Vooral die linker.quote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zag gisteren twee hele knappe Fokkers.
Daar was die reclame niet echt voor nodig hoor..quote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Dit nummer is verknald door de AH-reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |