Ja ik heb windows 8 dus ik ging met mijn muis over de verkeerde knoppen en klikte verkeerd dus zat alweer in een heel ander schermquote:Op zondag 23 december 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kloppend hartje, trillende en zwetende handjes, tig tikfouten?
Cool, dat had ik niet verwacht. W8 is tof he?quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik heb windows 8 dus ik ging met mijn muis over de verkeerde knoppen en klikte verkeerd dus zat alweer in een heel ander scherm
precies, ach jaquote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie vorig jaar nog wel een soort van geprotesteerd.
Ik moet toch weer vaker 3FM luisteren hoor ik al wel..quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn programma vorig jaar tijdens '90s Request weekOf was dat het jaar daarvoor?
Het is commercieel geworden, dus ze gaan het uitmelken tot de laatste cent...quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen, maar: volgend jaar laatste SR? Iets aan dat telkens maar meer doneren gaat me enorm tegenstaanzeker omdat ik het doel dit jaar helemaal niks vind.
En het afscheid van Henk waarbij Gerard het laatste uur deedquote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn programma vorig jaar tijdens '90s Request weekOf was dat het jaar daarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |