wie is dat Ik hou niet van honden-chickie eigenlijk? #dtv
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:13:19 #150
87554 Cee
Welluk?
pi_120696784
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef De_Nater het volgende:
Tommie aan de mic!
_O-

Gilze Rijen de gekste! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')