Daar gaat het toch ook niet over. Wij willen Nederland een stukkie mooier maken en 3fm voorop, dan vinden wij het jammer als kostbare zendtijd vergooit wordt aan onzin...quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
Ik ben altijd vrolijk!quote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Valt me wel op dat de Tukkers in dit topic vrij vrolijk zijn.
Die andere lui zijn allemaal zoerproemn
Ik vind ook dat het dit jaar allemaal wat minder is en soms erg geforceerd maar als ik t zat ben ga ik gewoon ff wat anders doen...quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Haha onvoorstelbaar ja, de hele dag lopen klaag'n.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Ja.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Vond hij vorig jaar al niet, maar ja, je kan het ook niet doen, maar mensen doneren hier speciaal voor.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.
Heeft ie zelf ook al gezegd. Bij schnabbels in het land wordt het hem ook altijd gevraagd en weigert hij wel.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.
Over in de here gesprokenquote:
Niks van meegekregenquote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
heeft zeker geld gebodenquote:Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef De_Nater het volgende:
Ja, daar heeft de nieuwslezeres moeite mee
Seri Serious riekwest...
Die ene keer in het jaar die paar minuten...quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook niet over. Wij willen Nederland een stukkie mooier maken en 3fm voorop, dan vinden wij het jammer als kostbare zendtijd vergooit wordt aan onzin...
hoezo, hun verzoek wordt toch gedraaidquote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stelt ie een hoop fans mee teleur.
A-to the-men.quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
Dit inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoezo, hun verzoek wordt toch gedraaid
Jup.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Ze doen dat verzoekje met een ander doelquote:Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoezo, hun verzoek wordt toch gedraaid
Ik heb hem niet meegekregenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |