quote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft ENorm nog geld gedoneerd trouwens?
Voor welk huis?quote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef Moody het volgende:
GVD Gaat hij nu echt reclame maken voor die hoes![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is
Gewoon je neus dichtknijpen.quote:
Ja, maar hier wel opmerkelijk vaak.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
GMTA wordt toch al jarenlang op internet gebruikt
Diequote:
Jij komt alleen op FOK! of wat?quote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, maar hier wel opmerkelijk vaak.
Inkopperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |