abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:08:41 #76
87554 Cee
Welluk?
pi_120696451
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, prettige avond nog verder!

En vergeet niet.

GOOD GOAN.

[ afbeelding ]
GODSAMME WAUW WAUW WAUW _O-
pi_120696470
Ik versta het weer :o
pi_120696471
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Toch ook maar om capturetechnische redenen de 360 cam eens gaan rippen, als Ilse hier nog de hele nacht is...
Hoe dan? Heb je software om het ook weer te lezen dan?
  zondag 23 december 2012 @ 23:09:10 #79
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120696485
Waarom zitten we nu weer opgescheept met ekdom :'(
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:09:18 #80
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120696494
TLBB.
pi_120696495
hohohohohohohoho ~:)
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:09:22 #82
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120696500
HO HO HO HO HO
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120696501
ho
ho ho
ho ho ho ho ho ho ho
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 23:09:25 #84
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120696506
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is :r
Haters everywhere but I don't really care.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:09:25 #85
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120696507
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef vuvuzela het volgende:
Waarom zitten we nu weer opgescheept met ekdom :'(
Ga dan weg.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 23:09:29 #86
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696511
Hohohohohoho
pi_120696517
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef knep het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens, de problemen in Afrika zitten veel dieper dan bv in babysterfte.Dit riekt naar het afkopen van schuldgevoel :).
Nou ja, dat afkopen van schuldgevoel-blabla daar stoor ik me niet zo aan, maar dat enorme bedrag telkens... en telkens maar meer.... Oh oh wat een crisis in Nederland. :O
Misschien ben ik het gewoon zat. Tien jaar is in principe ook een mooie tijd geweest.
Koel en donker bewaren
pi_120696522
ho
hoho
ho
hohohoh
pi_120696527
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef vuvuzela het volgende:
Waarom zitten we nu weer opgescheept met ekdom :'(
Een voordeel: tis net als regen: je kunt m beter nu krijgen dan in de nacht, wanneer t echt leuk wordt
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120696535
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is :r
GMTA wordt toch al jarenlang op internet gebruikt :')
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 23:09:57 #91
11102 knep
Mountainfreak
pi_120696538
Ilse en haar zaad vragende ogen :9~
  zondag 23 december 2012 @ 23:09:59 #92
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120696540
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is :r
Dat is in dit topic tenminste al jaren zo hoor.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:10:21 #93
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120696561
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ja, dat afkopen van schuldgevoel-blabla daar stoor ik me niet zo aan, maar dat enorme bedrag telkens... en telkens maar meer.... Oh oh wat een crisis in Nederland. :O
Misschien ben ik het gewoon zat. Tien jaar is in principe ook een mooie tijd geweest.
Waarom moet het dan maar helemaal stoppen? Jij vindt het niet leuk meer, dus kijk dan ook niet.

Zeikerds }:|
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120696575
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef knep het volgende:
Ilse en haar zaad vragende ogen :9~
Niet alleen d'r ogen. :P
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zondag 23 december 2012 @ 23:10:38 #95
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120696579
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef knep het volgende:
Ilse en haar zaad vragende ogen :9~
Geef 'r een sesambolletje
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  zondag 23 december 2012 @ 23:10:39 #96
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696583
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef DeLuna het volgende:

[..]
Zeikerds }:|
Dit.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 23:10:39 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_120696584
Ik zie nu de tussenstand pas :o
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_120696591
GVD Gaat hij nu echt reclame maken voor die hoes :( :')
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 23:10:53 #99
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696596
quote:
99s.gif Op zondag 23 december 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu de tussenstand pas :o
Zo tof hè _O_
pi_120696604
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is :r
Whut? Nieuwe hype?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')