Wie zegt dat ze hier geen rechten hebben?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:08 schreef simpelintje het volgende:
Toen Nederlanders hun vieze werkjes niet meer wilden doen hebben ze de turken en marokanen naar hier gehaald toch? Dus waarom zouden deze mensen hier geen rechten hebben?Profiteren zullen heus wel een paar doen maar onder Nlers ook hoor. En Nederland heeft vroeger genoeg landen heel geroofd en alles wat daarbij komt.Sta daar maar eens bij stil. Racisme zal altijd blijven bestaan
Die mensen hebben dan ook rechten!.....maar ook plichten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:08 schreef simpelintje het volgende:
Dus waarom zouden deze mensen hier geen rechten hebben?
Nee dat is ook zo je hoeft z eniet te onderhouden in een ander land. Dat vind ik ook. Maar als mensen hier wonen en leven hebben ze recht daarop. Ik dacht trouwens dat het allang afgeschaft was een uitkering krijgen terwijl je in een ander land woont.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze hier geen rechten hebben?
Ze hebben, wmb dezelfde rechten als Nederlanders.
Maar mensen onderhouden die in een ander land wonen, slaat nergens op.
Dan blijven ze maar hier.
En dat moet, mi, ook gelden voor verdragslanden met een lagere levensstandaard. Voor iedereen dus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Die wetgeving is al in de maak. En er is al een wetgeving die regelt dat je in landen waar NL geen verdrag mee heeft gekort wordt tot 50% AOW. Wet BEU.
Met je ogen dicht kun je niets zien....quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:11 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Of je ziet de waarheid of je ziet hem niet. mossad agent ga jij dan ook naar Israel ?
Volgens jou ja. Laten we jouw mening c.q. aannames aub niet upgraden tot feiten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij ontvangen moslims meer van Nederland, dan dat ze eraan bijdragen, als je loon door werken afzet tegen uitkeringen als bijstand, kinderbijslag, WAO.
Iedereen mag met zijn verdiende geld doen wat hij wil.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:12 schreef Gia het volgende:
Maar mensen onderhouden die in een ander land wonen, slaat nergens op.
Dan blijven ze maar hier.
Net even het filmpje gekeken die lui laten er ook geen gras over groeien maar ik geef ze ergens geen ongelijk ..quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:55 schreef PeperKoekMan het volgende:
Politie schijnt dus al met traangas te hebben geschoten.
Op deze site staat ook een filmje
Vind je dan niet dat je dan afbreuk doet aan vrijheid van meningsuiting?quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Zoals ik gisteren al zei, de nu protesterende moslims zijn de foute moslims, degene in westerse landen dus. Die zou je nu zonder problemem als staatsgevaarlijk kunnen bestempelen en uitzetten. Ze geven mooi aan niets met de westerse wereld te hebben.
Normale, goed geinformeerde moslims die gewoon weten dat dit een debiel filmpje is gemaakt door een of andere idioot zullen hier geen aandacht aan besteden.
Mooie manier om het kaf van het koren te scheiden lijkt me. De turkse bakker om de hoek gaat toch niet lopen ranten op de dam lijkt me.
Onzin, daar zoeken ze het maar lekker uit, als je nu gaat rellen "hier" ben je te stom om verder iets op poten te zetten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:08 schreef 16meter het volgende:
Niks uitzetten, dan gaan ze in land van herkomst haat zaaien en Westerse ambassades terroriseren. Gewoon een nekschot geven.
Nee, die houdt voor elke burger een keer op, en staatsgevaarlijk zijn is een van de beperkingen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:10 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Vind je dan niet dat je dan afbreuk doet aan vrijheid van meningsuiting?
Als je vind dat dat moet ophouden als de mening jou niet uitkomt dan hebben we maar weinig aan vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die houdt voor elke burger een keer op, en staatsgevaarlijk zijn is een van de beperkingen.
Dat VIND ik niet, dat is gewoon de wetquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:12 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als je vind dat dat moet ophouden als de mening jou niet uitkomt dan hebben we maar weinig aan vrijheid van meningsuiting.
Nee, niet als ze met borden rondlopen waarop staat: "onthoofd iedereen die de profeet beledigt". Dat is geen vrijheid van meningsuiting, maar oproepen / aanzetten tot geweld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:10 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Vind je dan niet dat je dan afbreuk doet aan vrijheid van meningsuiting?
dat is al een belediging/ bedreiging op zich vind ik maar goed ....quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat VIND ik niet, dat is gewoon de wet.
Je mag ook de koningin niet bedreigen bijv.
Waarbij je jezelf dus meteen buiten de westerse maatschappij zet, dusquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, niet als ze met borden rondlopen waarop staat: "onthoofd iedereen die de profeet beledigt". Dat is geen vrijheid van meningsuiting, maar oproepen / aanzetten tot geweld
Maar waar ligt de grens dan? Want ik zie slechts alleen meningen op die borden staan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat VIND ik niet, dat is gewoon de wet.
Je mag ook de koningin niet bedreigen bijv.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:18 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar waar ligt de grens dan? Want ik zie slechts alleen meningen op die borden staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |