Je hebt dat hele stukje gemist waarin duidelijk werd dat die gasten alleen maar op een aanleiding zaten te wachten? Dat was nou toevallig dit filmpje, maar het had net zo goed iets anders kunnen zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
een gekke vage amerikaan maakt op eigen hand een filmpje. filmpje bevalt de triangel josti's niet dus maken ze een amerikaanse ambasadeur dood. logica!
Ik vind dat wel verstandig en nuchter van RTL.quote:Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het RTL-nieuws het ook niet te "groot" wil brengen. Andere sensatiekranten/zenders proberen dat juist wel natuurlijk.
je moet kijken naar de acties, de rest eromheen is ruis.quote:Op maandag 17 september 2012 18:52 schreef moussie het volgende:
[..]
Je hebt dat hele stukje gemist waarin duidelijk werd dat die gasten alleen maar op een aanleiding zaten te wachten? Dat was nou toevallig dit filmpje, maar het had net zo goed iets anders kunnen zijn.
waarschijnlijk vond arke reizen het niet zo'n goed idee al die protesten in potentiele vakantielanden uitgebreid op tv. of ben ik nu te cynischquote:Op maandag 17 september 2012 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat wel verstandig en nuchter van RTL.
Geen idee of jij te cynisch bent; volgens mij klets je maar watquote:Op maandag 17 september 2012 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarschijnlijk vond arke reizen het niet zo'n goed idee al die protesten in potentiele vakantielanden uitgebreid op tv. of ben ik nu te cynisch
Precies, dit was een geplande actie, niks spontaans aan. De 'ruis' eromheen, dat zijn die rellen overal. Zoals eerder al opgemerkt werd, de extremisten waren grond aan het verliezen, dus er moest iets gebeuren. Dus orchestreer je dat, een paar maanden na het verschijnen van die film.quote:Op maandag 17 september 2012 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je moet kijken naar de acties, de rest eromheen is ruis.
so? die nare extremisten die in nederland zijn gaan protesteren hadden zich beter uitgesproken tegen de moord. nu zijn ze imo goedkeurders hiervan, en daarvoor is geen plek in nederland. optieven ermee!quote:Op maandag 17 september 2012 18:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Precies, dit was een geplande actie, niks spontaans aan. De 'ruis' eromheen, dat zijn die rellen overal. Zoals eerder al opgemerkt werd, de extremisten waren grond aan het verliezen, dus er moest iets gebeuren. Dus orchestreer je dat, een paar maanden na het verschijnen van die film.
Jij deelt niet de meest fundamentele basis van je bestaan met die lui.quote:Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ik leef wel met ze in dezelfde maatschappij (als ik in NL zou wonen), net zoals zij hun maatschappij moeten delen met die extremisten. En ik geloof dat daar de enige binding ook direct mee ophoudt.
sorry, maar echtquote:Op maandag 17 september 2012 18:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Zoals eerder al opgemerkt werd, de extremisten waren grond aan het verliezen, dus er moest iets gebeuren.
Ja. OPEN JE OGEN MENSEN! Its a conspiracy!quote:Op maandag 17 september 2012 18:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Precies, dit was een geplande actie, niks spontaans aan. De 'ruis' eromheen, dat zijn die rellen overal. Zoals eerder al opgemerkt werd, de extremisten waren grond aan het verliezen, dus er moest iets gebeuren. Dus orchestreer je dat, een paar maanden na het verschijnen van die film.
Volgens welke metingen? 6.5 op de schaal van ongewenst tuig?quote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij deelt niet de meest fundamentele basis van je bestaan met die lui.
Als ik als Feyenoord-fan volledig overrompeld zou worden door het gedrag van het tuig dat net als ik dezelfde club "steunt", zou ik ook niet verantwoordelijk zijn voor hun gedrag, maar ik zou er wel iets van zeggen (publiekelijk!) dat ik dat toch niet zou zien zitten, dat soort bevlekking van mijn clubseer.
Bij een hersenspoelende religie werkt dat niet zo. De hooligan is altijd hoger dan de niet-Feyenoordfan.
Een Joodse natuurlijk. Je kent het wel.quote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja. OPEN JE OGEN MENSEN! Its a conspiracy!
Jij begrijpt gewoon nog niet helemaal wat je aan het verdedigen bent.quote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens welke metingen? 6.5 op de schaal van ongewenst tuig?
Wat ben ik aan het verdedigen? En welke collega´s?quote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Jij begrijpt gewoon nog niet helemaal wat je aan het verdedigen bent.
Best wel sneu eigenlijk, maar daar hebben meer van je collega's last van.
De steun voor de doodstraf op godslastering, binnen de sharia, is veel groter onder moslims dan alleen die demonstranten die de straat opgaan.quote:Op maandag 17 september 2012 17:48 schreef De_Guidance het volgende:
Hirshi Magan denkt nog steeds dat de islamitische wereld uit Somalië bestaat
Het is heel simpel; de broeders van de religie die zo diep in je geest geworteld zit dat je je eigen kinderen ervoor ombrengt (tenminste, als ze naar jouw smaak niet meedoen aan de meest achterlijke interpretatie van die religie) staan altijd hoger dan "ongelovige zwijnen".quote:Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens welke metingen? 6.5 op de schaal van ongewenst tuig?
Nou, dat komt dan goed uit dat ze zo denken dan.quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is heel simpel; de broeders van de religie die zo diep in je geest geworteld zit dat je je eigen kinderen ervoor ombrengt (tenminste, als ze naar jouw smaak niet meedoen aan de meest achterlijke interpretatie van die religie) staan altijd hoger dan "ongelovige zwijnen".
Weet je wel hoe moslims WERKELIJK over joden en Westerlingen denken?
Minder dan een hond zijn we, smeriger dan een varken en achterlijker dan een aap.
Daar respect voor opbrengen? Zijn we suicidaal ofzo? Links wel, zo blijkt.
Tuurlijk joh, dat er mensen betaald worden om op 11 september te gaan rellen om een film die al maanden op YT staat is echt wel toeval ..quote:Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja. OPEN JE OGEN MENSEN! Its a conspiracy!
Dit klopt. Christenen en joden worden oa. ''honden'' genoemd en als christen in een moslim land ben je je leven niet zeker. Hele families worden verkracht,vermoord etc etc. Maar o wee als er een film wordt uitgebracht. Om te kotsen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is heel simpel; de broeders van de religie die zo diep in je geest geworteld zit dat je je eigen kinderen ervoor ombrengt (tenminste, als ze naar jouw smaak niet meedoen aan de meest achterlijke interpretatie van die religie) staan altijd hoger dan "ongelovige zwijnen".
Minder dan een hond zijn we, smeriger dan een varken en achterlijker dan een aap.
Zozo, de minister van Egypte! Ja die lui staan bekend om het vertellen van de waarheid.quote:Op maandag 17 september 2012 19:35 schreef moussie het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, dat er mensen betaald worden om op 11 september te gaan rellen om een film die al maanden op YT staat is echt wel toeval ..
http://articles.cnn.com/2(...)r-square-riot-police
Ik begrijp werkelijk niet hoe een intelligente kerel zoals jij dit als feit aanneemt voor ALLE moslims.quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beantwoordt mijn vraag eens als je wil.quote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Zozo, de minister van Egypte! Ja die lui staan bekend om het vertellen van de waarheid.
Ongelofelijk, zoveel onzin in 1 post.quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uhmm.... ik snap dat je het niet meekrijgt in NL maar in Tunesie en Libie is vrij geschokt gereageerd op de protesten die zo groot werden en uit de hand liepen. Ongekend in de geschiedenis van deze landen. Ik volg deze landen en het nieuws, en zit zelf in Tunesie. Op het journaal, tv-programma's in avond (vergelijkbaar met DWDD of Pauw&Witteman) allemaal afkeurende geluiden en de vraag hoe dit nou zo heeft kunnen gebeuren. Sommige vermoeden dat er een "hand van bovenaf" achter zit, of oude regime. Van politici tot islamitische schriftgeleerden tot analysten, allemaal in verschillende programma's actualiteit besproken en afgekeurd. De staatsmufti in Libie duidelijk aangegeven dat de moordenaars opgespoord en berecht moeten worden. Libische politici van verschillende partijen geschokt en inmiddels arrestaties verricht. Daar is men boos dat de ambassadeur die totaal onschuldig was is afgemaakt. In Benghazi ook demonstraties geweest tegen de moord op hem, twee dagen achter elkaar. Maar haalt het nieuws niet (logisch). In Sfax Tunesie vandaag demonstratie geweest tegen de film maar op vreedzame wijze om te laten zien hoe het wel kan en hoort. Dit laatste ook zo gecommuniceerd naar media, logisch haalt het nieuws internationaal niet. Egypte weet ik niet omdat ik het daar niet volg. Maar ga nou niet doen of in die landen de helft van de bevolking schuimbekkend het geweld aanmoedigt.quote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:
Jij deelt niet de meest fundamentele basis van je bestaan met die lui.
Als ik als Feyenoord-fan volledig overrompeld zou worden door het gedrag van het tuig dat net als ik dezelfde club "steunt", zou ik ook niet verantwoordelijk zijn voor hun gedrag, maar ik zou er wel iets van zeggen (publiekelijk!) dat ik dat toch niet zou zien zitten, dat soort bevlekking van mijn clubseer.
Bij een hersenspoelende religie werkt dat niet zo. De hooligan is altijd hoger dan de niet-Feyenoordfan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |