Het is een normaal, gangbaar streamformaat. Hier kun de video als 'normaal' zien:quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe dan? Heb je software om het ook weer te lezen dan?
quote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef DeLuna het volgende:
Zie, Gerard vindt het ook niet zo leuk meer.
Nee, juist niet, maar aangezien ik het hier verdacht vaak lees opeens...quote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jarenlang onder een steen geleefd ofzo.
Het blijft leuuujjjkquote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef De_Nater het volgende:
Spontaniteit gaat er vanaf
Ilse: maar het blijft leeeeuk
Zeg, ik ben geen zeikerd hoor, ik heb heel het jaar uitgekeken naar SR. Maar ik merk gewoon dat ik het een beetje zat begin te raken. Mag ik m'n eerlijke mening hier niet posten?quote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom moet het dan maar helemaal stoppen? Jij vindt het niet leuk meer, dus kijk dan ook niet.
Zeikerds
10.000 euro he..quote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef Qunix het volgende:
INDERDAAD GERARD!
SPONTAAN IS LEUKER!
STOPPEN MET DE ONZIN, WEG MET DIE TROEP.
i.am.+quote:
Hoesje met een cameraquote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef iFok. het volgende:
[..]
Owh, is dat een hoesje?Ik dacht dat het een camera was.
Cool!quote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het is een normaal, gangbaar streamformaat. Hier kun de video als 'normaal' zien:
http://www.longtailvideo.com/jw-player/wizard/#rtmp
Vul bij file het adres in: rtmp://82.201.49.247:80/livestream/request2.sdp
Even op tab drukken, en daarna in de player op play.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |