abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120695939
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
Daar gaat het toch ook niet over. Wij willen Nederland een stukkie mooier maken en 3fm voorop, dan vinden wij het jammer als kostbare zendtijd vergooit wordt aan onzin...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 23:01:36 #277
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695940
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Moody het volgende:

[..]

Valt me wel op dat de Tukkers in dit topic vrij vrolijk zijn.

Die andere lui zijn allemaal zoerproemn :P
Ik ben altijd vrolijk!
Make love, not war ☮
pi_120695941
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Haha onvoorstelbaar ja, de hele dag lopen klaag'n.
Ik vind ook dat het dit jaar allemaal wat minder is en soms erg geforceerd maar als ik t zat ben ga ik gewoon ff wat anders doen...
S. 2014
J. 2016
  zondag 23 december 2012 @ 23:01:39 #279
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120695944
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Volgens mij niet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120695948
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Ja.
Koel en donker bewaren
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:01:49 #281
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120695954
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.
Vond hij vorig jaar al niet, maar ja, je kan het ook niet doen, maar mensen doneren hier speciaal voor.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:01:58 #282
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695963
Serious Rekr kwest
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120695972
Ja, daar heeft de nieuwslezeres moeite mee :')

Seri Serious riekwest...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 23:02:05 #284
123170 alors
zlata1234
pi_120695977
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.
Heeft ie zelf ook al gezegd. Bij schnabbels in het land wordt het hem ook altijd gevraagd en weigert hij wel.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 23 december 2012 @ 23:02:14 #285
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120695988
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
Over in de here gesproken
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:02:16 #286
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695994
Minty?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120696001
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Niks van meegekregen :@
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120696002
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef De_Nater het volgende:
Ja, daar heeft de nieuwslezeres moeite mee :')

Seri Serious riekwest...
heeft zeker geld geboden
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120696003
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Daar gaat het toch ook niet over. Wij willen Nederland een stukkie mooier maken en 3fm voorop, dan vinden wij het jammer als kostbare zendtijd vergooit wordt aan onzin...
Die ene keer in het jaar die paar minuten...
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 23:02:24 #290
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120696004
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik ben altijd vrolijk!
:X
pi_120696006
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Stelt ie een hoop fans mee teleur.
hoezo, hun verzoek wordt toch gedraaid
pi_120696012
Tukkers zijn dan ook gewoon tof. Kan het altijd goed vinden met onze Nederlanders uit het oosten.
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:02:42 #293
87554 Cee
Welluk?
pi_120696020
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
A-to the-men.
pi_120696024
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hoezo, hun verzoek wordt toch gedraaid
Dit inderdaad
pi_120696028
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Jup.
  zondag 23 december 2012 @ 23:03:00 #296
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696044
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hoezo, hun verzoek wordt toch gedraaid
Ze doen dat verzoekje met een ander doel ;)
  zondag 23 december 2012 @ 23:03:04 #297
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120696048
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Over in de here gesproken
Ik heb hem niet meegekregen :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 23:03:08 #298
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120696051
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

:X
:6 :*
Make love, not war ☮
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:03:11 #299
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120696055
I dont care *O*
pi_120696057
Iets spontaans is leuker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')