abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120696167
Voor die dj's is dit gewoon werken, flink verdienen dus.
pi_120696169
Muse _O_
I reject reality and substitute my own
pi_120696174
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.
hij doet zelf overkomen van niet
pi_120696176
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik raak altijd zo in paniek als ik zie dat ik de lapo heb :') _O-
Ik kijk altijd eerst of ik 'm echt wel heb. Kan door het slotje heenposten.
pi_120696180
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef Cee het volgende:
Nee maar even serieus, dat kerstboompak, FANTASTISCH. _O_
Leuk idee om aan te hebben tijdens het kerstdiner
  zondag 23 december 2012 @ 23:05:12 #31
11102 knep
Mountainfreak
pi_120696191
_O_
  zondag 23 december 2012 @ 23:05:15 #32
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120696194
als 'ie dit een uur volhoudt _O-
  zondag 23 december 2012 @ 23:05:16 #33
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120696198
Wat is waar
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120696199
Nu Henk had tof geweest.
pi_120696201
gerard _O_
  zondag 23 december 2012 @ 23:05:18 #36
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696202
_O_ Henk _O_
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:05:19 #37
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120696204
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:

[..]

Kloppend hartje, trillende en zwetende handjes, tig tikfouten? :P
Ja ik heb windows 8 dus ik ging met mijn muis over de verkeerde knoppen en klikte verkeerd dus zat alweer in een heel ander scherm _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120696207
Praat normaal kleuter.
pi_120696208
Westbroek
Yorin FM _O_
  zondag 23 december 2012 @ 23:05:30 #40
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120696211
waarom zit ghait er nu weer?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:05:33 #41
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120696214
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hij doet zelf overkomen van niet
Volgens mij heeft ie vorig jaar nog wel een soort van geprotesteerd.
  zondag 23 december 2012 @ 23:05:38 #42
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696219
Een uur lang Henk met een belletje naar Henk was sowieso toffer geweest _O_
pi_120696227
Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen, maar: volgend jaar laatste SR? Iets aan dat telkens maar meer doneren gaat me enorm tegenstaan :@ zeker omdat ik het doel dit jaar helemaal niks vind.
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:05:51 #44
87554 Cee
Welluk?
pi_120696232
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Cassius het volgende:
als 'ie dit een uur volhoudt _O-
Zijn programma vorig jaar tijdens '90s Request week _O_ Of was dat het jaar daarvoor?
  zondag 23 december 2012 @ 23:06:00 #45
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120696245
Muse _O_
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 23:06:03 #46
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120696247
Lekker die gitaar!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 23:06:03 #47
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696248
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef iFok. het volgende:
Praat normaal kleuter.
Kijk dan gewoon niet man.
pi_120696262
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:06:13 #49
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120696266
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja ik heb windows 8 dus ik ging met mijn muis over de verkeerde knoppen en klikte verkeerd dus zat alweer in een heel ander scherm _O-
Cool, dat had ik niet verwacht. W8 is tof he? ^O^
pi_120696279
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
Geil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')