Nee, daarom valt het hier juist op, slimpie.quote:
Ja je mag je mening hier neer zetten maar dat ze er maar een punt achter moeten zetten niet natuurlijk. Als je het zat bent volg je het toch niet meer? Niemand die jou dwingt hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen zeikerd hoor, ik heb heel het jaar uitgekeken naar SR. Maar ik merk gewoon dat ik het een beetje zat begin te raken. Mag ik m'n eerlijke mening hier niet posten?
Het lijkt me gewoon mooi als ze met 10 jaar SR er een punt achter zetten.
Ik ben ook helemaal niet lui.quote:Op zondag 23 december 2012 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zei dat ambtenaren lui waren![]()
![]()
Dat zal ik volgend jaar of het jaar daarna dan ook niet meer zo (intensief) doen, nee.quote:Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja je mag je mening hier neer zetten maar dat ze er maar een punt achter moeten zetten niet natuurlijk. Als je het zat bent volg je het toch niet meer? Niemand die jou dwingt hoor.
Dat komt door de crisisquote:
Opgelost, slotje.quote:Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat zal ik volgend jaar of het jaar daarna dan ook niet meer zo (intensief) doen, nee.
Sjaak en de Schizofrenersquote:Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef Franktastic1984 het volgende:
"Ben jij een koor?"
Wat, in je eentje?
Tamara, producer bij Ekdomquote:Op zondag 23 december 2012 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik loop achter, maar wie is dat Ik hou niet van honden-chickie eigenlijk? #dtv
Ah, thnxquote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tamara, producer bij Ekdom
[ afbeelding ]
ik meerdere keren per dagenquote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Die Tamara heb ik trouwens nu ook wel weer genoeg gehoord.
"Ik hou nie van hondeh"
Goed aangevraagd dusquote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Cee het volgende:
Alle door Roos gesuggereerde plaatjes van vanmiddag voor de DJ's zijn nu voorbij gekomen.
inderdaad sukkel in the sandquote:Op zondag 23 december 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed aangevraagd dus. Anders waren ze er niet geweest denk ik
.
ditquote:
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Die Tamara heb ik trouwens nu ook wel weer genoeg gehoord.
"Ik hou nie van hondeh"
Tweet dit even Nater!quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
Huh?quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Die Tamara heb ik trouwens nu ook wel weer genoeg gehoord.
"Ik hou nie van hondeh"
Neuhquote:
Een jaartje geen Ekdom in het Huis en je hebt al die jingles nietquote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
Normaal merk ik het niet zo, dan luister ik 2 á 3 keer per week Effe Ekdom. Maar nu ik 'm al een aantal dagen achter elkaar radio heb horen maken gaat het toch een beetje tegenstaan inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
Voor 3d Plaatjesquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een dubbelle camera van die gast?
Te laat had het graag voor je gedaanquote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand een cap van die levende kerstboom?
quote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef iFok. het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje van Ajax op de radio: Wij zijn Ajax heette het volgens mij.
Die moet je aanvragen, leuk in Twente.
Dat zijn 2 GoPro's en met deze setting maakt hij 3D video of foto's.quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een dubbelle camera van die gast?
3D opnames?!quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een dubbelle camera van die gast?
Inderdaad, Giel heeft helemaal geen jinglesquote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een jaartje geen Ekdom in het Huis en je hebt al die jingles niet>
quote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef iFok. het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje van Ajax op de radio: Wij zijn Ajax heette het volgens mij.
Die moet je aanvragen, leuk in Twente.
boertje uit enschede die niet snapt dat je de geheugenkaart eruit kunt halen om fotos te kopieren.quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een dubbelle camera van die gast?
Ik hoor iedereen erover maar heb hem nog niet gezienquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef whoopa het volgende:
[..]
Te laat had het graag voor je gedaan
50 euro, pannekoekquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, Giel heeft helemaal geen jingles
Ook wel ja.quote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, Giel heeft helemaal geen jingles
?quote:
Vond ik ook en op nummer 1 gekomen zelfs!quote:Op zondag 23 december 2012 23:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Die ja, best wel mooi voor een voetballiedje.
En altijd dat applaus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |