Moet ik dit geloven?quote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben al 14 jaar ambtenaar, altijd hard gewerkt.
Wat een onzin, 3D films zijn ook kut geef mij maar 2D..quote:
Nee want die zitten veilig op Fok!quote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ook een gast met een tic zijn, die heb je ook nog wel eens.
Ik zal hem in de gaten houden.quote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij staat zo geconcentreerd met dat ding. Dat petje en zo. Dat filmen van die chickies net. De 50+heid van die man.
twitter:Fatihg1 twitterde op zondag 23-12-2012 om 23:20:45@DeNater achterlijke vent ! Zet jezelf te koop op marktplaats t.e.a.b reageer retweet
Natuurlijk wordt er wel wat gekletst, maar er moet ook wel gewerkt worden.quote:
Af en toe glipt er een FOK!ker richting het glazen huis hoor!quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er wel wat gekletst, maar er moet ook wel gewerkt worden.
Wat een liefdequote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef De_Nater het volgende:
Nieuwe binnengekomen, leukste vooralsnog:twitter:Fatihg1 twitterde op zondag 23-12-2012 om 23:20:45@DeNater achterlijke vent ! Zet jezelf te koop op marktplaats t.e.a.b reageer retweet
Ik zag gisteren twee hele knappe Fokkers.quote:Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Af en toe glipt er een FOK!ker richting het glazen huis hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |