ah kijk... snap uberhaupt niet waarom je hier nu heen gaat... heb je hulptroepen nodig?quote:Op maandag 17 september 2012 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
Blijkbaar leefde ik in de illussie dat Frustel een normale NWS mod is maar nee. Fout gedacht.
Nee, ik wil uitleg. Jij komt met een ongefundeerde zware beschuldiging richting mij.quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ah kijk... snap uberhaupt niet waarom je hier nu heen gaat... heb je hulptroepen nodig?
ik beschuldig je nergens van. Ik zeg alleen dat je met twee maten meet door een opmerking richting iemand anders. Vervolgens doe jij dat zelfde over mij wat me overigens een rotzorg zal zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef De_Guidance het volgende:
Welke adoratie voor Volkert?
Een NWS mod beschuldigt mij van iets, en totaal ongefundeerd. Dit is de Feedback.
Nee je beschuldigt mij wel ergens van. Dat ik breeduitlachen zou communiceren met Volkert-sympathisanten. Vervolgens weet je dat niet hard te maken.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik beschuldig je nergens van. Ik zeg alleen dat je met twee maten meet door een opmerking richting iemand anders. Vervolgens doe jij dat zelfde over mij wat me overigens een rotzorg zal zijn.
ik zie het nergens staanquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef De_Guidance het volgende:
Uiteraard , het is een moordenaar, maar volgens Frutsel zou ik breeduit lachen communiceren met zijn symphatisanten. Ik wacht nog steeds over de uitleg.
ok !quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Enorme trieste beschuldiging dus.
Wereldwijde rellen en protesten om filmpje #9quote:
das een heel ander topic!quote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wereldwijde rellen en protesten om filmpje #9
Uit het niets, random, gewoon zomaar.
Goed..
Namen? topic?
ik beschuldig je niet. Sorry als je het zo hebt opgevatquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef De_Guidance het volgende:
Aha dus een mod mag mij gewoon beschuldigingen van dingen die niet waar zijn.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
Is cool, ik ging ook meteen over de rooie, had rustiger moeten blijven. Daarvoor excuses van mijn kant
Opgelost.
Eind goed al goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |