Dat zijn 2 GoPro's en met deze setting maakt hij 3D video of foto's.quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een dubbelle camera van die gast?
3D opnames?!quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een dubbelle camera van die gast?
Inderdaad, Giel heeft helemaal geen jinglesquote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een jaartje geen Ekdom in het Huis en je hebt al die jingles niet>
quote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef iFok. het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje van Ajax op de radio: Wij zijn Ajax heette het volgens mij.
Die moet je aanvragen, leuk in Twente.
boertje uit enschede die niet snapt dat je de geheugenkaart eruit kunt halen om fotos te kopieren.quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een dubbelle camera van die gast?
Ik hoor iedereen erover maar heb hem nog niet gezienquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef whoopa het volgende:
[..]
Te laat had het graag voor je gedaan
50 euro, pannekoekquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, Giel heeft helemaal geen jingles
Ook wel ja.quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, Giel heeft helemaal geen jingles
?quote:
Vond ik ook en op nummer 1 gekomen zelfs!quote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Die ja, best wel mooi voor een voetballiedje.
En altijd dat applaus.quote:
Giel is zelf een jingle machinequote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, Giel heeft helemaal geen jingles
Aha okequote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond ik ook en op nummer 1 gekomen zelfs!
Dat zeggen ze altijd, dat sinds de crisis ambtenaren ineens wel werken. PI vergeten te veranderen though.quote:
blik vol bejaardenquote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Giel is zelf een jingle machine
Wauw wauw wauw
Ahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |