Volgens mij ontvangen moslims meer van Nederland, dan dat ze eraan bijdragen, als je loon door werken afzet tegen uitkeringen als bijstand, kinderbijslag, WAO.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:54 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Er is van bezetting geen sprake, nergens in de wet staat dat ze zich hier niet mogen vestigen en de meeste moslims dragen ook gewoon bij aan de maatschappij.
En naast die inkomsten dan ook nog een fruitstand exploiteren, zal wel zwart zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij ontvangen moslims meer van Nederland, dan dat ze eraan bijdragen, als je loon door werken afzet tegen uitkeringen als bijstand, kinderbijslag, WAO.
Ik heb geen idee wat de werkelijke cijfers zijn, ik weet wel dat de meeste Turken die ik ken redelijk succesvol zijn. Of ze hebben een baan of een eigen bedrijf of ze helpen hier om de hoek bij een school om de Nederlandse taal er even goed in te stampen bij allochtone kinderen. Ik kan mij totaal niet vinden in hoe Turken hier in dit topic worden weggezet en ik begin steeds sterker het gevoel te krijgen dat er maar weinig mensen hier ooit met Turken te doen hebben gehad.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij ontvangen moslims meer van Nederland, dan dat ze eraan bijdragen, als je loon naar werken afzet tegen uitkeringen als bijstand, kinderbijslag, WAO.
Zijn de argumenten op?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:56 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ja we weten hoe jij er nu tegenaan kijkt. Vergeet je jurk straks niet uit te trekken. Doe ook nog de groeten aan je groenteboernamens alle bezetters en moordenaars. Maar pas op, maak geen grappen over een fictief persoon anders vermoord hij je misschien.
Ik heb het over moslims, vooral. Turken geven inderdaad minder overlast en hebben vaak wel werk. Maar dan nog vind ik het onzin dat ze vanuit Nederland bijstand krijgen als ze weer naar Turkije gaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:59 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de werkelijke cijfers zijn, ik weet wel dat de meeste Turken die ik ken redelijk succesvol zijn. Of ze hebben een baan of een eigen bedrijf of ze helpen hier om de hoek bij een school om de Nederlandse taal er even goed in te stampen bij allochtone kinderen. Ik kan mij totaal niet vinden in hoe Turken hier in dit topic worden weggezet en ik begin steeds sterker het gevoel te krijgen dat er maar weinig mensen hier ooit met Turken te doen hebben gehad.
Bijstand is idd belachelijk maar hoe denk je dan over de AOW?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het over moslims, vooral. Turken geven inderdaad minder overlast en hebben vaak wel werk. Maar dan nog vind ik het onzin dat ze vanuit Nederland bijstand krijgen als ze weer naar Turkije gaan.
Ja ze brengen echt vrede het westen. Ze helpen een land ook heel goed. Wij zijn goed en hun zijn slecht. Nee jij ziet het echt goed. Niet dusquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:54 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Je kan nog meer uitspraken doen, het maakt je eerdere uitlatingen niet minder debiel. Jij vind dat wij daar zitten om mensen uit te moorden en het land te bezetten.
AOW mag, naar levensstandaard van het land van verblijf. Dat mag wmb ook voor gewone Nederlanders gelden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Bijstand is idd belachelijk maar hoe denk je dan over de AOW?
Je kunt geen vrede brengen als een volk geen vrede wil. Het is ook niet mijn keuze om daar te zitten. Sterker nog, van mijn part rotten ze daar allemaal weg, maar wel dáár blijven rotten he. Niet naar het Westen komen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:04 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Ja ze brengen echt vrede het westen. Ze helpen een land ook heel goed. Wij zijn goed en hun zijn slecht. Nee jij ziet het echt goed. Niet dus
Wow, dat is wel bizar hoeveel geld daar naar toe gaat. Ik ben dan zeker voor beprijzingen naar levensstandaard in het land waar men woont.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:06 schreef Gia het volgende:
[..]
AOW mag, naar levensstandaard van het land van verblijf. Dat mag wmb ook voor gewone Nederlanders gelden.
Maar de remigratieregelingen zijn belachelijk.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)/hoeveel/turkije.jsp
Of je ziet de waarheid of je ziet hem niet. mossad agent ga jij dan ook naar Israel ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:09 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Je kunt geen vrede brengen als een volk geen vrede wil. Het is ook niet mijn keuze om daar te zitten. Sterker nog, van mijn part rotten ze daar allemaal weg, maar wel dáár blijven rotten he. Niet naar het Westen komen.
Hoe komt het dat jij mensen ziet als enkel moslims?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:52 schreef erik666 het volgende:
Waarom bezetten de moslims de westerse wereld, waarom wonen ze hier en zijn ze niet van plan om weg te gaan.
"de moslims"quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:52 schreef erik666 het volgende:
Waarom bezetten de moslims de westerse wereld, waarom wonen ze hier en zijn ze niet van plan om weg te gaan.
Die wetgeving is al in de maak. En er is al een wetgeving die regelt dat je in landen waar NL geen verdrag mee heeft gekort wordt tot 50% AOW. Wet BEU.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:09 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wow, dat is wel bizar hoeveel geld daar naar toe gaat. Ik ben dan zeker voor beprijzingen naar levensstandaard in het land waar men woont.
Wie zegt dat ze hier geen rechten hebben?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:08 schreef simpelintje het volgende:
Toen Nederlanders hun vieze werkjes niet meer wilden doen hebben ze de turken en marokanen naar hier gehaald toch? Dus waarom zouden deze mensen hier geen rechten hebben?Profiteren zullen heus wel een paar doen maar onder Nlers ook hoor. En Nederland heeft vroeger genoeg landen heel geroofd en alles wat daarbij komt.Sta daar maar eens bij stil. Racisme zal altijd blijven bestaan
Die mensen hebben dan ook rechten!.....maar ook plichten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:08 schreef simpelintje het volgende:
Dus waarom zouden deze mensen hier geen rechten hebben?
Nee dat is ook zo je hoeft z eniet te onderhouden in een ander land. Dat vind ik ook. Maar als mensen hier wonen en leven hebben ze recht daarop. Ik dacht trouwens dat het allang afgeschaft was een uitkering krijgen terwijl je in een ander land woont.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze hier geen rechten hebben?
Ze hebben, wmb dezelfde rechten als Nederlanders.
Maar mensen onderhouden die in een ander land wonen, slaat nergens op.
Dan blijven ze maar hier.
En dat moet, mi, ook gelden voor verdragslanden met een lagere levensstandaard. Voor iedereen dus.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Die wetgeving is al in de maak. En er is al een wetgeving die regelt dat je in landen waar NL geen verdrag mee heeft gekort wordt tot 50% AOW. Wet BEU.
Met je ogen dicht kun je niets zien....quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:11 schreef simpelintje het volgende:
[..]
Of je ziet de waarheid of je ziet hem niet. mossad agent ga jij dan ook naar Israel ?
Volgens jou ja. Laten we jouw mening c.q. aannames aub niet upgraden tot feiten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij ontvangen moslims meer van Nederland, dan dat ze eraan bijdragen, als je loon door werken afzet tegen uitkeringen als bijstand, kinderbijslag, WAO.
Iedereen mag met zijn verdiende geld doen wat hij wil.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:12 schreef Gia het volgende:
Maar mensen onderhouden die in een ander land wonen, slaat nergens op.
Dan blijven ze maar hier.
Net even het filmpje gekeken die lui laten er ook geen gras over groeien maar ik geef ze ergens geen ongelijk ..quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:55 schreef PeperKoekMan het volgende:
Politie schijnt dus al met traangas te hebben geschoten.
Op deze site staat ook een filmje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |