abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 december 2004 @ 09:23:46 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24271385
"Een Theorie"
-Door Bansheeboy-

Zoals we allen weten is dit jaar wijlen Theo van G. op erbarmelijke wijze vermoordt
middels diverse kogels en messteken met als puntje op de i een aantal A4-tjes geperforeerd op zijn mollige edoch niet te aanschouwen borstkas. Onder lede ogen heeft het zoontje van het lijk in kwestie dit allemaal mogen aanschouwen. Ik vraag me nu af of deze jongen, de zoon van wijlen Theo van G., nu gevuld is met enorme haat jegens de Islam in het algemeen en de Moslims in het bijzonder en of hij op latere leeftijd zijn wijlen vader wil wreken. Zo ja, is hij in staat tot gevaarlijke acties ten opzichte van deze bevolkingsgroep die het toch al niet gemakkelijk heeft ? Mocht dit zo zijn, dan ben ik voor preventieve opsluiting van deze jongen, hoewel deze jongen nog niet de vruchtbare hitsige leeftijd heeft bereikt (ik meen dat hij 13 jaar is), is dit gezien de staatsveiligheid en de spanningen in het land toch van groot belang

Laten we aub niet in discussie gaan of het al dan wel of niet gerechtvaardigd is dat wijlen Theo van G. is vermoordt, daar hebben we al 41 topics aangewijdt en de conlusie is duidelijk: NEE!. Tevens zou het voor de verandering een keertje leuk zijn als er eens een keertje niet werd getrolled en geflamed, we zijn allemaal volwassen genoeg om een normaal discours te voeren lijkt me

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 29-12-2004 09:29:19 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 29 december 2004 @ 09:26:37 #2
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_24271403
Alsjeblieft zeg.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_24271463
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Het krioelt in dit land van de mensen die haat koesteren jegens anderen, waarvan sommigen die haat ook nog omzetten naar de praktijk, door feitelijke daden of door ophitsing. De zoon van Theo van Gogh heeft zich nergens schuldig aan gemaakt en kan zich dus gewoon vrij in dit land bewegen, zoals ieder ander mens dat zich normaal gedraagt. Jij veronderstelt slechts dat deze jongen haat koestert, bewijs heb je daar niet voor.

Je zou je zorgen eens wat meer mogen richten op alle mannelijke moslims in de leeftijd van 13 tot pakweg 25 jaar. Die vormen een veel grotere risicogroep, omdat ze nogal vatbaar zijn voor het extremistische gedachtegoed van fundamentalistische figuren ergens in Noord-Afrika en het Midden-Oosten. Er zijn tientallen, honderden, misschien wel duizenden jongeren die haat koesteren jegens de Nederlandse samenleving en de in ons land geldende normen en wetten. En daarvoor zijn ook voldoende bewijzen en aanwijzingen.

Laten we onze energie dus maar richten op het bestrijden van haat bij diegenen bij wie duidelijke aanwijzingen bestaan dat ze haatdragend zijn. Tot die groep reken ik trouwens niet alleen moslims, maar ook extreemrechtse figuren in Nederland die menen dat ze nu hun slag kunnen slaan.
pi_24271466
-Edit- Flame

[ Bericht 99% gewijzigd door CartWOman op 29-12-2004 16:56:20 ]
pi_24271482
Ga je heel lang en heel diep schamen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 29 december 2004 @ 09:36:45 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_24271492
Ik ben weleens overvallen door een stel kutMarrokkaantjes. Moet ik nu opgesloten worden, omdat zij een mes tegen mijn keel drukten?
  woensdag 29 december 2004 @ 09:36:55 #8
13462 BansheeBoy
pi_24271494
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:33 schreef -Destroyer- het volgende:

[..]

Bansheeboy, ik hoop dat jij en alle kutteringtyfusmoslims die zoals jij denken aids, kanker en cholera krijgen en een langzame pijnlijke dood sterven.
Hmmm. Wel zwak dat je voor zo'n dooverwensing een kloon aanmaakt
quote:
Fuck allah en zijn achterlijke volgelingen. Kut neo-nazis der 21e eeuw.
Inhoudelijk ben je wel sterk

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 29 december 2004 @ 09:38:34 #10
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_24271510
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:33 schreef -Destroyer- het volgende:

Bansheeboy, ik hoop dat jij en alle kutteringtyfusmoslims die zoals jij denken aids, kanker en cholera krijgen en een langzame pijnlijke dood sterven.

Fuck allah en zijn achterlijke volgelingen. Kut neo-nazis der 21e eeuw.
Hoi Abdul-Jabar vd Ven.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_24271548
Ik vond het wel een mooie provocerende voorzet voor een goede discussie, maar helaas door Abdul-Jabar vd Ven en consorten die zoiets veel te letterlijk nemen, leidt dit weer helemaal nergens toe
Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?[br]Nou, MOOI NIET!!!
  Redactie Frontpage woensdag 29 december 2004 @ 09:43:28 #12
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_24271550
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:23 schreef BansheeBoy het volgende:
"Een Theorie"
-Door Bansheeboy-

Tevens zou het voor de verandering een keertje leuk zijn als er eens een keertje niet werd getrolled en geflamed, we zijn allemaal volwassen genoeg om een normaal discours te voeren lijkt me
Maar waarom begin je dan zelf met trollen?
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  woensdag 29 december 2004 @ 09:45:58 #13
13462 BansheeBoy
pi_24271580
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:43 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Maar waarom begin je dan zelf met trollen?
Dat meen je toch niet ? Waar zie jij een troll ?

woensdag 29 december 2004 @ 09:47:53 #14
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_24271596
Maar waarom zou hij geen hekel mogen hebben / krijgen aan geschifte, radicale jihad-mosims? Dat heb jij toch ook?
  woensdag 29 december 2004 @ 09:50:17 #15
13462 BansheeBoy
pi_24271620
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:47 schreef Slarioux het volgende:
Maar waarom zou hij geen hekel mogen hebben / krijgen aan geschifte, radicale jihad-mosims? Dat heb jij toch ook?
Er is niks mis met een hekel hebben aan iemand. Echt niet, ik heb bv. een hekel aan Akkersloot en X-ray, maar ik ga niet over tot actie. Ik ben bang dat het bij het zoontje van wijlen Theo van G. weleens over kan gaan tot gerichte acties, eventueel met steun van de Natiolisten

pi_24271627
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:23 schreef BansheeBoy het volgende:
"Een Theorie"
-Door Bansheeboy-

Zoals we allen weten is dit jaar wijlen Theo van G. op erbarmelijke wijze vermoordt
Ik vind er weinig erbarmen inzitten Bansheeboy. Waarom zou je niet gewoon schrijven dat hij op beestachtige wijze is afgeslacht?
quote:
middels diverse kogels en messteken met als puntje op de i een aantal A4-tjes geperforeerd op zijn mollige edoch niet te aanschouwen borstkas. Onder lede ogen heeft het zoontje van het lijk in kwestie dit allemaal mogen aanschouwen.
De wijze waarop je een mens met een eigen leven en een eigen mening tot ding verklaart geeft te denken over het empatische vermogen waarmee je dit bericht hebt opgesteld.
quote:
Ik vraag me nu af of deze jongen, de zoon van wijlen Theo van G., nu gevuld is met enorme haat jegens de Islam in het algemeen en de Moslims in het bijzonder en of hij op latere leeftijd zijn wijlen vader wil wreken.
Het lijkt me goed niet direct al een latente oproep te doen uitgaan waarbij de aandacht wordt bepaald bij het doen van een aanslag op (de vrijheid van) deze jongen. Waarom zou deze jongen niet meer gevoel voor nuance en vrijheid kunnen hebben dan degenen die zijn vader dood wensten of degene die zijn vader afslachtte?
quote:
Zo ja, is hij in staat tot gevaarlijke acties ten opzichte van deze bevolkingsgroep die het toch al niet gemakkelijk heeft ? Mocht dit zo zijn, dan ben ik voor preventieve opsluiting van deze jongen, hoewel deze jongen nog niet de vruchtbare hitsige leeftijd heeft bereikt (ik meen dat hij 13 jaar is), is dit gezien de staatsveiligheid en de spanningen in het land toch van groot belang
Heb je al nagedacht over preventieve opsluiting van alle getuigen van deze slachtpartij en ieder die het ontzielde lichaam van Theo van Gogh op straat heeft zien liggen? Immers bij iedereen kunnen gedachten opkomen om paal en perk te stellen religieuze invloeden op de samenleving voordat deze de andere kant van hun januskop laten zien en leiden tot dood en verderf door geperverteerde aanhangers. De beelden van een geweldloos mens die met een vuurwapen diverse malen werd aangeschoten op straat en die terwijl hij stierf ook nog eens met een mes de keel werd doorgezaagd dragen nu eenmaal weinig bij aan positieve gedachten over mensen die iets dergelijks in een beschaafd land een schijn van rechtvaardigheid wensen te geven.

Zo komen we op vragen terecht over de beschaving die wij ons als inwoners van een land wensen te vormen en op welke normen en waarden we publiek aanspreekbaar zouden willen zijn.
quote:
Laten we aub niet in discussie gaan of het al dan wel of niet gerechtvaardigd is dat wijlen Theo van G. is vermoordt, daar hebben we al 41 topics aangewijdt.
Het is inderdaad weinig zinvol om te discussiėren over de zin van een rituele slachtpartij op een mens.
quote:
Tevens zou het voor de verandering een keertje leuk zijn als er eens een keertje niet werd getrollen en geflamed, we zijn allemaal volwassen genoeg om een normaal discours te voeren lijkt me
Rest de vraag welke omstandigheden en welke formuleringen wij volwassen genoeg vinden om een normaal discours te kunnen starten.

[ Bericht 0% gewijzigd door hoppe op 29-12-2004 10:12:50 ]
salva cum reverentia
pi_24271628
Is dat tegenwoordig al een theorie?
Het verklaart anders bitter weinig....
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  woensdag 29 december 2004 @ 09:52:57 #18
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24271636
Weer een top topic van onze huismoslim
  woensdag 29 december 2004 @ 09:57:07 #19
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_24271681
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:23 schreef BansheeBoy het volgende:Zo ja, is hij in staat tot gevaarlijke acties ten opzichte van deze bevolkingsgroep die het toch al niet gemakkelijk heeft ? Mocht dit zo zijn, dan ben ik voor preventieve opsluiting van deze jongen
Ben je wel helemaal normaal? Was ik moderator dan kreeg je een ban voor dit gezeik.
  woensdag 29 december 2004 @ 09:59:04 #20
13462 BansheeBoy
pi_24271700
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:57 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Ben je wel helemaal normaal? Was ik moderator dan kreeg je een ban voor dit gezeik.
Waarom vind je dit gezeik ? En waarom vind je dit banwaardig ?

woensdag 29 december 2004 @ 10:01:28 #21
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24271729
preventief oplsuiten ook...
fok you ja!
pi_24271758
===> Onzin
pi_24271776
quote:
Op woensdag 29 december 2004 09:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er is niks mis met een hekel hebben aan iemand. Echt niet, ik heb bv. een hekel aan Akkersloot en X-ray, maar ik ga niet over tot actie. Ik ben bang dat het bij het zoontje van wijlen Theo van G. weleens over kan gaan tot gerichte acties, eventueel met steun van de Natiolisten

Waarom projecteer je je eigen zieke geest op een onschuldig kind?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 29 december 2004 @ 10:06:53 #24
92279 N.icka
Windforce 11
pi_24271806
O mijn God , dit is echt te erg voor woorden . Kan niemand dit topic sluiten.

In en in triest die BSB
  woensdag 29 december 2004 @ 10:08:56 #25
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24271825
werkelijk geniaal weer BansheeBoy. Ik buig diep voor jouw almachtige kennis.

Wanneer komt de bundel uit?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')