GODSAMME WAUW WAUW WAUWquote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, prettige avond nog verder!
En vergeet niet.
GOOD GOAN.
[ afbeelding ]
Hoe dan? Heb je software om het ook weer te lezen dan?quote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Toch ook maar om capturetechnische redenen de 360 cam eens gaan rippen, als Ilse hier nog de hele nacht is...
Ga dan weg.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef vuvuzela het volgende:
Waarom zitten we nu weer opgescheept met ekdom
Nou ja, dat afkopen van schuldgevoel-blabla daar stoor ik me niet zo aan, maar dat enorme bedrag telkens... en telkens maar meer.... Oh oh wat een crisis in Nederland.quote:Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef knep het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, de problemen in Afrika zitten veel dieper dan bv in babysterfte.Dit riekt naar het afkopen van schuldgevoel.
Een voordeel: tis net als regen: je kunt m beter nu krijgen dan in de nacht, wanneer t echt leuk wordtquote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef vuvuzela het volgende:
Waarom zitten we nu weer opgescheept met ekdom
GMTA wordt toch al jarenlang op internet gebruiktquote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is
Dat is in dit topic tenminste al jaren zo hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Waarom moet het dan maar helemaal stoppen? Jij vindt het niet leuk meer, dus kijk dan ook niet.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, dat afkopen van schuldgevoel-blabla daar stoor ik me niet zo aan, maar dat enorme bedrag telkens... en telkens maar meer.... Oh oh wat een crisis in Nederland.![]()
Misschien ben ik het gewoon zat. Tien jaar is in principe ook een mooie tijd geweest.
Geef 'r een sesambolletjequote:
Whut? Nieuwe hype?quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |