Dat is in dit topic tenminste al jaren zo hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is
Waarom moet het dan maar helemaal stoppen? Jij vindt het niet leuk meer, dus kijk dan ook niet.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, dat afkopen van schuldgevoel-blabla daar stoor ik me niet zo aan, maar dat enorme bedrag telkens... en telkens maar meer.... Oh oh wat een crisis in Nederland.![]()
Misschien ben ik het gewoon zat. Tien jaar is in principe ook een mooie tijd geweest.
Geef 'r een sesambolletjequote:
Whut? Nieuwe hype?quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is
quote:Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft ENorm nog geld gedoneerd trouwens?
Voor welk huis?quote:Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef Moody het volgende:
GVD Gaat hij nu echt reclame maken voor die hoes![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is
Gewoon je neus dichtknijpen.quote:
Ja, maar hier wel opmerkelijk vaak.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
GMTA wordt toch al jarenlang op internet gebruikt
Diequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |