ik meerdere keren per dagenquote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Die Tamara heb ik trouwens nu ook wel weer genoeg gehoord.
"Ik hou nie van hondeh"
Goed aangevraagd dusquote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Cee het volgende:
Alle door Roos gesuggereerde plaatjes van vanmiddag voor de DJ's zijn nu voorbij gekomen.
inderdaad sukkel in the sandquote:Op zondag 23 december 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed aangevraagd dus. Anders waren ze er niet geweest denk ik
.
ditquote:
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
"Ik hou nie van hondeh"
Tweet dit even Nater!quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
Huh?quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
"Ik hou nie van hondeh"
Neuhquote:
Een jaartje geen Ekdom in het Huis en je hebt al die jingles nietquote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Normaal merk ik het niet zo, dan luister ik 2 á 3 keer per week Effe Ekdom. Maar nu ik 'm al een aantal dagen achter elkaar radio heb horen maken gaat het toch een beetje tegenstaan inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Voor 3d Plaatjesquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een dubbelle camera van die gast?
Te laat had het graag voor je gedaanquote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand een cap van die levende kerstboom?
quote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef iFok. het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje van Ajax op de radio: Wij zijn Ajax heette het volgens mij.
Die moet je aanvragen, leuk in Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |