Ik zei, dat er juist veel meer waren. Maar werd door sommige anders opgevat.quote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wie loog er hier nou over honderd man in Beiroet?
Ik mag ook zeggen dat je beter om je heen moet kijken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind het typerend dat men zich vermaakt terwijl hier aan stuk door allemaal bevolkinsgroepen bijzondere en verselijke dingen worden toegedicht.
En dat mag ik zeggen.
In Beiroet is er iets heel anders aan de gang.quote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wie loog er hier nou over honderd man in Beiroet?
Er worden idd de vreselijkste dingen toegewenst aan de niet-moslims idd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind het typerend dat men zich vermaakt terwijl hier aan stuk door allemaal bevolkinsgroepen bijzondere en verselijke dingen worden toegedicht.
En dat mag ik zeggen.
Tuurlijk mag je dat. Ik moet je alleen eerlijk vertellen dat ik niet de illusie heb dat ik ze op andere gedachten kan brengen. Net zoals dat het mij niet zal lukken om die extremisten aan hun verstand te brengen dat ze zich als een stel debielen gedragen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
En dat mag ik zeggen.
Jij moet helemaal je waffel houden, sinds je iemand die een aanslag pleegt op een moskee in Europa een held hebt genoemd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er worden idd de vreselijkste dingen toegewenst aan de niet-moslims idd.
Niet door mij hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er worden idd de vreselijkste dingen toegewenst aan de niet-moslims idd.
Ach ik vind het bij tijd en wijle ook vermakelijk. Maar sommige users hier zijn bijzonder extreem en dat vind ik minder grappig.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat. Ik moet je alleen eerlijk vertellen dat ik niet de illusie heb dat ik ze op andere gedachten kan brengen. Net zoals dat het mij niet zal lukken om die extremisten aan hun verstand te brengen dat ze zich als een stel debielen gedragen.
Nou nou, wat een agressie weer, jurkje.quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je waffel houden, sinds je iemand die een aanslag pleegt op een moskee in Europa een held hebt genoemd.
Gelukkig wordt je al in de gaten gehouden waarschijnlijk.
Sommige users...Dat komt toch echt van de andere kant.quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach ik vind het bij tijd en wijle ook vermakelijk. Maar sommige users hier zijn bijzonder extreem en dat vind ik minder grappig.
Uiteindelijk blijft het maar een forum.
Gelukkig richt mijn agressie zich niet op een bevolkingsgroep maar richting extremisme.quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou nou, wat een agressie weer, jurkje.
Grappig dat je wel breeduit lachend met mensen communiceert die Volkert een held vinden.quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je waffel houden, sinds je iemand die een aanslag pleegt op een moskee in Europa een held hebt genoemd.
Gelukkig wordt je al in de gaten gehouden waarschijnlijk.
jaja die andere hullie hebben het altijd gedaan....quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sommige users...Dat komt toch echt van de andere kant.
Uiteraard. Gelukkig ben ik hier veel langer dan jij en weet ik wat bepaalde users allemaal hebben geroepen de afgelopen jaren.quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sommige users...Dat komt toch echt van de andere kant.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou nou, wat een agressie weer, jurkje.
Volgens mij gaat de geschiedenis een stuk verder als een paar jaar FOK!quote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard. Gelukkig ben ik hier veel langer dan jij en weet ik wat bepaalde users allemaal hebben geroepen de afgelopen jaren.
Is dat zo?quote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Grappig dat je wel breeduit lachend met mensen communiceert die Volkert een held vinden.
Dat klopt. De cultuur is "een kus op de wang en een mes in de nek".quote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, da's waar. Helemaal vergeten dat ze in het M-O allemaal liegen. Is iets cultureels.
Je zegt net dat je hier al heel lang zit... dan moet je dat ook weten. Je komt er vaak genoeg schijnbaar. Ik vind beide kampen van extremisme net zo verwerpelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Is dat zo?
Met wie is dat?
Namen aub
NWS mod laten zich weer eens zien van een objectieve kant.
Jep allemaaaaaalllllllllllllllllllllquote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, da's waar. Helemaal vergeten dat ze in het M-O allemaal liegen. Is iets cultureels.
Nee namen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je zegt net dat je hier al heel lang zit... dan moet je dat ook weten. Je komt er vaak genoeg schijnbaar. Ik vind beide kampen van extremisme net zo verwerpelijk.
Wel jammer dat je gelijk het kleurtje weer erbij betrekt. Je zou beter moeten weten als ex-mod om maar even in jouw straat te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |