abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116900235
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
een gekke vage amerikaan maakt op eigen hand een filmpje. filmpje bevalt de triangel josti's niet dus maken ze een amerikaanse ambasadeur dood. logica! ^O^
Je hebt dat hele stukje gemist waarin duidelijk werd dat die gasten alleen maar op een aanleiding zaten te wachten? Dat was nou toevallig dit filmpje, maar het had net zo goed iets anders kunnen zijn.
pleased to meet you
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 18:52:57 #227
137949 Disana
pi_116900257
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat het RTL-nieuws het ook niet te "groot" wil brengen. Andere sensatiekranten/zenders proberen dat juist wel natuurlijk.
Ik vind dat wel verstandig en nuchter van RTL.
pi_116900268
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:52 schreef moussie het volgende:

[..]

Je hebt dat hele stukje gemist waarin duidelijk werd dat die gasten alleen maar op een aanleiding zaten te wachten? Dat was nou toevallig dit filmpje, maar het had net zo goed iets anders kunnen zijn.
je moet kijken naar de acties, de rest eromheen is ruis.
pi_116900296
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind dat wel verstandig en nuchter van RTL.
waarschijnlijk vond arke reizen het niet zo'n goed idee al die protesten in potentiele vakantielanden uitgebreid op tv. of ben ik nu te cynisch :@
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 18:57:42 #230
137949 Disana
pi_116900431
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

waarschijnlijk vond arke reizen het niet zo'n goed idee al die protesten in potentiele vakantielanden uitgebreid op tv. of ben ik nu te cynisch :@
Geen idee of jij te cynisch bent; volgens mij klets je maar wat :+
pi_116900507
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je moet kijken naar de acties, de rest eromheen is ruis.
Precies, dit was een geplande actie, niks spontaans aan. De 'ruis' eromheen, dat zijn die rellen overal. Zoals eerder al opgemerkt werd, de extremisten waren grond aan het verliezen, dus er moest iets gebeuren. Dus orchestreer je dat, een paar maanden na het verschijnen van die film.
pleased to meet you
pi_116900656
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:59 schreef moussie het volgende:

[..]

Precies, dit was een geplande actie, niks spontaans aan. De 'ruis' eromheen, dat zijn die rellen overal. Zoals eerder al opgemerkt werd, de extremisten waren grond aan het verliezen, dus er moest iets gebeuren. Dus orchestreer je dat, een paar maanden na het verschijnen van die film.
so? die nare extremisten die in nederland zijn gaan protesteren hadden zich beter uitgesproken tegen de moord. nu zijn ze imo goedkeurders hiervan, en daarvoor is geen plek in nederland. optieven ermee!
pi_116900901
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, maar ik leef wel met ze in dezelfde maatschappij (als ik in NL zou wonen), net zoals zij hun maatschappij moeten delen met die extremisten. En ik geloof dat daar de enige binding ook direct mee ophoudt.
Jij deelt niet de meest fundamentele basis van je bestaan met die lui.

Als ik als Feyenoord-fan volledig overrompeld zou worden door het gedrag van het tuig dat net als ik dezelfde club "steunt", zou ik ook niet verantwoordelijk zijn voor hun gedrag, maar ik zou er wel iets van zeggen (publiekelijk!) dat ik dat toch niet zou zien zitten, dat soort bevlekking van mijn clubseer.

Bij een hersenspoelende religie werkt dat niet zo. De hooligan is altijd hoger dan de niet-Feyenoordfan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116901143
quote:

[..]

Zoals eerder al opgemerkt werd, de extremisten waren grond aan het verliezen, dus er moest iets gebeuren.
sorry, maar echt :') wat een gelul
pi_116901507
quote:

[..]

Ja. OPEN JE OGEN MENSEN! Its a conspiracy!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116901677
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als ik als Feyenoord-fan volledig overrompeld zou worden door het gedrag van het tuig dat net als ik dezelfde club "steunt", zou ik ook niet verantwoordelijk zijn voor hun gedrag, maar ik zou er wel iets van zeggen (publiekelijk!) dat ik dat toch niet zou zien zitten, dat soort bevlekking van mijn clubseer.

Bij een hersenspoelende religie werkt dat niet zo. De hooligan is altijd hoger dan de niet-Feyenoordfan.
Volgens welke metingen? 6.5 op de schaal van ongewenst tuig? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116901681
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een Joodse natuurlijk. Je kent het wel.
pi_116901901
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij begrijpt gewoon nog niet helemaal wat je aan het verdedigen bent.
Best wel sneu eigenlijk, maar daar hebben meer van je collega's last van.
pi_116902211
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Jij begrijpt gewoon nog niet helemaal wat je aan het verdedigen bent.
Best wel sneu eigenlijk, maar daar hebben meer van je collega's last van.
Wat ben ik aan het verdedigen? En welke collega´s?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116902237
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:48 schreef De_Guidance het volgende:
Hirshi Magan denkt nog steeds dat de islamitische wereld uit Somalië bestaat
De steun voor de doodstraf op godslastering, binnen de sharia, is veel groter onder moslims dan alleen die demonstranten die de straat opgaan.

Zelfs in Nederland, genoeg moslims die de doodsbedreigingen aan het adres van Hirsi Ali en Wilders steunen. En die moord op het Theo van Gogh goedkeurden.
pi_116902365
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is heel simpel; de broeders van de religie die zo diep in je geest geworteld zit dat je je eigen kinderen ervoor ombrengt (tenminste, als ze naar jouw smaak niet meedoen aan de meest achterlijke interpretatie van die religie) staan altijd hoger dan "ongelovige zwijnen".

Weet je wel hoe moslims WERKELIJK over joden en Westerlingen denken?
Minder dan een hond zijn we, smeriger dan een varken en achterlijker dan een aap.

Daar respect voor opbrengen? Zijn we suicidaal ofzo? Links wel, zo blijkt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116902491
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is heel simpel; de broeders van de religie die zo diep in je geest geworteld zit dat je je eigen kinderen ervoor ombrengt (tenminste, als ze naar jouw smaak niet meedoen aan de meest achterlijke interpretatie van die religie) staan altijd hoger dan "ongelovige zwijnen".

Minder dan een hond zijn we, smeriger dan een varken en achterlijker dan een aap.

Nou, dat komt dan goed uit dat ze zo denken dan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116902529
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, dat er mensen betaald worden om op 11 september te gaan rellen om een film die al maanden op YT staat is echt wel toeval ..
http://articles.cnn.com/2(...)r-square-riot-police
pleased to meet you
  maandag 17 september 2012 @ 19:36:14 #244
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_116902617
quote:

[..]

Dit klopt. Christenen en joden worden oa. ''honden'' genoemd en als christen in een moslim land ben je je leven niet zeker. Hele families worden verkracht,vermoord etc etc. Maar o wee als er een film wordt uitgebracht. Om te kotsen. :r :r :r :r :r :% :% :%
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_116902850
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:35 schreef moussie het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, dat er mensen betaald worden om op 11 september te gaan rellen om een film die al maanden op YT staat is echt wel toeval ..
http://articles.cnn.com/2(...)r-square-riot-police
Zozo, de minister van Egypte! Ja die lui staan bekend om het vertellen van de waarheid.
pi_116902893
quote:

[..]

Ik begrijp werkelijk niet hoe een intelligente kerel zoals jij dit als feit aanneemt voor ALLE moslims. :') Je hebt ook white power gekkies die zo denken over negers, orthodoxe joden die zo denken over niet-joden. Dit soort gekken vind je overal en altijd. Maar het als een feit proberen te brengen dat een paar miljard mensen er zo over denken is wel een beetje verdrietig hoor :')
pi_116902938
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Zozo, de minister van Egypte! Ja die lui staan bekend om het vertellen van de waarheid.
Beantwoordt mijn vraag eens als je wil.
pi_116903004
quote:

[..]

Ongelofelijk, zoveel onzin in 1 post. :')
#freefrederike
pi_116903280
Trouwens, als er andere moslims naar het museumplein gingen om de 30 salafisten daar te verjagen zou het onrustig worden.

Waarna de 'moslims doen niks boehoe' roepers hier zouden zeggen dat 'die idioten elkaar maar af moeten maken' of iets dergelijks.

Erg doorzichtih allemaal...
pi_116903325
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:

Uhmm.... ik snap dat je het niet meekrijgt in NL maar in Tunesie en Libie is vrij geschokt gereageerd op de protesten die zo groot werden en uit de hand liepen. Ongekend in de geschiedenis van deze landen. Ik volg deze landen en het nieuws, en zit zelf in Tunesie. Op het journaal, tv-programma's in avond (vergelijkbaar met DWDD of Pauw&Witteman) allemaal afkeurende geluiden en de vraag hoe dit nou zo heeft kunnen gebeuren. Sommige vermoeden dat er een "hand van bovenaf" achter zit, of oude regime. Van politici tot islamitische schriftgeleerden tot analysten, allemaal in verschillende programma's actualiteit besproken en afgekeurd. De staatsmufti in Libie duidelijk aangegeven dat de moordenaars opgespoord en berecht moeten worden. Libische politici van verschillende partijen geschokt en inmiddels arrestaties verricht. Daar is men boos dat de ambassadeur die totaal onschuldig was is afgemaakt. In Benghazi ook demonstraties geweest tegen de moord op hem, twee dagen achter elkaar. Maar haalt het nieuws niet (logisch). In Sfax Tunesie vandaag demonstratie geweest tegen de film maar op vreedzame wijze om te laten zien hoe het wel kan en hoort. Dit laatste ook zo gecommuniceerd naar media, logisch haalt het nieuws internationaal niet. Egypte weet ik niet omdat ik het daar niet volg. Maar ga nou niet doen of in die landen de helft van de bevolking schuimbekkend het geweld aanmoedigt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')