quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
done dealquote:Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door sp3c op 15-09-2012 16:18:19 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Thx, maar pas op wat je zegt... als je een film maakt moet je al onderduiken en word je ambassade bestormd, laat staan als je een hele reeks maaktquote:
Niks, je bent hier om ons te dienen en het is tijd dat je dat gaat beseffen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:07 schreef sp3c het volgende:
ik ben niet de scheidsrechter maar de tegenstander van jullie kutusers!
Een beetje respect voor je reden van bestaan als mod, hèquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:13 schreef sp3c het volgende:
zolang ik er mee weg kom kun je mijn kont kussen
Nooit van bloedcontact en aambeien gehoord, neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
maar als het in dr kont gaat maakt dat ook niet zoveel uit natuurlijk
never mind
Broeder!quote:
Klopt. Ik heb net mijn koffers ingepakt... vlieg over een paar uurtjes. Toevallig he..quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Broeder!
Moet jij geen ambassades bestormen dan?
goed werkquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:03 schreef El_Matador het volgende:
Geachte heer SpecHolland,
kunt u misschien de OP van dit topic aanpassen?
Ik denk dat ie niet slechter is dan de vorige...
Muchisimas gracias, Torero
Die horen er niet. De fout komt hier vandaan:quote:Daarom doen de users het maar zelf
We hebben er weer een.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef Bombshell het volgende:
Als er nu een derde werled oorlog uitbreekt tussen moslims en het wetsen hebben we in ieder geval een excuus om al het moslim tuig over de grens te zetten dan wel te executeren.
Ben er net, en keek toevallig in vorig deel. Weggehaald. Is wat mij betreft oproepen. Ben misselijk dus ga zo ook weer liggen. Kijk vanavond laat het vervolg wel even naquote:
Op de klacht van elfletterig dat er in de OP een paar regels rijm van mij in het zijne staan. Maar sp3c heeft het al gefixt. Beterschapquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben er net, en keek toevallig in vorig deel. Weggehaald. Is wat mij betreft oproepen. Ben misselijk dus ga zo ook weer liggen. Kijk vanavond laat het vervolg wel even na
En Disana? Snap niet waar je op doelt
Spasiba! en graag gedaan. Het is een bizar filmscenario.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
goed werk
dat wil ik natuurlijk best doen ja
Om een misverstand te voorkomen: Nee, het ging me er NIET om dat jouw stukje volledig werd weggehaald. En nee, het is wat mij betreft NIET de bedoeling dat de OP het hele jaar op rijm staat, omdat ik ooit een Sinterklaasversie heb gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:25 schreef Disana het volgende:
Moet de FB OP voor altijd onveranderd blijven omdat een user een keer een deel op rijm heeft gezet? Mijns inziens is het juist aardig dat meerdere mensen een beetje input hebben bijgedragen.
Maar goed. Sp3c, haal mijn stukje maar weg, ik ben niet kleinzielig.
Daar ging het mij niet om. Je moet beter lezen, denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef sp3c het volgende:
ik vind het klinkklare onzin maar ik heb het cursief gedrukte deel in een aparte quote gezet
slaat nu niet echt ergens meer op maar dat fixen we nog wel is want ik zit heel krap in de tijd atm
Daar heeft Disana op gereageerd:quote:Eigenlijk zou op deze plek iets over gebruik van Twitter en Social Media moeten staan.
Maar daar willen onze geliefde NWS-modjes nu nog niet aan.
Die bovenste twee regels (...zelf, ...elf) zijn een reactie op de weggehaalde zin. Ze horen dus niet thuis in de OP. Er staat niet voor niets een dubbele punt achter "elf"...quote:Daarom doen de users het maar zelf
Aarzel dan niet
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is, maar goed...quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Daarom doen de users het maar zelf
Aarzel dan niet
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Na je tweede uitleg aan sp3c, is mij duidelijk wat je precies bedoelt. Het klopt, die twee regeltjes horen daar niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om een misverstand te voorkomen: Nee, het ging me er NIET om dat jouw stukje werd weggehaald. En nee, het is wat mij betreft NIET de bedoeling dat de OP het hele jaar op rijm staat, omdat ik ooit een Sinterklaasversie heb gemaakt.
Het ging me erom dat die twee bovenste regels geen deel uitmaken van de tekst.
Zie deze post: [NWS feedback] Modspeelkwartier
Je leest daar bovenaan wat er oorspronkelijk stond. Jij hebt toen een (prima) aanvulling gedaan. Alleen die bovenste twee regels van jouw tekst (zelf...elf) zijn een reactie op de regels erboven.
Mijn enige punt was dat die twee regels niet in de OP horen.
quote:Op zondag 16 september 2012 00:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, iemand verkapt een NSBer noemen is natuurlijk 100% ok.
Moslims van korte tenen beschuldigen is dieskriemienaasi. Of zoals je TR, racisme, van het ras moslim
.
quote:Op zondag 16 september 2012 00:30 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het is normaal om TR's hier in het openbaar te besprekenJe modereert hier niet maar de TR's lees je wel ?
Prima dat Heatwave een bepaalde mening heeft maar het moet niet doorschemeren in zijn modbeleid. Anders zijn we ver heen als iedere mod dit gaat doen.quote:Op zondag 16 september 2012 00:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen mogen prima weten wat voor matennaaier jij bent.
Bedankt en beterschap.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben er net, en keek toevallig in vorig deel. Weggehaald. Is wat mij betreft oproepen. Ben misselijk dus ga zo ook weer liggen. Kijk vanavond laat het vervolg wel even na
En Disana? Snap niet waar je op doelt
En mensen hun mening als racisme bestempelen is dat dus weer niet? Zie je nou echt die fucking dubbele standaard niet?quote:Op zondag 16 september 2012 00:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, dit heet gewoon machtsmisbruik wat je doet, omdat je een bepaalde mening hebt. Jammer dit.
Prima dat je een bepaalde mening hebt hoor Heatwave, maar laat het niet doorschemeren in je modbeleid.quote:Op zondag 16 september 2012 00:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En mensen hun mening als racisme bestempelen is dat dus weer niet? Zie je nou echt die fucking dubbele standaard niet?
IK zou misbruik maken, maar als hij een TR doet is het terecht? Zo typisch....
Er mag ook niks meer.quote:Op zondag 16 september 2012 00:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima dat Heatwave een bepaalde mening heeft maar het moet niet doorschemeren in zijn modbeleid. Anders zijn we ver heen als iedere mod dit gaat doen.
EN DE HOGE BLAUWE HEREN HOUDEN ELKAARS HANDJE WEER BOVEN HET HOOFD TERWIJL ER WEER MEER BANS ZIJN HOE LANG GAAT DIT NOG DURENquote:
Je hebt je de volgende vergadering maar gewoon te melden.quote:Op zondag 16 september 2012 01:07 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kan ook niet meer serieus doen als ik du_ke zie.
Daar ben ik het mee eens maar ik laat dat aan de NWS-mods en ga weer weg hierquote:Op zondag 16 september 2012 01:08 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed, beetje flauw om een TR te posten, daar blijf ik bij. Zeker in zo'n controversiële discussie waarin de mod zelf een duidelijke opvatting heeft.
Voor de duidelijkheid, mocht er een ban vallen voor iets hier voor een user zal ik die (en ja, dat heb ik vaak genoeg gedaan) ook aanvechten. Iedereen mag mij gewoon persoonlijk aanspreken, zelfs aanvallen(mits een beetje binnen de perken), zal er nooit iemand voor naaien.quote:Op zondag 16 september 2012 01:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
EN DE HOGE BLAUWE HEREN HOUDEN ELKAARS HANDJE WEER OP TERWIJL ER WEER MEER BANS ZIJN HOE LANG GAAT DIT NOG DUREN
De gedachtenpolitie in eigen persoon Paddy was weer bezig door de laatste zin te verwijderen.quote:Net de nieuwsberichten van 16 uur op N-TV waar beelden werden getoond uit diverse steden over de rellen.
Als je dergelijke beelden ziet komt bij elk normaal mens ongewild de gedachte boven dat je naar een hoop primitieve apen zit te kijken.
Voel je vrij om het te denken hoor. Het gaat fout op het moment dat je de gedachte op het forum zet. Wanneer je een gedachte uitspreekt is het immers geen gedachte meer. En je weet even goed als ik, feitelijk nog beter denk ik, daar jij er hoogstwaarschijnlijk vaker op gewezen ben dan ik er mensen op wijs, dat bepaalde groepen mensen met apen vergelijken niet bepaald wenselijk is. Let wel, in je hoofd is het voor jou wenselijk, geniet ervan en ga het vieren, zodra het uit je hoofd komt en op FOK! wordt het een ander verhaalquote:Op zondag 16 september 2012 07:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De gedachtenpolitie in eigen persoon Paddy was weer bezig door de laatste zin te verwijderen.
Tegenwoordig is het zelfs not done om aan apen te denken als je een stel wilden ziet die anderen proberen te vermoorden om een fucking filmpje.
De enige gefrustreerde ben jij lijkt mij als je ook nog eens gaat verbeelden voor een ander te spreken.quote:Op zondag 16 september 2012 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Kom, Nikita, ik heb vandaag geen zin in het standaard dansje. Jij komt klagen omdat een van je posts die niet mogen weggehaald zijn, ik leg uit dat het niet mag, jij bent het er niet mee eens, we discussieren een paar posts en uiteindelijk ben jij gefrustreerd, en kan ik er niks aan veranderen dat het niet mag.
Die discussie skippen we vandaag, spaart jou weer wat notes uit voor als je me uit gaat schelden, en scheelt mij weer tijd. De conclusie blijft toch hetzelfde. Volgende keer ga ik zelfs 20 posts op je in, voor ik het opgeef, om het goed te maken!
Je kan het natuurlijk altijd bij een van mijn lieftallige collega's proberen. Of sp3c.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Je mag de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg een kleine 3000 doden ook geen typhuslijers noemen. daar kreeg ik een ban van 14 dagen voor.quote:Op zondag 16 september 2012 10:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is dat ik het nu hier lees, maar ik had niet geweten dat je dat soort dingen hier niet mag zeggen...
Tyfuslijers is nog een understatement zou ik zeggen.quote:Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je mag de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg een kleine 3000 doden ook geen typhuslijers noemen. daar kreeg ik een ban van 14 dagen voor.
Je mag mensen gewoon niet voor NSB'er uitmaken en die misselijke post staat er nog. Jammer dat zoiets niet gemod wordt.quote:Op zondag 16 september 2012 00:44 schreef De_Guidance het volgende:
Wat ik daar al zei..
[..]
Prima dat je een bepaalde mening hebt hoor Heatwave, maar laat het niet doorschemeren in je modbeleid.
Het idee van een TR is dat mods er niet te koop mee gaan lopen en zeker niet omdat je het in een bepaalde controversiële discussie oneens bent met iemand.
Jij hebt een bepaalde voorbeeldsfunctie en machtspositie als mod. Dan moet je ook je emoties beheersen en niet TR's gaan lekken om je tegenstander onderuit te halen.
Als ik de laatste regel er had bijgeschreven was mijn usernaam door remlof door de shredder gehaald denk ik zo.quote:Op zondag 16 september 2012 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tyfuslijers is nog een understatement zou ik zeggen.
Mogen ze eeuwig branden en gefolterd worden in de diepste krochten der hel, evenals hun familie en nageslacht.
Boeiend, terroristen mag je vanalles toewensen wat mij betreft.quote:Op zondag 16 september 2012 10:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als ik de laatste regel er had bijgeschreven was mijn usernaam door remlof door de shredder gehaald denk ik zo.
Sterker nog,..het is fucking dikke onzin. Sinds wanneer mag je niemand met een aap vergelijken. Je ziet veel ergere vergelijkingen als je op FOK leest. Mensen worden uitgemaakt voor Nazi's, Nsbérs, Jodenlovers, Racisten etcetc en dat moet maar kunnen maar oh oh oh, vergelijk eens iemand met een aap en de wereld is te klein.quote:Op zondag 16 september 2012 10:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is dat ik het nu hier lees, maar ik had niet geweten dat je dat soort dingen hier niet mag zeggen...
Ik had er eerder bij moeten zijn. Dat is waar. Ik probeer dat woord apen weg te modereren, want zoals ik al verwachtte gaat het dan vervolgens over jou i.p.v over het onderwerp. Die reacties op/over jou dus ook weggehaald. Voor de sc moeten de users in SC zijn, en niet in topicsquote:Op zondag 16 september 2012 07:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De gedachtenpolitie in eigen persoon Paddy was weer bezig door de laatste zin te verwijderen.
Tegenwoordig is het zelfs not done om aan apen te denken als je een stel wilden ziet die anderen proberen te vermoorden om een fucking filmpje.
Kan je mij een linkje geven? Want is niet de bedoeling dat een user voor NSB-er uitgemaakt gaat worden. Linkje mag ook in DMquote:Op zondag 16 september 2012 10:50 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Je mag mensen gewoon niet voor NSB'er uitmaken en die misselijke post staat er nog. Jammer dat zoiets niet gemod wordt.
Het wordt niet letterlijk gezegd maar je weet wat er met de post wordt bedoeld:quote:Op zondag 16 september 2012 11:18 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Kan je mij een linkje geven? Want is niet de bedoeling dat een user voor NSB-er uitgemaakt gaat worden. Linkje mag ook in DM
Ik kan me daar echt werkelijk niets bij voorstellen, want ik benoem daders ook wel eens met scheldwoorden. Dan wel alleen de dadersquote:Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je mag de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg een kleine 3000 doden ook geen typhuslijers noemen. daar kreeg ik een ban van 14 dagen voor.
Geeft niet, tx alsnog.quote:Op zondag 16 september 2012 11:34 schreef paddy het volgende:
Heb ik weggehaald, mossad
Zie nu dat ik die niet heb weggehaald terwijl ik posts daarna wel heb weggehaald, dus excuses
Bedankt voor je antwoord.quote:
Ik denk dat het nog in de notes staat Paddy. Het was in de tijd dat remlof nog admin was en de betreffende uitspraak in POL.quote:Op zondag 16 september 2012 11:34 schreef paddy het volgende:
En Nikita? Ik heb je nog nooit voor het woord tyfuslijers laten bannen in die context.
[..]
Ik kan me daar echt werkelijk niets bij voorstellen, want ik benoem daders ook wel eens met scheldwoorden. Dan wel alleen de daders
Heb ik weggehaald, mossad
Zie nu dat ik die niet heb weggehaald terwijl ik posts daarna wel heb weggehaald, dus excuses
Ik heb hem bekeken. De note was wel degelijk terecht Nikita. Ik wil je in DM wel uitleggen waaromquote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog in de notes staat Paddy. Het was in de tijd dat remlof nog admin was en de betreffende uitspraak in POL.
Graag want na een aantal jaar weet ik het ook niet meer precies.quote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb hem bekeken. De note was wel degelijk terecht Nikita. Ik wil je in DM wel uitleggen waarom
Ik ga je nu een DM sturen (we hebben dit gesprek al eerder gehad lang geleden)quote:Op zondag 16 september 2012 11:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Graag want na een aantal jaar weet ik het ook niet meer precies.
Maar naar mijn gevoel was het zelfs zeer onterecht.
Je hebt mail.quote:Op zondag 16 september 2012 12:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ga je nu een DM sturen (we hebben dit gesprek al eerder gehad lang geleden)
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:47 schreef zuiderbuur het volgende:
Moet Duizenden Chinezen rellen om eilandjes (za 15 september) echt als we al Spanningen in Zuid-Oost-Azië over diverse eilanden (wo 15 aug) hebben? Het eerste is gewoon een update omtrent de kwestie in het tweede, en het zijn twee nog altijd vrij kleine topics.
Klopt, wordt aan gewerktquote:Op zondag 16 september 2012 15:24 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]Jammer dat sommige berichten verloren gaan in de zee van discussies.
dit beleid is al jaaaaaaaaaaren oud, rifapen staat volgens mij nog steeds een ban opquote:Op zondag 16 september 2012 10:55 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Sterker nog,..het is fucking dikke onzin. Sinds wanneer mag je niemand met een aap vergelijken.
het is toch gek dan dat er bij relletjes tussen Ajax/Feijenoord nooit iemand over apen begint ... je weet helemaal nietsquote:Ik weet natuurlijk wel waar het pijnpunt ligt in deze beweringen en dat is dat ze worden gedaan naar mensen met een zeer kort lontje (ik noem geen afkomst he...) en men hier gewoon dik in de broek schijt voor die mensen.
Bang dat de servers in de fik worden gezet ofzo???
Lul toch niet zo uit je nek. Met onderstaande opmerking is niks mis en zeker niet editwaardig. Het verwijderen van dergelijke onschuldige zinnen maakt het niet minder dat ze zich gedragen als een stel losgeslagen primitieve apen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit beleid is al jaaaaaaaaaaren oud, rifapen staat volgens mij nog steeds een ban op
[..]
het is toch gek dan dat er bij relletjes tussen Ajax/Feijenoord nooit iemand over apen begint ... je weet helemaal niets
het gaat om hier om de huidskleur en het liep op een gegeven moment de spuigaten uit en daarna is het in zijn geheel verboden, dr.Nikita loopt hier al wat langer dan vandaag rond en die kent dit verhaal gewoon dus die moet nu niet verbaasd gaan zitten doen dat er weer is wat posts van haar zijn verwijderd want het is gewoon vragen naar de bekende weg
maar die gaf al eerder toe dat ze hier alleen komt om mods te klieren
quote:Net de nieuwsberichten van 16 uur op N-TV waar beelden werden getoond uit diverse steden over de rellen.
Als je dergelijke beelden ziet komt bij elk normaal mens ongewild de gedachte boven dat je naar een hoop primitieve apen zit te kijken.
Identiteitscrisis knul of heet je ook sp3c?quote:Op maandag 17 september 2012 08:13 schreef 99.999 het volgende:
Maar je bent dus niet normaal als je er geen primitieve apen maar gewoon achterlijke mensen in ziet? Daar is wel wat mis mee lijkt me...
antwoord is al gegeven dus stel niet zulke domme vragenquote:Op maandag 17 september 2012 07:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat is er godverdomme mis om een horde bloeddorstige idioten primitieve apen te noemen?
[..]
Dit antwoord zegt heel veel over jou.quote:Op maandag 17 september 2012 13:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
antwoord is al gegeven dus stel niet zulke domme vragen
ah kijk... snap uberhaupt niet waarom je hier nu heen gaat... heb je hulptroepen nodig?quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
Blijkbaar leefde ik in de illussie dat Frustel een normale NWS mod is maar nee. Fout gedacht.
Nee, ik wil uitleg. Jij komt met een ongefundeerde zware beschuldiging richting mij.quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ah kijk... snap uberhaupt niet waarom je hier nu heen gaat... heb je hulptroepen nodig?
ik beschuldig je nergens van. Ik zeg alleen dat je met twee maten meet door een opmerking richting iemand anders. Vervolgens doe jij dat zelfde over mij wat me overigens een rotzorg zal zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef De_Guidance het volgende:
Welke adoratie voor Volkert?
Een NWS mod beschuldigt mij van iets, en totaal ongefundeerd. Dit is de Feedback.
Nee je beschuldigt mij wel ergens van. Dat ik breeduitlachen zou communiceren met Volkert-sympathisanten. Vervolgens weet je dat niet hard te maken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik beschuldig je nergens van. Ik zeg alleen dat je met twee maten meet door een opmerking richting iemand anders. Vervolgens doe jij dat zelfde over mij wat me overigens een rotzorg zal zijn.
ik zie het nergens staanquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef De_Guidance het volgende:
Uiteraard , het is een moordenaar, maar volgens Frutsel zou ik breeduit lachen communiceren met zijn symphatisanten. Ik wacht nog steeds over de uitleg.
ok !quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enorme trieste beschuldiging dus.
Wereldwijde rellen en protesten om filmpje #9quote:
das een heel ander topic!quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wereldwijde rellen en protesten om filmpje #9
Uit het niets, random, gewoon zomaar.
Goed..
Namen? topic?
ik beschuldig je niet. Sorry als je het zo hebt opgevatquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef De_Guidance het volgende:
Aha dus een mod mag mij gewoon beschuldigingen van dingen die niet waar zijn.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
Is cool, ik ging ook meteen over de rooie, had rustiger moeten blijven. Daarvoor excuses van mijn kant
Opgelost.
Eind goed al goed
Inderdaad, kan dat niet weg?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:26 schreef Paul het volgende:
Zielig voor dat meisje om haar steeds in de OP te zetten
Ja, iemand had al een goeie nieuwe OP gemaakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Haren (Groningen) PROJECT X #23
Inderdaad, kan dat niet weg?
Topic misschien even in de gaten houden? Het dreigt weer eens een onsmakelijle discussie, inclusief op-de-man-speel-spelletjes te worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 07:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heej, ik mis moussie en Disana nog om slachtoffers als misdagers neer te zetten.
Tot nu toe niks mis mee hoor. Maar ik zal eens opletten voor jequote:Op donderdag 27 september 2012 07:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Topic misschien even in de gaten houden? Het dreigt weer eens een onsmakelijle discussie, inclusief op-de-man-speel-spelletjes te worden.
Had wel verwacht dat er stampij over zou komen, maar het is al dicht, zie ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 07:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot nu toe niks mis mee hoor. Maar ik zal eens opletten voor je
De enigen die over mijn constaterende opmerking vallen zijn morse en jij. Het laat goed van jullie beiden de kinderlijke onverdraagzame aard zien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat er stampij over zou komen, maar het is al dicht, zie ik.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 06:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De enigen die over mijn constaterende opmerking vallen zijn morse en jij. Het laat goed van jullie beiden de kinderlijke onverdraagzame aard zien.
Wees er trots op.
Opgeschoond. Wel opengelaten. Niet dichtgegooid. Wat voor reacties verwachtte je dan, als ik vragen mag? Alleen een topic vol ahhhh wat zielig?quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben TS, maar gooi maar dicht: Oeganda: onschuldige kinderen in gevangenis
Topic trekt alleen debielen en zwakbegaafden aan, helaas.
Andere users zien jouw notes niet en Timmm heeft je niet genote dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
Bedankt voor de note Timmm op mijn opmerking richting Kees22.
Kunnen andere users ook jouw kinderachtigheid zien.
Ah nu weer wel, zag wel dat Google er naar linkte maar deed het niet meer. Dacht dat ze door alle commotie alweer hun verstand hadden verloren. Zal hem effe opruimen en weer openen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:16 schreef xenobinol het volgende:
@Frustel (waarschijnlijk Apple fanboy)
Het artikel staat er gewoon nog hoor![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)and_uitstaan___.html
Thanksquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah nu weer wel, zag wel dat Google er naar linkte maar deed het niet meer. Dacht dat ze door alle commotie alweer hun verstand hadden verloren. Zal hem effe opruimen en weer openen.
LOLquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:16 schreef xenobinol het volgende:
@Frustel (waarschijnlijk Apple fanboy)
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL![]()
en nee die kan ik niet betalen
Doe mij dan maar een applefangirlquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Kek bakkie hoor alleen zo duur
Zoiets?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een applefangirl![]()
Topic had een Frontpage-niveau. Ik verwacht reacties in de categorie "Wat gaan we eraan doen?" en "Hoe oefenen we druk uit op Oeganda?" in plaats van het zwakzinnige geneuzel wat is geplaatst.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Opgeschoond. Wel opengelaten. Niet dichtgegooid. Wat voor reacties verwachtte je dan, als ik vragen mag? Alleen een topic vol ahhhh wat zielig?
Het is natuurlijk logisch dat als je iets op een discussieforum post, er discussie over komt, ipv dat iedereen het met je eens is. Dat sommige meningen wat raar zijn ben ik met je eens, maar ook die mogen gepost worden toch?
Discriminerende post is weg, en het offtopic geneuzel over de vergrijzing ook
Ik vind het ook gek dat er mensen zijn die er een eigen schuld dikke bult gedachte op nahouden, maar ja, voor die mensen is FOK! ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Topic had een Frontpage-niveau. Ik verwacht reacties in de categorie "Wat gaan we eraan doen?" en "Hoe oefenen we druk uit op Oeganda?" in plaats van het zwakzinnige geneuzel wat is geplaatst.
Maar goed, topic bloedt vanzelf dood.
Pardon?quote:Op vrijdag 28 september 2012 06:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De enigen die over mijn constaterende opmerking vallen zijn morse en jij. Het laat goed van jullie beiden de kinderlijke onverdraagzame aard zien.
Wees er trots op.
Hee, waarom reageer je dan op Timmmm naar aanleiding van die NSB actie van morse of kom je aandacht tekort jochie?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Pardon?
Ik heb jouw opmerking niet eens meer gezien. Dus ik kan er ook niet over vallen.
Overigens ben jij alleen maar hier om mods en andere gebruikers te stangen, dus is het niet meer de moeite om nog op je te reageren.
Bijna alles wat je zegt laat me koud, maar als je me met NSBers gaat vergelijken ga je te ver. Volgende keer maar even andere woorden kiezen om hetzelfde te zeggen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 06:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hee, waarom reageer je dan op Timmmm naar aanleiding van die NSB actie van morse of kom je aandacht tekort jochie?
Huh? Je schuimbekt wel wederom erg snel. Van het woord links was je ook al aan het schuimbekken en bovendien wordt je nergens vergeleken met NSB-er. Wel je gefrustreerde aktie om een negatieve stemming te kweken. Maar dat doe je je zelf aan met je gehuil richting FB.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bijna alles wat je zegt laat me koud, maar als je me ket NSBers gaat vergelijken ga je te ver. Volgende keer maar even andere woorden kiezen om hetzelfde te zeggen.
Mocht je het niet begrepen hebben, het ging me hier om:quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
... bovendien wordt je nergens vergeleken met NSB-er. Wel je gefrustreerde aktie om een negatieve stemming te kweken.
Dan kun je wel taalspelletjes gaan spelen en zeggen dat het niet over mij maar over mijn "aktie" ging, maar dat maakt het niet anders.quote:
Als je het verschil niet kent houdt het op en dan trek je lekker de verongelijkte schoen aan. Jouw feestje als je graag de verongelijkte wil spelen, mij om het even.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mocht je het niet begrepen hebben, het ging me hier om:
[..]
Dan kun je wel taalspelletjes gaan spelen en zeggen dat het niet over mij maar over mijn "aktie" ging, maar dat maakt het niet anders.
álsjeblieft. Ga jij nu anderen verwijten dat ze een negatieve stemming kweken? Pot --> Ketel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Huh? Je schuimbekt wel wederom erg snel. Van het woord links was je ook al aan het schuimbekken en bovendien wordt je nergens vergeleken met NSB-er. Wel je gefrustreerde aktie om een negatieve stemming te kweken. Maar dat doe je je zelf aan met je gehuil richting FB.
Ik acht zélfs jou ertoe in staat het verschil te weten tussen feedback tussen mod en user, en feedback tussen user en user. Probeer het toe te passnequote:Op zaterdag 29 september 2012 10:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Tuurlijk jongen, jij zal het verschil wel weten want ja, je hebt een blauw kleurtje.
Oke, bedankt voor je mededeling.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Kan er niets aan doen maar het vertrouwen in mods op Fok! is nulkommanul, de meesten vind ik schijnheilige omhooggevallen pubers die thuis niets te vertellen hebben.
O, het is maar een mening hoor.
Ik zal mijn thuissituatie maar verbeteren dan, harde confrontatie met de werkelijkheid zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Graag gedaan. Ik ben nooit te beroerd om opbouwende kritiek te geven.
het was een goede vraag want je aanwezigheid ging helemaal nergens over op dat moment en ik nam je al veel langer niet meer serieusquote:Op zaterdag 29 september 2012 06:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hee, waarom reageer je dan op Timmmm naar aanleiding van die NSB actie van morse of kom je aandacht tekort jochie?
Maar over dat mods stangen, ben je nou werkelijk zo verschrikkelijk stom om een sarcastische antwoord op een meer dan achterlijke vraag van spec serieus te nemen net zoals hij?
je zegt zelden iets recht voor de raapquote:Ik ga steeds meer medelijden te krijgen met figuren als jij, overal wat achter zoeken en alleen geloven wat je wil geloven als het maar slecht is, Ohja, sorry dat ik geen blad voor de mond neem en alles altijd recht voor de raap zeg voordat je weer flipt.
Je wordt met de minuut zieliger.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:50 schreef sp3c het volgende:
je bent de definitie van onbeschoft
dan kun je jezelf wijs proberen te maken dat je echt wel een soort nobele heldin bent die de mensen hun ogen doet openen met haar vlijmscherpe tong maar dat ben je niet
je bent onbeschoft en iedereen die je username zit staan in de index denkt "god ... heb je dat viswijf ook"
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:56 schreef sp3c het volgende:
das mooi want die wil helemaal niet bij de goede dokter dr dagelijkse gezeur betrokken worden
Vuvuzela broeder.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor.... zo denk ik helemaal niet.. Ik geloof niet in god en hem aanroepen.
Neuh... ik denk dat je dat graag wilt geloven. Dr.Nikita kan het lekker direct en bot brengen maar ze blijft wel inhoudelijk. Opvallend is dat als ze de wind van voren krijgt met verwensingen er eerst gewacht wordt tot ze hapt, en zij dan daar op gepakt wordt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:50 schreef sp3c het volgende:
je bent onbeschoft en iedereen die je username zit staan in de index denkt "god ... heb je dat viswijf ook"
Eens!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh... ik denk dat je dat graag wilt geloven. Dr.Nikita kan het lekker direct en bot brengen maar ze blijft wel inhoudelijk. Opvallend is dat als ze de wind van voren krijgt met verwensingen er eerst gewacht wordt tot ze hapt, en zij dan daar op gepakt wordt.
Jij bent behoorlijk links, Nikita behoorlijk rechts. Om het maar even voorzichtig te zeggen.
En dat links vs. rechts zit behoorlijk in Fok. Het speelt heel erg mee hoe iedereen elkaar bekijkt. Dat merk je aan alles.
En laten we er maar niet omheen draaien: Fok is "behoorlijk" links.
Ik zie users gruwelijk tekeer gaan maar als ze "linksig" zijn wordt de soep veel milder gegeten. Zo worden scheldwoorden als "kankerjood" van linkse users weggepoetst met een edit zonder enige gevolgen... waar (sja, zo is het eenmaal) rechtsen voor minder een streep door hun account krijgen.
Oja, niet geheel onbelangrijk: jij was diegene die dat "kankerjood" wegpoetste. Notabene in een sectie waar je amper komt en geen mod bent
Je kunt me van alles wijsmaken hoe neutraal je bent maar de rode draad (en daar ben jij part van naar mijn mening) is wel zichtbaar.
Het is nu wachten tot ze in POL deze post kopiëren en belachelijk maken om aan te tonen dat ik gelijk heb...
Het forum is echt wel links georiënteerd.... zeker de mods.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:38 schreef De_Guidance het volgende:
sp3c links? eerder rechts hoor.
Fok links noemen vind ik wel enorme onzin, ooit op de FP geweest ? Daar hebben rechtse users en nieuwsposters duidelijk de overhand. Op het Forum is het wellicht 50/50.
Hulde! en zo had het al eerder gemoeten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef 3-voud het volgende:
Oja, niet geheel onbelangrijk: jij was diegene die dat "kankerjood" wegpoetste. Notabene in een sectie waar je amper komt en geen mod bent
Zo kun je het ook draaien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hulde! en zo had het al eerder gemoeten.
wat een misleide pannenkoek ben jij. ik vind het goed dat je voor nikita opkomt, want die heeft het ook niet makkelijk, als je zoveel vuil spuit, krijg je het allemaal terug, maar zij krijgt het van 100 users terug. niet juisg imo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef 3-voud het volgende:
En laten we er maar niet omheen draaien: Fok is "behoorlijk" links.
Ik zie users gruwelijk tekeer gaan maar als ze "linksig" zijn wordt de soep veel milder gegeten. Zo worden scheldwoorden als "kankerjood" van linkse users weggepoetst met een edit zonder enige gevolgen... waar (sja, zo is het eenmaal) rechtsen voor minder een streep door hun account krijgen.
Je kunt me van alles wijsmaken hoe neutraal je bent maar de rode draad (en daar ben jij part van naar mijn mening) is wel zichtbaar.
Het is nu wachten tot ze in POL deze post kopiëren en belachelijk maken om aan te tonen dat ik gelijk heb...
Dat lijkt me dan iets voor POL FB of voor een mail naar een admin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo kun je het ook draaien.
Ik vind het schaamteloos dat de mods aldaar het lieten staan onder het mom "prima". En die user nog gewoon op dezelfde voet dagelijks verder uit de pan kan vliegen.
Ga naar de mods aldaar dan. Het gastmodden is al ieys wat we niet zomaar doen. Je kant hier om te klagen dat sp3c linkse user het handje boven het hoofd houdt, terwijl hij juist het tegenovergestelde doeyquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo kun je het ook draaien.
Ik vind het schaamteloos dat de mods aldaar het lieten staan onder het mom "prima". En die user nog gewoon op dezelfde voet dagelijks verder uit de pan kan vliegen.
Pfff.... als je dat doet nemen ze je TR/klacht mee in de publieke discussie om je te kakken te zetten. Yup, zelfs de mods.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan iets voor POL FB of voor een mail naar een admin.
Ik bedoel dan ook geen TR maar gewoon een mail naar een admin of een pm als je dat vertrouwen niet hebt. Kan je dat andere voorbeeld er gelijk bij gebruiken dat ze er zo mee omgaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pfff.... als je dat doet nemen ze je TR/klacht mee in de publieke discussie om je te kakken te zetten. Yup, zelfs de mods
Kep me er 1x aan gewaagd op nadrukkelijk verzoek van een mod die meende dat dat de juist weg te bewandelen was. Nooit mijn stijl geweest, maar vooruit.
Ik was gelijk het haasje. Zo verziekt is het.
Ik vond 'm in ieder geval leuk bedacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:38 schreef De_Guidance het volgende:
Fok links noemen vind ik wel enorme onzin, ooit op de FP geweest ? Daar hebben rechtse users en nieuwsposters duidelijk de overhand. Op het Forum is het wellicht 50/50.
Dat gaat automatisch als je maar één post ergens hebt geplaatst.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:17 schreef GJonline het volgende:
Waarom wordt mijn post gewist en tevens het topic uit mij AT geflikkerd
Zoals ik al zei, je krijgt geen antwoord.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook geen TR maar gewoon een mail naar een admin of een pm als je dat vertrouwen niet hebt. Kan je dat andere voorbeeld er gelijk bij gebruiken dat ze er zo mee omgaan.
ontopicquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:24 schreef mossad_agent het volgende:
Er worden posts gewist??? Dat bevestigd wel weer het denkbeeld... zeker omdat het weer over een user ging die 'gedekt' wordt. Tx 4 de conformation!
Meerdere, maar waren een beetje off topic.. Maak je niet druk, doe ik ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:24 schreef mossad_agent het volgende:
Er worden posts gewist??? Dat bevestigd wel weer het denkbeeld... zeker omdat het weer over een user ging die 'gedekt' wordt. Tx 4 de conformation!
Graag gedaan. Je begrijpt dat alleen omdat we je niet bij elke gelegenheid lekker laten kankeren, dat niet betekent dat we users in bescherming nemen he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:32 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Geen probleem, toch bedankt voor de bevestiging.
Beetje dimmen he...je mag dan wel een blauw kleurtje hebben, ik heb niet met je geknikkerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Graag gedaan. Je begrijpt dat alleen omdat we je niet bij elke gelegenheid lekker laten kankeren, dat niet betekent dat we users in bescherming nemen he?
3-voud heeft een klacht, dar gaan we mee aan de gang. Tenzij jij ook een concrete klacht met betrekking tot de moderatie hebt, heb je hier niets te zoeken. Dus ga ergens anders janken.
Ik zie je hier zelden tot nooit in FB met een geldige reden, alleen maar als je via andere users kans ziet om eens lekker te komen stoken. Dat bevalt me allerminst, dus wil ik je hier niet meer in FB zien, tenzij je ook daadwerkelijk FB hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:54 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Beetje dimmen he...je mag dan wel een blauw kleurtje hebben, ik heb niet met je geknikkerd.
Als je het niet eens bent met mijn post kun je dat op een normale manier aangeven anders zal ik jouw voortaan ook benaderen als jankbak die kankert...
Waar staat FB voor...voor Feedback... als je in een lopend topic commentaar hebt dan wordt je verwezen naar FB en als je dan daar post moet je weer weg... mooie tactiek! Dus als een user commentaar heeft in FB mogen er wel anderen tegen die user reageren maar als een ander pro is dan mag het niet?? Wederom... mooie bevestiging van hoe users klein gehouden worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie je hier zelden tot nooit in FB met een geldige reden, alleen maar als je via andere users kans ziet om eens lekker te komen stoken. Dat bevalt me allerminst, dus wil ik je hier niet meer in FB zien, tenzij je ook daadwerkelijk FB hebt.
Heb ik dat wel goed genoeg voor je verwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef HyperViper het volgende:
De calimero kaart. De mooiste kaart.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef timmmmm het volgende:
FB is voor FB tussen moderator en user. Als je een andere user feedback geven wil, moet je maar om zijn poëziealbum vragen. Dat mag van mij inderdaad wat strenger nageleefd worden dan nu het geval is, nu zeggen we er pas wat van als een user alleen maar komt om te stoken.Geldt ook voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef timmmmm het volgende:
FB is voor FB tussen moderator en user. Als je een andere user feedback geven wil, moet je maar om zijn poëziealbum vragen. Dat mag van mij inderdaad wat strenger nageleefd worden dan nu het geval is, nu zeggen we er pas wat van als een user alleen maar komt om te stoken.Ik zou zo streng niet zijn. Onlangs vond er een redelijk verhelderende en zeker beschaafde discussie plaats tussen verschillende users onderling plus een mod. Het zou zonde zijn als er hier niets meer uitgesproken of verduidelijkt kon worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook wel natuurlijk, maar tot op zekere hoogte. Als mensen het aangrijpen om te gaan trollen en anderen te bashen natuurlijk niet. Sommige mensen schijnen het verschil niet te zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou zo streng niet zijn. Onlangs vond er een redelijk verhelderende en zeker beschaafde discussie plaats tussen verschillende users onderling plus een mod. Het zou zonde zijn als er hier niets meer uitgesproken of verduidelijkt kon worden.
Ja oké, aan ruzies heeft niemand iets, maar zomaar alle discussie verbieden zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:11 schreef timmmmm het volgende:
Kan ook wel natuurlijk, maar tot op zekere hoogte. Als mensen het aangrijpen om te gaan trollen en anderen te bashen natuurlijk niet. Sommige mensen schijnen het verschil niet te zien.
En moet 'of' zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als mensen het aangrijpen om te gaan trollen en anderen te bashen natuurlijk niet.
en/of dan. Mierenneukerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
En moet 'of' zijn.
Er is wel een verschil tussen het daadwerkelijk menen of niet, ook al is dat niet vaak duidelijk..
Niet echt. Maakte enkel duidelijk hoe ik erover denk aangezien klachten indienen niks oplevert of zelfs misbruikt worden.quote:
Dat maakt het juist leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
En moet 'of' zijn.
Er is wel een verschil tussen het daadwerkelijk menen of niet, ook al is dat niet vaak duidelijk..
DMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet echt. Maakte enkel duidelijk hoe ik erover denk aangezien klachten indienen niks oplevert of zelfs misbruikt worden.
Beetje in de trand van "Dit is de bedoeling, maar zo gaat het werkelijk".
NASAquote:
Ach, met alle respect voor je goede bedoelingen...quote:
Je kan ook wat vertrouwen in mij en Frutsel (en de rest van de NWSmods) hebben. Ik garandeer je dat je klacht serieus afgehandeld wordt, en dat je niet geband wordt om je klacht. We doen niet aan bans aansmeren, wat je ook denkt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, met alle respect voor je goede bedoelingen...
Er komt niks uit. Langzaam wordt alles afgezwakt en diegenen die het verdienen kunnen door blijven gaan zoals nu al het geval is, de mods die merken dat jij hebt zitten klagen zetten de boel op scherp en rekenen alles dubbel zo zwaar...
... en binnen een week heb je een creatieve ban te pakken.
Been there, done that.
Ik had het met mods ook niet over jouw of NWS mods in het bijzonder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ook wat vertrouwen in mij en Frutsel (en de rest van de NWSmods) hebben. Ik garandeer je dat je klacht serieus afgehandeld wordt, en dat je niet geband wordt om je klacht. We doen niet aan bans aansmeren, wat je ook denkt.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Specularium het volgende:
Hey timmmmm, zeg eens, waarom vind jij sp3c geen collega?
Precies, FB opdoeken want het is toch altijd nutteloos gezeik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
De NWS-mods doen het prima. Het zijn altijd dezelfden die in NWS-feedback zitten te zeiken en te zuigen. Geen energie aan besteden.
op de rest van die post ga ik later nog in maar ik wil, weten hoe je op bovenstaande stelling bent gekomenquote:
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Je kan het natuurlijk altijd bij een van mijn lieftallige collega's proberen. Of sp3c.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:11 schreef timmmmm het volgende:
Je kan ook wat vertrouwen in mij en Frutsel (en de rest van de NWSmods) hebben.
ik niet, ik stem iig geen VVD meer tot we weer tanks in het leger hebben en de PVV zit vol malloten dus dan blijft alleen D66 overquote:
Sp3c ik heul niet lieftallig. Paddy is een dame, en dat dacht ik van frutsel ook altijd, dus die zijn wel lieftallig.quote:
En dit natuurlijk. Als sp3c zegt buk, vraag ik hoe diepquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:23 schreef sp3c het volgende:
ik ben Timmmtimmm zijn baas, niet zijn collega
hmmm, ik vrees dat je 3-voud sowieso een mietje wilt gaan noemen. Gezien je reactiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:42 schreef sp3c het volgende:
je kunt er iig niet uit opmaken dat ik behoorlijk links (if rechts) zou zijn zolang je niet weet met welke standpunten van ze ik het wel of niet eens ben
Jij zou genuanceerd nog niet herkennen als het je in de bek zou schijtenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
Sp3c, ik vermoed dat je te genuanceerd reageert in bepaalde topics. Dan word je al snel beschouwd als een linksmens.
absoluut maar ik ben geen onredelijk mensquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:48 schreef GJonline het volgende:
[..]
hmmm, ik vrees dat je 3-voud sowieso een mietje wilt gaan noemen. Gezien je reactie
Yep. De eerste de beste post die je tegenkomt is al om te gruwen zo genuanceerd:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
Sp3c, ik vermoed dat je te genuanceerd reageert in bepaalde topics. Dan word je al snel aangemerkt als linksmens.
In welke discussies kom jij mij precies allemaal tegen? Of ben je een POL SC lurker?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij zou genuanceerd nog niet herkennen als het je in de bek zou schijtenGeeft niet, heb ik ook last van, ik accepteer je zoals je bent
Gevolgd overigens door een zeer genuanceerde post door Koos. Die geedit is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. De eerste de beste post die je tegenkomt is al om te gruwen zo genuanceerd:
Pvda: etnische achtergrond als eis bij openbare functie
En, ik durf het bijna niet te zeggen, maar... ik vind 't ook behoorlijk links
Als ik ctrl+F in je notes, kom ik mezelf vaak genoeg tegen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In welke discussies kom jij mij precies allemaal tegen? Of ben je een POL SC lurker?
