quote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er wel wat gekletst, maar er moet ook wel gewerkt worden.
Wat een liefdequote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef De_Nater het volgende:
Nieuwe binnengekomen, leukste vooralsnog:twitter:Fatihg1 twitterde op zondag 23-12-2012 om 23:20:45@DeNater achterlijke vent ! Zet jezelf te koop op marktplaats t.e.a.b reageer retweet
Ik zag gisteren twee hele knappe Fokkers.quote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Af en toe glipt er een FOK!ker richting het glazen huis hoor!
Vooral die linker.quote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zag gisteren twee hele knappe Fokkers.
Daar was die reclame niet echt voor nodig hoor..quote:Op zondag 23 december 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
Dit nummer is verknald door de AH-reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |