abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116898915
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wie dan?
moussie, De_Guidance en meer links tuig.

"Wij zijn slecht" en "wat hullie doen is slechts een begrijpelijke reactie".

En dat soort dom volk heeft ook stemrecht. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 17 september 2012 @ 18:17:37 #182
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116898916
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef penny-wise het volgende:
Het RTL-nieuws probeert het item ook wat te relativeren.
Laten ze een land zien waar gedemonstreerd wordt, melden ze er eerst bij dat er 200miljoen moslims wonen en dat er een 100-tal demonstreren.

*)
Ik bedoel juist dat er in Beiroet heel veel mensen waren! Volgens mij wel tienduizenden.
pi_116898926
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

niets mis met ze preventief het land uit te knallen. nadat ze hun paspoort hebben ingeleverd natuurijk *G*
Gast :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116898949
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Laten we ze op Malta dumpen. 8-)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_116898953
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

hey ga zo tegen die halve gare moslims praten welke moord om een filmpje goedpraten. :r
pi_116899008
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zie ze die doden en rellen niet goedpraten hoor. En ik geloof niet in termen in "links" als "rechts", laat staan in termen als "links tuig". :P
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116899035
quote:
12s.gif Op maandag 17 september 2012 18:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Laten we ze op Malta dumpen. 8-)
Het meest katholieke land van het westelijke halfrond _O- Als ze één ding hier goed hebben geregeld is het wel het feit dat daardoor die lui hier niet eens WILLEn komen :')
  maandag 17 september 2012 @ 18:20:40 #188
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_116899038
We mogen niet ontkennen dat los van de boodschap ook de verpakking erg belangrijk is. Daarin verschilde bv. de domme Theo van Gogh met wijlen Pim. Beiden waren het Islamcritici, maar Pim vond het genoeg om kritiek te uiten en niet over te gaan tot extreem beledigende teksten a la Theo. :{

Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_116899049
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zie ze die doden en rellen niet goedpraten hoor. En ik geloof niet in termen in "links" als "rechts", laat staan in termen als "links tuig". :P
ik zie ze als eender. ga je protesteren voor zo'n filmpje terwijl je weet dat er om gemoord is als 'protest' en je spreekt je daar niet tegen uit, dan ben je zelf net zo'n haatbaard. :r
pi_116899066
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:
We mogen niet ontkennen dat los van de boodschap ook de verpakking erg belangrijk is. Daarin verschilde bv. de domme Theo van Gogh met wijlen Pim. Beiden waren het Islamcritici, maar Pim vond het genoeg om kritiek te uiten en niet over te gaan tot extreem beledigende teksten a la Theo. :{

hou je smoel man. lelijke triangel moslim.
pi_116899093
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ik bedoel juist dat er in Beiroet heel veel mensen waren! Volgens mij wel tienduizenden.
Het was letterlijk zwart van de mensenmassa's. Ze zijn aan het demonstreren over wat wij in de westerse wereld wel en niet mogen zien, wat we wel en niet mogen zeggen en hoe we ons moeten gedragen.
  maandag 17 september 2012 @ 18:23:17 #192
13462 BansheeBoy
pi_116899150
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

hou je smoel man. lelijke triangel moslim.
Nou, niet alleen dat. Theo woog zijn woorden ook nooit. Hij was doelbewust bezig de Moslims tot in hun tedere hart te raken. Het feit dat hij "genade, genade" riep toen hij oog in oog stond met Mohammed B. zegt ook hoeveel hij achter zijn boodschap stond. :{

Ik keur de moord op hem af. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_116899169
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou, niet alleen dat. Theo woog zijn woorden ook nooit. Hij was doelbewust bezig de Moslims tot in hun tedere hart te raken. Het feit dat hij "genade, genade" riep toen hij oog in oog stond met Mohammed B. zegt ook hoeveel hij achter zijn boodschap stond. :{

Ik keur de moord op hem af. :{

damn man waarom moet jij altijd op dit soort momenten blijk geven van enige wijsheid :( rot jong.
  maandag 17 september 2012 @ 18:26:00 #194
13462 BansheeBoy
pi_116899243
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

damn man waarom moet jij altijd op dit soort momenten blijk geven van enige wijsheid :( rot jong.
Ok, maar Pim was louter inhoudelijk bezig. En nog los daarvan, Pim had meer charisma in zijn face dan wijlen Theo in zijn hele body. :{

Ik vind het ook erg kwalijk dat historisch gezien Theo meer gewicht in de weegschaal legt dan Pim. Dat is onterecht. :{

pi_116899248
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:

Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.