Door de rechtse sp3c. Het zal ook eens niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Gevolgd overigens door een zeer genuanceerde post door Koos. Die geedit is.
Overigens vond ik je tranendal in onze SC zeer vermakelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gevolgd overigens door een zeer genuanceerde post door Koos. Die geedit is.
[..]
Als ik ctrl+F in je notes, kom ik mezelf vaak genoeg tegen.
weinig verrassendquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:54 schreef GJonline het volgende:
Ok sp3c, laatste poging, wat vind je van deze PvdA verbreekt direct hun belofte
Doordenkertje
3-voud, ik heb mijn best gedaan.
Minder belasting is rechtsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
weinig verrassend
maar ik betaal idd liever minder BTW
dus:
1. zwarte eindbaas in zwarte wijk = geen probleem
2. minder belasting = beste belasting
Vertel, welk tranendal bedoel je? Wat bedoel je trouwens met 'onze' SC?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens vond ik je tranendal in onze SC zeer vermakelijk.
Oh, ik heb nooit beweerd dat ik bijzonder genuanceerd reageer op FOK! Ik heb mijn momenten, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel, welk tranendal bedoel je? Wat bedoel je trouwens met 'onze' SC?
O, en op zich trapt niemand erin, als je me een verwijt maakt en ik dat weerleg, als je snel op een ander onderwerp overgaat
ik heb het helemaal niet over Koos en ik ben nog lang niet klaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, Koos begrijpt het na alle posts denk ik wel. Het is ook niet alleen Koos, er zijn een stuk meer users die op de man leuker vinden dan op de inhoud. Kunnen we wel allemaal op koos gaan, of volgende keer allemaal op nikita, maar dat heeft helemaal geen zin.
Een betere wereld begint bij jezelf
Ik had het wél over koos. Maar toen kreeg ik meelij, dus vond ik het maar beter het voor mezelf even af te rondenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het helemaal niet over Koos en ik ben nog lang niet klaar
tenzij 3-voud een kloon is van Koosvogels maar dat lijkt me op zich wat vreemd al kan hij natuurlijk wel Koos heten dat weet ik niet
Ook daarin reageer je op níéts in de post die ik quote. Maar fijn dat je ziet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik heb nooit beweerd dat ik bijzonder genuanceerd reageer op FOK! Ik heb mijn momenten, maar meer ook niet.
damnquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn
1. zwarte eindbaas in zwarte wijk = geen probleem
2. minder belasting = beste belasting
dat interesseert me niet, dat zoeken ze zelf maar uit, voor mijn part zetten ze door onze jongens opgepakte militia's aan het werkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:23 schreef timmmmm het volgende:
Maar als de negertjes naar school gaan, kunnen ze niet meer voor een halve cent per dag diamantjes fixen voor je iphone. Dus moeten ze grotemensennegers dat laten doen, voor 2 cent per dag. Dus zo werkt dat dus niet, jongeman
En: als we een eerlijke prijs voor hun diamantjes betalen, kunnen ze zelf scholen bouwen. Alleen is het met die machthebbers daar juist kwaad kersen eten, dus ik ben bang dat sp3c weliswaar genuanceerd, doch ook te idealistisch is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Maar bespaar je dan meer dan je kwijt bent door die scholen? Of is dat geen FB?
dat noem je investerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Je wilt gewoon zo snel mogelijk het topic vol hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Maar sp3c wil juist voor minder, dus een oneerlijke prijs. Kunnen ze zelf minder scholen bouwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En: als we een eerlijke prijs voor hun diamantjes betalen, kunnen ze zelf scholen bouwen. Alleen is het met die machthebbers daar juist kwaad kersen eten, dus ik ben bang dat sp3c weliswaar genuanceerd, doch ook te idealistisch is.
idealisme vind ik geen lelijk verwijtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En: als we een eerlijke prijs voor hun diamantjes betalen, kunnen ze zelf scholen bouwen. Alleen is het met die machthebbers daar juist kwaad kersen eten, dus ik ben bang dat sp3c weliswaar genuanceerd, doch ook te idealistisch is.
wij bouwen die scholen want zij hebben er geen geld voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar sp3c wil juist voor minder, dus een oneerlijke prijs. Kunnen ze zelf minder scholen bouwen
Ja maar het is weer links hè, en dus hartstikke verfoeilijk, en het maakt dat je een bevooroordeelde mod bent die constant op rechtsen zit te azen.quote:
Eerlijke handel, noemt ie dat. Een diamantje voor een Ot-en-Sienboekje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar sp3c wil juist voor minder, dus een oneerlijke prijs. Kunnen ze zelf minder scholen bouwen
kennis is macht, met diamantjes bouw je geen land op ... met Ot-en-Sienboekjes uiteindelijk welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijke handel, noemt ie dat. Een diamantje voor een Ot-en-Sienboekje.
Nou ja, het is ook al wel duidelijk: je kunt niet kiezen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:38 schreef sp3c het volgende:
nou van rechtse posts zou ik er graag meer dan 5 willen zien
volgens mij riep ik ergens tijdens de rellen dat het misschien tijd werd om naar de pistolen te grijpen
je kunt je klachten ook gewoon DM'en naar de modsquote:
Paddy had er allang 5 gehadquote:
Wat een dom geneuzelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:50 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Het forum is echt wel links georiënteerd.... zeker de mods.
En een halve dag later had de ingeseinde hofstadgruppe aangepakt moeten worden en vanaf dat moment waren we verworden tot kleuterjuf. Klinkt briljantquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hulde! en zo had het al eerder gemoeten.
je bent een kleuterjufquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En een halve dag later had de ingeseinde hofstadgruppe aangepakt moeten worden en vanaf dat moment waren we verworden tot kleuterjuf. Klinkt briljant!
Ik denk niet dat kleuterjuffen hun kindjes vaak moeten corrigeren omdat ze hun klasgenoten uitschelden voor kankerjood, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En een halve dag later had de ingeseinde hofstadgruppe aangepakt moeten worden en vanaf dat moment waren we verworden tot kleuterjuf. Klinkt briljant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |