Giel is zelf een jingle machinequote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, Giel heeft helemaal geen jingles
Aha okequote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond ik ook en op nummer 1 gekomen zelfs!
Dat zeggen ze altijd, dat sinds de crisis ambtenaren ineens wel werken. PI vergeten te veranderen though.quote:
blik vol bejaardenquote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Giel is zelf een jingle machine
Wauw wauw wauw
Ahquote:
3D, LEZENquote:
Doe mij daarom stenders maarquote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wordt soms wel moe van de jingles en vaste uitdrukkingen van Gerard. Beetje over de top. Normaal luister ik ook niet graag naar Effe Ekdom.
Gewoon allemaal DJ's uitnodigen die een uurtje doen ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef Moody het volgende:
Het wordt tijd om een gast-DJ uit te nodigen in het huis. Evers bijv.
Anders krijg je nooit variatie.
Ben al 14 jaar ambtenaar, altijd hard gewerkt.quote:Op zondag 23 december 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd, dat sinds de crisis ambtenaren ineens wel werken. PI vergeten te veranderen though.
Hij staat zo geconcentreerd met dat ding. Dat petje en zo. Dat filmen van die chickies net. De 50+heid van die man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |