GODSAMME WAUW WAUW WAUWquote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef Lamabal het volgende:
Mensen, prettige avond nog verder!
En vergeet niet.
GOOD GOAN.
[ afbeelding ]
Hoe dan? Heb je software om het ook weer te lezen dan?quote:Op zondag 23 december 2012 23:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Toch ook maar om capturetechnische redenen de 360 cam eens gaan rippen, als Ilse hier nog de hele nacht is...
Ga dan weg.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef vuvuzela het volgende:
Waarom zitten we nu weer opgescheept met ekdom
Nou ja, dat afkopen van schuldgevoel-blabla daar stoor ik me niet zo aan, maar dat enorme bedrag telkens... en telkens maar meer.... Oh oh wat een crisis in Nederland.quote:Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef knep het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, de problemen in Afrika zitten veel dieper dan bv in babysterfte.Dit riekt naar het afkopen van schuldgevoel.
Een voordeel: tis net als regen: je kunt m beter nu krijgen dan in de nacht, wanneer t echt leuk wordtquote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef vuvuzela het volgende:
Waarom zitten we nu weer opgescheept met ekdom
GMTA wordt toch al jarenlang op internet gebruiktquote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is
Dat is in dit topic tenminste al jaren zo hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is
Waarom moet het dan maar helemaal stoppen? Jij vindt het niet leuk meer, dus kijk dan ook niet.quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, dat afkopen van schuldgevoel-blabla daar stoor ik me niet zo aan, maar dat enorme bedrag telkens... en telkens maar meer.... Oh oh wat een crisis in Nederland.![]()
Misschien ben ik het gewoon zat. Tien jaar is in principe ook een mooie tijd geweest.
Geef 'r een sesambolletjequote:
Whut? Nieuwe hype?quote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef matthijst het volgende:
Is "GMTA" een of andere nieuwe hype op Fok ofzo?
Indien ja, dan is "great" niet meer wat het geweest is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |