abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:11:04 #101
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120696610
Die gimmick is wel tof dan ^O^
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:06 #102
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120696612
Ho, hoho
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:08 #103
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_120696614
Waarom nu geen henk westbroek meer :'(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_120696616
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dit.
Dat.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:10 #105
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120696619
Heeft ENorm nog geld gedoneerd trouwens?
Make love, not war ☮
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 23:11:14 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_120696625
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Zo tof hè _O_
Geweldig! jeetje wat een bedrag.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_120696629
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Geef 'r een sesambolletje
Of een maanzaad bolletje!
pi_120696635
Hoe heet dat hoesje van Will i Am?
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:26 #109
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696638
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Whut? Nieuwe hype?
Jarenlang onder een steen geleefd ofzo. :')
pi_120696641
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft ENorm nog geld gedoneerd trouwens?
:N
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:11:27 #111
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120696643
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Whut? Nieuwe hype?
GMTA is al minstens zo oud als dat ik op FOK! hang _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120696645
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft ENorm nog geld gedoneerd trouwens?
Ja enorm.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120696646
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef Moody het volgende:
GVD Gaat hij nu echt reclame maken voor die hoes :( :')
Voor welk huis?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:30 #114
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_120696648
Ilse heeft iets weg van m'n buurvrouw
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:11:33 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120696654
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is :r
:')

Heb ik al vaak zat gehoord hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:34 #116
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120696656
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef zeefje het volgende:
Waarom nu geen henk westbroek meer :'(
Gewoon je neus dichtknijpen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:35 #117
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120696657
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:

[..]

GMTA wordt toch al jarenlang op internet gebruikt :')
Ja, maar hier wel opmerkelijk vaak.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120696659
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat.
Die
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:11:38 #119
87554 Cee
Welluk?
pi_120696660
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Whut? Nieuwe hype?
WTF snapt ie vast nog niet.
pi_120696666
Veiling meester, dat klinkt als brand meester :{
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:49 #121
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696674
quote:
99s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Geweldig! jeetje wat een bedrag.
Die eindstand gaat echt zo gigantisch hoog worden _O_
pi_120696682
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, maar hier wel opmerkelijk vaak.
Jij komt alleen op FOK! of wat? :')
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 23:11:58 #123
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120696686
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Moody het volgende:

[..]

Ja enorm.
Inkopper ^O^
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:12:00 #124
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120696687
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef minthy het volgende:

[..]

Voor welk huis?
Twents uurtje is voorbij he.
  zondag 23 december 2012 @ 23:12:02 #125
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120696689
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

:N
Belachelijk... ze hebben de afgelopen weken show gegeven, hadden ze wel wat geld op kunnen halen.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')