Kom je alweer aan met je autistisch verhaaltje om de zoon van TvG bij voorbaat op sluiten? Ik reageer zelden op je BSB maar je maakt je wel erg belachelijk door dergelijke idiotie te posten.
pi_116899265
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, maar Pim was louter inhoudelijk bezig. En nog los daarvan, Pim had meer charisma in zijn face dan wijlen Theo in zijn hele body. :{

Ik vind het ook erg kwalijk dat historisch gezien Theo meer gewicht in de weegschaal legt dan Pim. Dat is onterecht. :{

hij at gewoon meer. niet haten jij.
  maandag 17 september 2012 @ 18:27:53 #197
13462 BansheeBoy
pi_116899302
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:26 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kom je alweer aan met je autistisch verhaaltje om de zoon van TvG bij voorbaat op sluiten? Ik reageer zelden op je BSB maar je maakt je wel erg belachelijk door dergelijke idiotie te posten.
Dank je wel. Ik beschouw dit als oprecht advies. Maar je moet het in het juiste tijdsbeeld plaatsen. Dit is een topic van toen de wonden nog vers waren. Alhoewel ik vaak de ratio gebruik om te posten kan en mag ik niet ontkennen dat destijds ook de emotie een kleine rol speelde. :{

Maar nogmaals: appreciate

maandag 17 september 2012 @ 18:27:59 #198
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116899306
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Rekening houden met elkaars gevoelens is wat anders dan zwichten voor geweld.
Precies, die moslims moeten leren rekening te houden met mijn gevoelens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 17 september 2012 @ 18:28:35 #199
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_116899321
quote:

[..]

waarom denk je dat de PvdA zo hoog is gekomen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_116899325
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Precies, die moslims moeten leren rekening te houden met mijn gevoelens.
precies. waar is de moslim ambassade, dan gaan we ze eens een lesje leren morgen! :(
pi_116899387
quote:

[..]

Say what? Waar praat ik die rellen goed? Nog niet eens kunnen lezen en anderen dom noemen ..
pleased to meet you
pi_116899429
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik zie ze als eender. ga je protesteren voor zo'n filmpje terwijl je weet dat er om gemoord is als 'protest' en je spreekt je daar niet tegen uit, dan ben je zelf net zo'n haatbaard. :r
Ik vraag me af of mensen die geen donder met die extremisten te maken hebben en ook niks met ze te maken willen hebben zich daarover uit moeten spreken. Ik voel me ook niet geroepen om een stille tocht te gaan lopen als een stel voetbalhooligans ergens een binnenstad slopen.
pi_116899434
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

precies. waar is de moslim ambassade, dan gaan we ze eens een lesje leren morgen! :(
In het hele land verspreid. Men noemt ze ook wel moskeeën of ook weleens populair haathuizen of bukschuren.
  maandag 17 september 2012 @ 18:33:09 #204
13462 BansheeBoy
pi_116899498
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

In het hele land verspreid. Men noemt ze ook wel moskeeën of ook weleens populair haathuizen of bukschuren.
Ja, ik ben erg blij met de hoeveelheid moskeeën in Nederland. Er is zowat een goede landelijke dekking. :{

pi_116899524
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

ja ik praat het niet goed maar ze vragen er wel om he. om het op zijn banshietz te zeggen. oO< ²
pi_116899535
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef moussie het volgende:

[..]

Say what? Waar praat ik die rellen goed? Nog niet eens kunnen lezen en anderen dom noemen ..
Als je e.e.a. nuanceert praat je de rellen goed. Snap dat dan.
pi_116899544
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vraag me af of mensen die geen donder met die extremisten te maken hebben en ook niks met ze te maken willen hebben zich daarover uit moeten spreken. Ik voel me ook niet geroepen om een stille tocht te gaan lopen als een stel voetbalhooligans ergens een binnenstad slopen.
Wat een vergelijking weer. Zo sterk.
pi_116899560
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet met zoveel woorden, maar de reacties zijn "begrijpelijk" en "wij zijn het foute Westen".

Die weg-met-ons-mentaliteit is dodelijk, helemaal met bloeddorstige moslims zonder enige zelfreflectie.

maandag 17 september 2012 @ 18:34:45 #209
13462 BansheeBoy
pi_116899563
Nog z'n hatelijke entiteit: Hafid Bouazza. :N

pi_116899586
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:

Dat jij die man niets vindt, geeft alleen maar meer zijn gelijk aan.

pi_116899603
quote:

ja is dat er ook zo 1 die gaat moorden om een filmpje? :(
pi_116899610
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Met die hooligans zit jij elke vrijdag in een gebouw op je knieeen je reet naar het Westen te keren? :o

pi_116899641
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Wat een vergelijking weer. Zo sterk.
En hoezo?
pi_116899695
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2012 18:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met die hooligans zit jij elke vrijdag in een gebouw op je knieeen je reet naar het Westen te keren? :o
Nee, maar ik leef wel met ze in dezelfde maatschappij (als ik in NL zou wonen), net zoals zij hun maatschappij moeten delen met die extremisten. En ik geloof dat daar de enige binding ook direct mee ophoudt.
  maandag 17 september 2012 @ 18:40:27 #215
13462 BansheeBoy
pi_116899772
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 18:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat jij die man niets vindt, geeft alleen maar meer zijn gelijk aan.
Nee hoor, want ook kereltje Efshan Ellian zie ik niet zitten. :{

pi_116899793
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee hoor, want ook kereltje Efshan Ellian zie ik niet zitten. :{

ook al zo'n vuige ik-mag-moorden-om-een-filmpje nazi? :r
  maandag 17 september 2012 @ 18:44:01 #217
13462 BansheeBoy
pi_116899902
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ook al zo'n vuige ik-mag-moorden-om-een-filmpje nazi? :r
Nee, meer een ik-plas-over-je-moeder-heen-en-je-hebt-het-maar-te-pikken mannetje. :{

pi_116899905
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ja is dat er ook zo 1 die gaat moorden om een filmpje? :(
Dat is een vrije denker, dat mag niet.
pi_116899929
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, meer een ik-plas-over-je-moeder-heen-en-je-hebt-het-maar-te-pikken mannetje. :{

ow ok. altijd nog beter dan een ik-mag-moorden-om-een-filmpje-triangel josti he. ^O^
pi_116899985
een gekke vage amerikaan maakt op eigen hand een filmpje. filmpje bevalt de triangel josti's niet dus maken ze een amerikaanse ambasadeur dood. logica! ^O^
  maandag 17 september 2012 @ 18:47:43 #221
13462 BansheeBoy
pi_116900038
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
een gekke vage amerikaan maakt op eigen hand een filmpje. filmpje bevalt de triangel josti's niet dus maken ze een amerikaanse ambasadeur dood. logica! ^O^
Wel hele slechte logica. Want wat kan de ambassadeur hier aan doen? Wat dat aan gaat mogen zie die regisseur wat mij betreft extra hard bestraffen. Want dit heeft hij op zijn geweten. :{

pi_116900075
quote:
15s.gif Op maandag 17 september 2012 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wel hele slechte logica. Want kan de ambassadeur hier aan doen? Wat dat aan gaat mogen zie die regisseur wat mij betreft extra hard bestraffen. Want dit heeft hij op zijn geweten. :{

helemaal mee eens. we zijn het gewoon eens bansjee over het hoofdonderwerp van dit topic ^O^
  maandag 17 september 2012 @ 18:48:35 #223
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116900076
quote:

Je doet net alsof gevoelens alleen van moslims (:')) zijn, denk ik dat ik mij niet beledigd voel door hen?
  maandag 17 september 2012 @ 18:49:15 #224
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_116900101
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Heb je dan liever dat ze het opzwepen tot epische proporties, zodat iedereen hier het in zijn broek doet van angst?
Nee, ik denk dat het RTL-nieuws het ook niet te "groot" wil brengen. Andere sensatiekranten/zenders proberen dat juist wel natuurlijk.
pi_116900225
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat het RTL-nieuws het ook niet te "groot" wil brengen. Andere sensatiekranten/zenders proberen dat juist wel natuurlijk.
ze brengen het niet zo groot omdat er anders te weinig ruimte blijft voor de reclame ^O^

* spareribs bij de ah, 2 halen 1 betalen *G* bonusvoordeelweken *G*
pi_116900235
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Je hebt dat hele stukje gemist waarin duidelijk werd dat die gasten alleen maar op een aanleiding zaten te wachten? Dat was nou toevallig dit filmpje, maar het had net zo goed iets anders kunnen zijn.
pleased to meet you
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 18:52:57 #227
137949 Disana
pi_116900257
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Ik vind dat wel verstandig en nuchter van RTL.
pi_116900268
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:52 schreef moussie het volgende:

[..]

Je hebt dat hele stukje gemist waarin duidelijk werd dat die gasten alleen maar op een aanleiding zaten te wachten? Dat was nou toevallig dit filmpje, maar het had net zo goed iets anders kunnen zijn.
je moet kijken naar de acties, de rest eromheen is ruis.
pi_116900296
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind dat wel verstandig en nuchter van RTL.
waarschijnlijk vond arke reizen het niet zo'n goed idee al die protesten in potentiele vakantielanden uitgebreid op tv. of ben ik nu te cynisch :@
  † In Memoriam † maandag 17 september 2012 @ 18:57:42 #230
137949 Disana
pi_116900431
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

waarschijnlijk vond arke reizen het niet zo'n goed idee al die protesten in potentiele vakantielanden uitgebreid op tv. of ben ik nu te cynisch :@
Geen idee of jij te cynisch bent; volgens mij klets je maar wat :+
pi_116900507
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je moet kijken naar de acties, de rest eromheen is ruis.
Precies, dit was een geplande actie, niks spontaans aan. De 'ruis' eromheen, dat zijn die rellen overal. Zoals eerder al opgemerkt werd, de extremisten waren grond aan het verliezen, dus er moest iets gebeuren. Dus orchestreer je dat, een paar maanden na het verschijnen van die film.
pleased to meet you
pi_116900656
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:59 schreef moussie het volgende:

[..]

Precies, dit was een geplande actie, niks spontaans aan. De 'ruis' eromheen, dat zijn die rellen overal. Zoals eerder al opgemerkt werd, de extremisten waren grond aan het verliezen, dus er moest iets gebeuren. Dus orchestreer je dat, een paar maanden na het verschijnen van die film.
so? die nare extremisten die in nederland zijn gaan protesteren hadden zich beter uitgesproken tegen de moord. nu zijn ze imo goedkeurders hiervan, en daarvoor is geen plek in nederland. optieven ermee!
pi_116900901
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, maar ik leef wel met ze in dezelfde maatschappij (als ik in NL zou wonen), net zoals zij hun maatschappij moeten delen met die extremisten. En ik geloof dat daar de enige binding ook direct mee ophoudt.
Jij deelt niet de meest fundamentele basis van je bestaan met die lui.

Als ik als Feyenoord-fan volledig overrompeld zou worden door het gedrag van het tuig dat net als ik dezelfde club "steunt", zou ik ook niet verantwoordelijk zijn voor hun gedrag, maar ik zou er wel iets van zeggen (publiekelijk!) dat ik dat toch niet zou zien zitten, dat soort bevlekking van mijn clubseer.

Bij een hersenspoelende religie werkt dat niet zo. De hooligan is altijd hoger dan de niet-Feyenoordfan.

pi_116901143
quote:

[..]

Zoals eerder al opgemerkt werd, de extremisten waren grond aan het verliezen, dus er moest iets gebeuren.
sorry, maar echt :') wat een gelul
pi_116901507
quote:

[..]

Ja. OPEN JE OGEN MENSEN! Its a conspiracy!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116901677
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij deelt niet de meest fundamentele basis van je bestaan met die lui.

Als ik als Feyenoord-fan volledig overrompeld zou worden door het gedrag van het tuig dat net als ik dezelfde club "steunt", zou ik ook niet verantwoordelijk zijn voor hun gedrag, maar ik zou er wel iets van zeggen (publiekelijk!) dat ik dat toch niet zou zien zitten, dat soort bevlekking van mijn clubseer.

Bij een hersenspoelende religie werkt dat niet zo. De hooligan is altijd hoger dan de niet-Feyenoordfan.
Volgens welke metingen? 6.5 op de schaal van ongewenst tuig? :')
pi_116901681
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja. OPEN JE OGEN MENSEN! Its a conspiracy!
Een Joodse natuurlijk. Je kent het wel.
pi_116901901
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2012 19:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgens welke metingen? 6.5 op de schaal van ongewenst tuig? :')
Jij begrijpt gewoon nog niet helemaal wat je aan het verdedigen bent.
Best wel sneu eigenlijk, maar daar hebben meer van je collega's last van.
pi_116902211
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Jij begrijpt gewoon nog niet helemaal wat je aan het verdedigen bent.
Best wel sneu eigenlijk, maar daar hebben meer van je collega's last van.
Wat ben ik aan het verdedigen? En welke collega´s?
pi_116902237
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:48 schreef De_Guidance het volgende:
Hirshi Magan denkt nog steeds dat de islamitische wereld uit Somalië bestaat
De steun voor de doodstraf op godslastering, binnen de sharia, is veel groter onder moslims dan alleen die demonstranten die de straat opgaan.

Zelfs in Nederland, genoeg moslims die de doodsbedreigingen aan het adres van Hirsi Ali en Wilders steunen. En die moord op het Theo van Gogh goedkeurden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')