ah kijk... snap uberhaupt niet waarom je hier nu heen gaat... heb je hulptroepen nodig?quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
Blijkbaar leefde ik in de illussie dat Frustel een normale NWS mod is maar nee. Fout gedacht.
Nee, ik wil uitleg. Jij komt met een ongefundeerde zware beschuldiging richting mij.quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ah kijk... snap uberhaupt niet waarom je hier nu heen gaat... heb je hulptroepen nodig?
ik beschuldig je nergens van. Ik zeg alleen dat je met twee maten meet door een opmerking richting iemand anders. Vervolgens doe jij dat zelfde over mij wat me overigens een rotzorg zal zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef De_Guidance het volgende:
Welke adoratie voor Volkert?
Een NWS mod beschuldigt mij van iets, en totaal ongefundeerd. Dit is de Feedback.
Nee je beschuldigt mij wel ergens van. Dat ik breeduitlachen zou communiceren met Volkert-sympathisanten. Vervolgens weet je dat niet hard te maken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik beschuldig je nergens van. Ik zeg alleen dat je met twee maten meet door een opmerking richting iemand anders. Vervolgens doe jij dat zelfde over mij wat me overigens een rotzorg zal zijn.
ik zie het nergens staanquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef De_Guidance het volgende:
Uiteraard , het is een moordenaar, maar volgens Frutsel zou ik breeduit lachen communiceren met zijn symphatisanten. Ik wacht nog steeds over de uitleg.
ok !quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enorme trieste beschuldiging dus.
Wereldwijde rellen en protesten om filmpje #9quote:
das een heel ander topic!quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wereldwijde rellen en protesten om filmpje #9
Uit het niets, random, gewoon zomaar.
Goed..
Namen? topic?
ik beschuldig je niet. Sorry als je het zo hebt opgevatquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef De_Guidance het volgende:
Aha dus een mod mag mij gewoon beschuldigingen van dingen die niet waar zijn.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
Is cool, ik ging ook meteen over de rooie, had rustiger moeten blijven. Daarvoor excuses van mijn kant
Opgelost.
Eind goed al goed
Inderdaad, kan dat niet weg?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:26 schreef Paul het volgende:
Zielig voor dat meisje om haar steeds in de OP te zetten
Ja, iemand had al een goeie nieuwe OP gemaakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Haren (Groningen) PROJECT X #23
Inderdaad, kan dat niet weg?
Topic misschien even in de gaten houden? Het dreigt weer eens een onsmakelijle discussie, inclusief op-de-man-speel-spelletjes te worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 07:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heej, ik mis moussie en Disana nog om slachtoffers als misdagers neer te zetten.
Tot nu toe niks mis mee hoor. Maar ik zal eens opletten voor jequote:Op donderdag 27 september 2012 07:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Topic misschien even in de gaten houden? Het dreigt weer eens een onsmakelijle discussie, inclusief op-de-man-speel-spelletjes te worden.
Had wel verwacht dat er stampij over zou komen, maar het is al dicht, zie ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 07:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tot nu toe niks mis mee hoor. Maar ik zal eens opletten voor je
De enigen die over mijn constaterende opmerking vallen zijn morse en jij. Het laat goed van jullie beiden de kinderlijke onverdraagzame aard zien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat er stampij over zou komen, maar het is al dicht, zie ik.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 06:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De enigen die over mijn constaterende opmerking vallen zijn morse en jij. Het laat goed van jullie beiden de kinderlijke onverdraagzame aard zien.
Wees er trots op.
Opgeschoond. Wel opengelaten. Niet dichtgegooid. Wat voor reacties verwachtte je dan, als ik vragen mag? Alleen een topic vol ahhhh wat zielig?quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben TS, maar gooi maar dicht: Oeganda: onschuldige kinderen in gevangenis
Topic trekt alleen debielen en zwakbegaafden aan, helaas.
Andere users zien jouw notes niet en Timmm heeft je niet genote dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
Bedankt voor de note Timmm op mijn opmerking richting Kees22.
Kunnen andere users ook jouw kinderachtigheid zien.
Ah nu weer wel, zag wel dat Google er naar linkte maar deed het niet meer. Dacht dat ze door alle commotie alweer hun verstand hadden verloren. Zal hem effe opruimen en weer openen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:16 schreef xenobinol het volgende:
@Frustel (waarschijnlijk Apple fanboy)
Het artikel staat er gewoon nog hoor![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)and_uitstaan___.html
Thanksquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah nu weer wel, zag wel dat Google er naar linkte maar deed het niet meer. Dacht dat ze door alle commotie alweer hun verstand hadden verloren. Zal hem effe opruimen en weer openen.
LOLquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:16 schreef xenobinol het volgende:
@Frustel (waarschijnlijk Apple fanboy)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |