Vreemd, liep jij niet laatst blij te doen dat jij heel goed om ging met moslims in de POLSC en dat je er vaak goede vriendschappen mee opbouwde.quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is heel simpel; de broeders van de religie die zo diep in je geest geworteld zit dat je je eigen kinderen ervoor ombrengt (tenminste, als ze naar jouw smaak niet meedoen aan de meest achterlijke interpretatie van die religie) staan altijd hoger dan "ongelovige zwijnen".
Weet je wel hoe moslims WERKELIJK over joden en Westerlingen denken?
Minder dan een hond zijn we, smeriger dan een varken en achterlijker dan een aap.
Daar respect voor opbrengen? Zijn we suicidaal ofzo? Links wel, zo blijkt.
Lekker he die dikke duim van jou?quote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
Eigenlijk zijn hier een aantal users verkapt de rellen en de gevolgen zoals aan het goedpraten.
Niet alle moslims denken zo (dat heb ik ook nooiy beweerd). Wel is het een integraal onderdeel van de cultuur/religie/ideologie.quote:Op maandag 17 september 2012 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet hoe een intelligente kerel zoals jij dit als feit aanneemt voor ALLE moslims.Je hebt ook white power gekkies die zo denken over negers, orthodoxe joden die zo denken over niet-joden. Dit soort gekken vind je overal en altijd. Maar het als een feit proberen te brengen dat een paar miljard mensen er zo over denken is wel een beetje verdrietig hoor
Ah een integraal onderdeel.quote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet alle moslims denken zo (dat heb ik ook nooiy beweerd). Wel is het een integraal onderdeel van de cultuur/religie/ideologie.
En ik heb uiteraard niets te maken met wat "white power idioten" 'denken'.
Waarom zou hij daarover liegen? Als hij de extremisten een handje zou willen helpen zou die het niet zeggen lijkt mij, die hebben er immers baat bij als het lijkt op een spontane reactie op die film, een soort van 'zie je wel'.quote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Zozo, de minister van Egypte! Ja die lui staan bekend om het vertellen van de waarheid.
Jij kent hem? Staat hij bekend om liegen?quote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Zozo, de minister van Egypte! Ja die lui staan bekend om het vertellen van de waarheid.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Dit:quote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet alle moslims denken zo (dat heb ik ook nooiy beweerd). Wel is het een integraal onderdeel van de cultuur/religie/ideologie.
En ik heb uiteraard niets te maken met wat "white power idioten" 'denken'.
geeft toch echt iets anders weer, m´n beste.quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is heel simpel; de broeders van de religie die zo diep in je geest geworteld zit dat je je eigen kinderen ervoor ombrengt (tenminste, als ze naar jouw smaak niet meedoen aan de meest achterlijke interpretatie van die religie) staan altijd hoger dan "ongelovige zwijnen".
Weet je wel hoe moslims WERKELIJK over joden en Westerlingen denken?
Jij leeft net 3 dagen?quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
"Die lui" ook echt... De fantasie van sommige mensen slaat echt volledig op hol hier.
Och zie de moslimbroederschap die in het engels zegt dat ze medeleven voelen met de familie van de ambassadeur en in het arabisch oproepen tot rellen bij die ambassade.quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef moussie het volgende:
[..]
Waarom zou hij daarover liegen? Als hij de extremisten een handje zou willen helpen zou die het niet zeggen lijkt mij, die hebben er immers baat bij als het lijkt op een spontane reactie op die film, een soort van 'zie je wel'.
Het moslimbroederschap bestaat natuurlijk maar uit 1 persoon.quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och zie de moslimbroederschap die in het engels zegt dat ze medeleven voelen met de familie van de ambassadeur en in het arabisch oproepen tot rellen bij die ambassade.
Eh en?quote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het moslimbroederschap bestaat natuurlijk maar uit 1 persoon.
En daar issie weer!!quote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het moslimbroederschap bestaat natuurlijk maar uit 1 persoon.
Nee, dat is jouw interpretatie, ongelovige hond, minder dan een aap en smerig als een varken!quote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit:
[..]
geeft toch echt iets anders weer, m´n beste.
Nou geweldig he, lekker neerkijken op mensen met je PVV-meeuw avatar. Geweldig.quote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef sonnyspek het volgende:
Heerlijk deze discussies. Mag gezegd worden.
De realiteit is inderdaad een sterk argument.quote:Op maandag 17 september 2012 20:08 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Ik had het over je sterke argument
Wie is "we"? Want ik doe dat niet hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw interpretatie, ongelovige hond, minder dan een aap en smerig als een varken!
We treden de islamgekkies tegemoet met gebogen hoofd en knikkende knieeen. Zelfs zelfcensuur bepleit door het belangrijkste Europese land
Zo sterken we die apen in hun ideetjes.
Jij bent echt te beroerd om antwoord te geven op een tweetal redelijk makkelijke vragen? Of ben je gewoon onbeleefd?quote:
Eerlijk gezegd vermaak ik me prima jaquote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef sonnyspek het volgende:
Heerlijk deze discussies. Mag gezegd worden.
Trieste reactie weer, als je niet normaal discussie kan voeren ga dan weg.quote:Op maandag 17 september 2012 20:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou geweldig he, lekker neerkijken op mensen met je PVV-meeuw avatar. Geweldig.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vermaak ik me prima ja
Ik zei, dat er juist veel meer waren. Maar werd door sommige anders opgevat.quote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wie loog er hier nou over honderd man in Beiroet?
Ik mag ook zeggen dat je beter om je heen moet kijken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind het typerend dat men zich vermaakt terwijl hier aan stuk door allemaal bevolkinsgroepen bijzondere en verselijke dingen worden toegedicht.
En dat mag ik zeggen.
In Beiroet is er iets heel anders aan de gang.quote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wie loog er hier nou over honderd man in Beiroet?
Er worden idd de vreselijkste dingen toegewenst aan de niet-moslims idd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vind het typerend dat men zich vermaakt terwijl hier aan stuk door allemaal bevolkinsgroepen bijzondere en verselijke dingen worden toegedicht.
En dat mag ik zeggen.
Tuurlijk mag je dat. Ik moet je alleen eerlijk vertellen dat ik niet de illusie heb dat ik ze op andere gedachten kan brengen. Net zoals dat het mij niet zal lukken om die extremisten aan hun verstand te brengen dat ze zich als een stel debielen gedragen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef De_Guidance het volgende:
En dat mag ik zeggen.
Jij moet helemaal je waffel houden, sinds je iemand die een aanslag pleegt op een moskee in Europa een held hebt genoemd.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er worden idd de vreselijkste dingen toegewenst aan de niet-moslims idd.
Niet door mij hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er worden idd de vreselijkste dingen toegewenst aan de niet-moslims idd.
Ach ik vind het bij tijd en wijle ook vermakelijk. Maar sommige users hier zijn bijzonder extreem en dat vind ik minder grappig.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat. Ik moet je alleen eerlijk vertellen dat ik niet de illusie heb dat ik ze op andere gedachten kan brengen. Net zoals dat het mij niet zal lukken om die extremisten aan hun verstand te brengen dat ze zich als een stel debielen gedragen.
Nou nou, wat een agressie weer, jurkje.quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je waffel houden, sinds je iemand die een aanslag pleegt op een moskee in Europa een held hebt genoemd.
Gelukkig wordt je al in de gaten gehouden waarschijnlijk.
Sommige users...Dat komt toch echt van de andere kant.quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach ik vind het bij tijd en wijle ook vermakelijk. Maar sommige users hier zijn bijzonder extreem en dat vind ik minder grappig.
Uiteindelijk blijft het maar een forum.
Gelukkig richt mijn agressie zich niet op een bevolkingsgroep maar richting extremisme.quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou nou, wat een agressie weer, jurkje.
Grappig dat je wel breeduit lachend met mensen communiceert die Volkert een held vinden.quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je waffel houden, sinds je iemand die een aanslag pleegt op een moskee in Europa een held hebt genoemd.
Gelukkig wordt je al in de gaten gehouden waarschijnlijk.
jaja die andere hullie hebben het altijd gedaan....quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sommige users...Dat komt toch echt van de andere kant.
Uiteraard. Gelukkig ben ik hier veel langer dan jij en weet ik wat bepaalde users allemaal hebben geroepen de afgelopen jaren.quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sommige users...Dat komt toch echt van de andere kant.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou nou, wat een agressie weer, jurkje.
Volgens mij gaat de geschiedenis een stuk verder als een paar jaar FOK!quote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard. Gelukkig ben ik hier veel langer dan jij en weet ik wat bepaalde users allemaal hebben geroepen de afgelopen jaren.
Is dat zo?quote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Grappig dat je wel breeduit lachend met mensen communiceert die Volkert een held vinden.
Dat klopt. De cultuur is "een kus op de wang en een mes in de nek".quote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, da's waar. Helemaal vergeten dat ze in het M-O allemaal liegen. Is iets cultureels.
Je zegt net dat je hier al heel lang zit... dan moet je dat ook weten. Je komt er vaak genoeg schijnbaar. Ik vind beide kampen van extremisme net zo verwerpelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Is dat zo?
Met wie is dat?
Namen aub
NWS mod laten zich weer eens zien van een objectieve kant.
Jep allemaaaaaalllllllllllllllllllllquote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, da's waar. Helemaal vergeten dat ze in het M-O allemaal liegen. Is iets cultureels.
Nee namen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je zegt net dat je hier al heel lang zit... dan moet je dat ook weten. Je komt er vaak genoeg schijnbaar. Ik vind beide kampen van extremisme net zo verwerpelijk.
Wel jammer dat je gelijk het kleurtje weer erbij betrekt. Je zou beter moeten weten als ex-mod om maar even in jouw straat te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |