Say what? Waar praat ik die rellen goed? Nog niet eens kunnen lezen en anderen dom noemen ..quote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
moussie, De_Guidance en meer links tuig.
"Wij zijn slecht" en "wat hullie doen is slechts een begrijpelijke reactie".
En dat soort dom volk heeft ook stemrecht.
Ik vraag me af of mensen die geen donder met die extremisten te maken hebben en ook niks met ze te maken willen hebben zich daarover uit moeten spreken. Ik voel me ook niet geroepen om een stille tocht te gaan lopen als een stel voetbalhooligans ergens een binnenstad slopen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zie ze als eender. ga je protesteren voor zo'n filmpje terwijl je weet dat er om gemoord is als 'protest' en je spreekt je daar niet tegen uit, dan ben je zelf net zo'n haatbaard.
In het hele land verspreid. Men noemt ze ook wel moskeeën of ook weleens populair haathuizen of bukschuren.quote:Op maandag 17 september 2012 18:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
precies. waar is de moslim ambassade, dan gaan we ze eens een lesje leren morgen!
Ja, ik ben erg blij met de hoeveelheid moskeeën in Nederland. Er is zowat een goede landelijke dekking.quote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In het hele land verspreid. Men noemt ze ook wel moskeeën of ook weleens populair haathuizen of bukschuren.
ja ik praat het niet goed maar ze vragen er wel om he. om het op zijn banshietz te zeggen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In het hele land verspreid. Men noemt ze ook wel moskeeën of ook weleens populair haathuizen of bukschuren.
Als je e.e.a. nuanceert praat je de rellen goed. Snap dat dan.quote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef moussie het volgende:
[..]
Say what? Waar praat ik die rellen goed? Nog niet eens kunnen lezen en anderen dom noemen ..
Wat een vergelijking weer. Zo sterk.quote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen die geen donder met die extremisten te maken hebben en ook niks met ze te maken willen hebben zich daarover uit moeten spreken. Ik voel me ook niet geroepen om een stille tocht te gaan lopen als een stel voetbalhooligans ergens een binnenstad slopen.
Niet met zoveel woorden, maar de reacties zijn "begrijpelijk" en "wij zijn het foute Westen".quote:Op maandag 17 september 2012 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie ze die doden en rellen niet goedpraten hoor. En ik geloof niet in termen in "links" als "rechts", laat staan in termen als "links tuig".
Dat jij die man niets vindt, geeft alleen maar meer zijn gelijk aan.quote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Nog z'n hatelijke entiteit: Hafid Bouazza.²
ja is dat er ook zo 1 die gaat moorden om een filmpje?quote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Met die hooligans zit jij elke vrijdag in een gebouw op je knieeen je reet naar het Westen te keren?quote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen die geen donder met die extremisten te maken hebben en ook niks met ze te maken willen hebben zich daarover uit moeten spreken. Ik voel me ook niet geroepen om een stille tocht te gaan lopen als een stel voetbalhooligans ergens een binnenstad slopen.
En hoezo?quote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Wat een vergelijking weer. Zo sterk.
Nee, maar ik leef wel met ze in dezelfde maatschappij (als ik in NL zou wonen), net zoals zij hun maatschappij moeten delen met die extremisten. En ik geloof dat daar de enige binding ook direct mee ophoudt.quote:Op maandag 17 september 2012 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met die hooligans zit jij elke vrijdag in een gebouw op je knieeen je reet naar het Westen te keren?
Nee hoor, want ook kereltje Efshan Ellian zie ik niet zitten.quote:Op maandag 17 september 2012 18:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat jij die man niets vindt, geeft alleen maar meer zijn gelijk aan.
ook al zo'n vuige ik-mag-moorden-om-een-filmpje nazi?quote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoor, want ook kereltje Efshan Ellian zie ik niet zitten.²
Nee, meer een ik-plas-over-je-moeder-heen-en-je-hebt-het-maar-te-pikken mannetje.quote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ook al zo'n vuige ik-mag-moorden-om-een-filmpje nazi?
Dat is een vrije denker, dat mag niet.quote:Op maandag 17 september 2012 18:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja is dat er ook zo 1 die gaat moorden om een filmpje?
ow ok. altijd nog beter dan een ik-mag-moorden-om-een-filmpje-triangel josti he.quote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, meer een ik-plas-over-je-moeder-heen-en-je-hebt-het-maar-te-pikken mannetje.²
Wel hele slechte logica. Want wat kan de ambassadeur hier aan doen? Wat dat aan gaat mogen zie die regisseur wat mij betreft extra hard bestraffen. Want dit heeft hij op zijn geweten.quote:Op maandag 17 september 2012 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
een gekke vage amerikaan maakt op eigen hand een filmpje. filmpje bevalt de triangel josti's niet dus maken ze een amerikaanse ambasadeur dood. logica!
helemaal mee eens. we zijn het gewoon eens bansjee over het hoofdonderwerp van dit topicquote:Op maandag 17 september 2012 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel hele slechte logica. Want kan de ambassadeur hier aan doen? Wat dat aan gaat mogen zie die regisseur wat mij betreft extra hard bestraffen. Want dit heeft hij op zijn geweten.²
Je doet net alsof gevoelens alleen van moslims (:')) zijn, denk ik dat ik mij niet beledigd voel door hen?quote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, ik denk dat het RTL-nieuws het ook niet te "groot" wil brengen. Andere sensatiekranten/zenders proberen dat juist wel natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je dan liever dat ze het opzwepen tot epische proporties, zodat iedereen hier het in zijn broek doet van angst?
ze brengen het niet zo groot omdat er anders te weinig ruimte blijft voor de reclamequote:Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het RTL-nieuws het ook niet te "groot" wil brengen. Andere sensatiekranten/zenders proberen dat juist wel natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |