ik meerdere keren per dagenquote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Die Tamara heb ik trouwens nu ook wel weer genoeg gehoord.
"Ik hou nie van hondeh"
Goed aangevraagd dusquote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Cee het volgende:
Alle door Roos gesuggereerde plaatjes van vanmiddag voor de DJ's zijn nu voorbij gekomen.
inderdaad sukkel in the sandquote:Op zondag 23 december 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed aangevraagd dus. Anders waren ze er niet geweest denk ik
.
ditquote:
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Die Tamara heb ik trouwens nu ook wel weer genoeg gehoord.
"Ik hou nie van hondeh"
Tweet dit even Nater!quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
Huh?quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Die Tamara heb ik trouwens nu ook wel weer genoeg gehoord.
"Ik hou nie van hondeh"
Neuhquote:
Een jaartje geen Ekdom in het Huis en je hebt al die jingles nietquote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
Normaal merk ik het niet zo, dan luister ik 2 á 3 keer per week Effe Ekdom. Maar nu ik 'm al een aantal dagen achter elkaar radio heb horen maken gaat het toch een beetje tegenstaan inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
Voor 3d Plaatjesquote:Op zondag 23 december 2012 23:19 schreef Cee het volgende:
Wat is dat voor een dubbelle camera van die gast?
Te laat had het graag voor je gedaanquote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand een cap van die levende kerstboom?
quote:Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef iFok. het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje van Ajax op de radio: Wij zijn Ajax heette het volgens mij.
Die moet je aanvragen, leuk in Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |