abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 23:13:23 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_120696786
Hehe die klinkt lekker schor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 23 december 2012 @ 23:13:32 #152
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120696793
Hij ging naar Gilze-Rijen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 23:13:35 #153
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120696797
Verschoor!
pi_120696807
20k *O*
  zondag 23 december 2012 @ 23:13:51 #155
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120696816
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef De_Nater het volgende:
Tommie aan de mic!
Poe hee
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:13:52 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120696819
Wie zei dat ambtenaren lui waren :D :D :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120696822
Wat een bedragen zeg
  zondag 23 december 2012 @ 23:13:57 #158
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120696825
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:

[..]

Jij komt alleen op FOK! of wat? :')
Nee, daarom valt het hier juist op, slimpie.
En ziedaar, meteen dat "great" ontkracht.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120696831
Lekker bedrag.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:14:01 #160
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120696832
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zeg, ik ben geen zeikerd hoor, ik heb heel het jaar uitgekeken naar SR. Maar ik merk gewoon dat ik het een beetje zat begin te raken. Mag ik m'n eerlijke mening hier niet posten?
Het lijkt me gewoon mooi als ze met 10 jaar SR er een punt achter zetten.
Ja je mag je mening hier neer zetten maar dat ze er maar een punt achter moeten zetten niet natuurlijk. Als je het zat bent volg je het toch niet meer? Niemand die jou dwingt hoor.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120696838
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:13 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Poe hee
ik hou nie van honde
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 23:14:12 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_120696843
Wat een bedrag weer ^O^
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 23 december 2012 @ 23:14:16 #163
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120696852
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zei dat ambtenaren lui waren :D :D :D
Ik ben ook helemaal niet lui.
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 23:14:21 #164
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120696855
tegenvaller :{ maar 20 duuzend
pi_120696860
"Ben jij een koor?"

Wat, in je eentje? :')
pi_120696877
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja je mag je mening hier neer zetten maar dat ze er maar een punt achter moeten zetten niet natuurlijk. Als je het zat bent volg je het toch niet meer? Niemand die jou dwingt hoor.
Dat zal ik volgend jaar of het jaar daarna dan ook niet meer zo (intensief) doen, nee.
Koel en donker bewaren
  zondag 23 december 2012 @ 23:14:49 #167
11102 knep
Mountainfreak
pi_120696884
Ilse voelt hem :9
pi_120696886
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef vuvuzela het volgende:
tegenvaller :{ maar 20 duuzend
:')
pi_120696890
Alleen een liedje zingen met Ilse? Niet meer? ;(
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:14:59 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120696895
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik ben ook helemaal niet lui.
Dat komt door de crisis :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:14:59 #171
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120696896
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat zal ik volgend jaar of het jaar daarna dan ook niet meer zo (intensief) doen, nee.
Opgelost, slotje.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 23:15:01 #172
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120696897
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef Franktastic1984 het volgende:
"Ben jij een koor?"

Wat, in je eentje? :')
Sjaak en de Schizofreners :)
pi_120696899
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik loop achter, maar wie is dat Ik hou niet van honden-chickie eigenlijk? #dtv
Tamara, producer bij Ekdom

  zondag 23 december 2012 @ 23:15:16 #174
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120696906
Bietje dooie aan de telefoon?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120696911
Die Tamara heb ik trouwens nu ook wel weer genoeg gehoord.
"Ik hou nie van hondeh"
pi_120696919
,,Ilse, ik ben een beetje opgewonden" :$

,,Ik voel het, IK VOEL HET!"
Het beste adres voor al uw primeurs!
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:15:34 #177
87554 Cee
Welluk?
pi_120696924
Alle door Roos gesuggereerde plaatjes van vanmiddag voor de DJ's zijn nu voorbij gekomen. :P
pi_120696926
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef matthijst het volgende:
Bietje dooie aan de telefoon?
Opgehangen :?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 23:15:39 #179
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120696932
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Tamara, producer bij Ekdom

[ afbeelding ]
Ah, thnx
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120696936
Ik hou nie van die jingle /Tamara
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')