precies, ach jaquote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie vorig jaar nog wel een soort van geprotesteerd.
Ik moet toch weer vaker 3FM luisteren hoor ik al wel..quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn programma vorig jaar tijdens '90s Request weekOf was dat het jaar daarvoor?
Het is commercieel geworden, dus ze gaan het uitmelken tot de laatste cent...quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen, maar: volgend jaar laatste SR? Iets aan dat telkens maar meer doneren gaat me enorm tegenstaanzeker omdat ik het doel dit jaar helemaal niks vind.
En het afscheid van Henk waarbij Gerard het laatste uur deedquote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn programma vorig jaar tijdens '90s Request weekOf was dat het jaar daarvoor?
Dat zeg ikquote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En het afscheid van Henk waarbij Gerard het laatste uur deed![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En het afscheid van Henk waarbij Gerard het laatste uur deed![]()
Dat wordt nog wel wat tussen julliequote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool, dat had ik niet verwacht. W8 is tof he?
Gerard had ter ere van die week een uitzending helemaal op z'n Henk Westbroeks gepresenteerd.quote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik moet toch weer vaker 3FM luisteren hoor ik al wel..
Ja alleen niet als je stress hebt omdat lapoquote:Op zondag 23 december 2012 23:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool, dat had ik niet verwacht. W8 is tof he?
http://www.schildpaddencentrum.nl/soapsnoopy.htmquote:Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef tralalala het volgende:
Westbroek met zijn illegale Griekse schildpad, wat een radio
Ben het helemaal met je eens, de problemen in Afrika zitten veel dieper dan bv in babysterfte.Dit riekt naar het afkopen van schuldgevoelquote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen, maar: volgend jaar laatste SR? Iets aan dat telkens maar meer doneren gaat me enorm tegenstaanzeker omdat ik het doel dit jaar helemaal niks vind.
En z'n spetterpoep-verhaal.quote:Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef tralalala het volgende:
Westbroek met zijn illegale Griekse schildpad, wat een radio
quote:Op zondag 23 december 2012 23:07 schreef Remzz het volgende:
Westbroek die een maand te vroeg bij Ekstra Weekend aan kwam zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |