abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120696919
,,Ilse, ik ben een beetje opgewonden" :$

,,Ik voel het, IK VOEL HET!"
Het beste adres voor al uw primeurs!
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:15:34 #177
87554 Cee
Welluk?
pi_120696924
Alle door Roos gesuggereerde plaatjes van vanmiddag voor de DJ's zijn nu voorbij gekomen. :P
pi_120696926
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef matthijst het volgende:
Bietje dooie aan de telefoon?
Opgehangen :?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 23:15:39 #179
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120696932
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Tamara, producer bij Ekdom

[ afbeelding ]
Ah, thnx
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120696936
Ik hou nie van die jingle /Tamara
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 23:15:52 #181
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120696949
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Die Tamara heb ik trouwens nu ook wel weer genoeg gehoord.
"Ik hou nie van hondeh"
ik meerdere keren per dagen :O
  zondag 23 december 2012 @ 23:15:59 #182
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120696954
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat komt door de crisis :')
Huh?
Make love, not war ☮
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:16:29 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120696980
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Cee het volgende:
Alle door Roos gesuggereerde plaatjes van vanmiddag voor de DJ's zijn nu voorbij gekomen. :P
Goed aangevraagd dus :Y. Anders waren ze er niet geweest denk ik :D.
pi_120696983
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef vuvuzela het volgende:

[..]

ik meerdere keren per dagen :O
Meerdere dagen?
pi_120696985
Sukkel in de zand!
pi_120696991
Nou, een echte oppepper liedje.
pi_120696996
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:16 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Goed aangevraagd dus :Y. Anders waren ze er niet geweest denk ik :D.
inderdaad sukkel in the sand
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zondag 23 december 2012 @ 23:17:01 #188
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120697009
Dit is een slaapliedje. :O
Make love, not war ☮
pi_120697023
_O- Nou hoor ik ook de hele tijd Sukkel in the sand
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:17:12 #190
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120697024
Sukkel in the sandddd
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 23:17:13 #191
11102 knep
Mountainfreak
pi_120697025
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is een slaapliedje. :O
pi_120697028
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is een slaapliedje. :O
dit
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
  zondag 23 december 2012 @ 23:17:30 #193
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120697040
Ik heb over 2 platen getwijfeld ze aan te vragen :Y
Maar dan moejje wss dagen wachten en altijd wakker blijven en niet werken
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  zondag 23 december 2012 @ 23:17:31 #194
123170 alors
zlata1234
pi_120697043
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Die Tamara heb ik trouwens nu ook wel weer genoeg gehoord.
"Ik hou nie van hondeh"
Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 23 december 2012 @ 23:17:53 #195
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120697061
Ilse, doe nog s dansen...
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 23 december 2012 @ 23:18:03 #196
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120697069
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:

[..]

Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
Tweet dit even Nater!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120697070
Je kan wel duidelijk merken dat Gerard een dag DJ is en Michiel een avond DJ. Gerard draait veel dag muziek en Michiel minder in de avond.
pi_120697071
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:

[..]

Ja en NIET LIKKE, en Wat is dat lekker he en Wat leuk! Wat leuk!, Bye bye man, de plaat blijft nu een beetje hangen.
Huh?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120697080
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Op zondag 23 december 2012 23:15 schreef Oerbeer het volgende:
Die Tamara heb ik trouwens nu ook wel weer genoeg gehoord.
"Ik hou nie van hondeh"
pi_120697086
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Tweet dit even Nater!
Neuh
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')