ik beschuldig je niet. Sorry als je het zo hebt opgevatquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef De_Guidance het volgende:
Aha dus een mod mag mij gewoon beschuldigingen van dingen die niet waar zijn.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
Is cool, ik ging ook meteen over de rooie, had rustiger moeten blijven. Daarvoor excuses van mijn kant
Opgelost.
Eind goed al goed
Inderdaad, kan dat niet weg?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:26 schreef Paul het volgende:
Zielig voor dat meisje om haar steeds in de OP te zetten
Ja, iemand had al een goeie nieuwe OP gemaakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Haren (Groningen) PROJECT X #23
Inderdaad, kan dat niet weg?
Topic misschien even in de gaten houden? Het dreigt weer eens een onsmakelijle discussie, inclusief op-de-man-speel-spelletjes te worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 07:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heej, ik mis moussie en Disana nog om slachtoffers als misdagers neer te zetten.
Tot nu toe niks mis mee hoor. Maar ik zal eens opletten voor jequote:Op donderdag 27 september 2012 07:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Topic misschien even in de gaten houden? Het dreigt weer eens een onsmakelijle discussie, inclusief op-de-man-speel-spelletjes te worden.
Had wel verwacht dat er stampij over zou komen, maar het is al dicht, zie ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 07:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot nu toe niks mis mee hoor. Maar ik zal eens opletten voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |