Sp3c ik heul niet lieftallig. Paddy is een dame, en dat dacht ik van frutsel ook altijd, dus die zijn wel lieftallig.quote:
En dit natuurlijk. Als sp3c zegt buk, vraag ik hoe diepquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:23 schreef sp3c het volgende:
ik ben Timmmtimmm zijn baas, niet zijn collega
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
hmmm, ik vrees dat je 3-voud sowieso een mietje wilt gaan noemen. Gezien je reactiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:42 schreef sp3c het volgende:
je kunt er iig niet uit opmaken dat ik behoorlijk links (if rechts) zou zijn zolang je niet weet met welke standpunten van ze ik het wel of niet eens ben
Jij zou genuanceerd nog niet herkennen als het je in de bek zou schijtenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
Sp3c, ik vermoed dat je te genuanceerd reageert in bepaalde topics. Dan word je al snel beschouwd als een linksmens.
absoluut maar ik ben geen onredelijk mensquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:48 schreef GJonline het volgende:
[..]
hmmm, ik vrees dat je 3-voud sowieso een mietje wilt gaan noemen. Gezien je reactie
Yep. De eerste de beste post die je tegenkomt is al om te gruwen zo genuanceerd:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
Sp3c, ik vermoed dat je te genuanceerd reageert in bepaalde topics. Dan word je al snel aangemerkt als linksmens.
In welke discussies kom jij mij precies allemaal tegen? Of ben je een POL SC lurker?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij zou genuanceerd nog niet herkennen als het je in de bek zou schijtenGeeft niet, heb ik ook last van, ik accepteer je zoals je bent
Gevolgd overigens door een zeer genuanceerde post door Koos. Die geedit is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. De eerste de beste post die je tegenkomt is al om te gruwen zo genuanceerd:
Pvda: etnische achtergrond als eis bij openbare functie
En, ik durf het bijna niet te zeggen, maar... ik vind 't ook behoorlijk links
Als ik ctrl+F in je notes, kom ik mezelf vaak genoeg tegen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In welke discussies kom jij mij precies allemaal tegen? Of ben je een POL SC lurker?
Door de rechtse sp3c. Het zal ook eens niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Gevolgd overigens door een zeer genuanceerde post door Koos. Die geedit is.
Overigens vond ik je tranendal in onze SC zeer vermakelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gevolgd overigens door een zeer genuanceerde post door Koos. Die geedit is.
[..]
Als ik ctrl+F in je notes, kom ik mezelf vaak genoeg tegen.
weinig verrassendquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:54 schreef GJonline het volgende:
Ok sp3c, laatste poging, wat vind je van deze PvdA verbreekt direct hun belofte
Doordenkertje
3-voud, ik heb mijn best gedaan.
Minder belasting is rechtsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
weinig verrassend
maar ik betaal idd liever minder BTW
dus:
1. zwarte eindbaas in zwarte wijk = geen probleem
2. minder belasting = beste belasting
Vertel, welk tranendal bedoel je? Wat bedoel je trouwens met 'onze' SC?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens vond ik je tranendal in onze SC zeer vermakelijk.
Oh, ik heb nooit beweerd dat ik bijzonder genuanceerd reageer op FOK! Ik heb mijn momenten, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel, welk tranendal bedoel je? Wat bedoel je trouwens met 'onze' SC?
O, en op zich trapt niemand erin, als je me een verwijt maakt en ik dat weerleg, als je snel op een ander onderwerp overgaat
ik heb het helemaal niet over Koos en ik ben nog lang niet klaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, Koos begrijpt het na alle posts denk ik wel. Het is ook niet alleen Koos, er zijn een stuk meer users die op de man leuker vinden dan op de inhoud. Kunnen we wel allemaal op koos gaan, of volgende keer allemaal op nikita, maar dat heeft helemaal geen zin.
Een betere wereld begint bij jezelf
Ik had het wél over koos. Maar toen kreeg ik meelij, dus vond ik het maar beter het voor mezelf even af te rondenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het helemaal niet over Koos en ik ben nog lang niet klaar
tenzij 3-voud een kloon is van Koosvogels maar dat lijkt me op zich wat vreemd al kan hij natuurlijk wel Koos heten dat weet ik niet
Ook daarin reageer je op níéts in de post die ik quote. Maar fijn dat je ziet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik heb nooit beweerd dat ik bijzonder genuanceerd reageer op FOK! Ik heb mijn momenten, maar meer ook niet.
damnquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn
1. zwarte eindbaas in zwarte wijk = geen probleem
2. minder belasting = beste belasting
dat interesseert me niet, dat zoeken ze zelf maar uit, voor mijn part zetten ze door onze jongens opgepakte militia's aan het werkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:23 schreef timmmmm het volgende:
Maar als de negertjes naar school gaan, kunnen ze niet meer voor een halve cent per dag diamantjes fixen voor je iphone. Dus moeten ze grotemensennegers dat laten doen, voor 2 cent per dag. Dus zo werkt dat dus niet, jongeman
En: als we een eerlijke prijs voor hun diamantjes betalen, kunnen ze zelf scholen bouwen. Alleen is het met die machthebbers daar juist kwaad kersen eten, dus ik ben bang dat sp3c weliswaar genuanceerd, doch ook te idealistisch is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Maar bespaar je dan meer dan je kwijt bent door die scholen? Of is dat geen FB?
dat noem je investerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Je wilt gewoon zo snel mogelijk het topic vol hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Maar sp3c wil juist voor minder, dus een oneerlijke prijs. Kunnen ze zelf minder scholen bouwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En: als we een eerlijke prijs voor hun diamantjes betalen, kunnen ze zelf scholen bouwen. Alleen is het met die machthebbers daar juist kwaad kersen eten, dus ik ben bang dat sp3c weliswaar genuanceerd, doch ook te idealistisch is.
idealisme vind ik geen lelijk verwijtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En: als we een eerlijke prijs voor hun diamantjes betalen, kunnen ze zelf scholen bouwen. Alleen is het met die machthebbers daar juist kwaad kersen eten, dus ik ben bang dat sp3c weliswaar genuanceerd, doch ook te idealistisch is.
wij bouwen die scholen want zij hebben er geen geld voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar sp3c wil juist voor minder, dus een oneerlijke prijs. Kunnen ze zelf minder scholen bouwen
Ja maar het is weer links hè, en dus hartstikke verfoeilijk, en het maakt dat je een bevooroordeelde mod bent die constant op rechtsen zit te azen.quote:
Eerlijke handel, noemt ie dat. Een diamantje voor een Ot-en-Sienboekje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar sp3c wil juist voor minder, dus een oneerlijke prijs. Kunnen ze zelf minder scholen bouwen
kennis is macht, met diamantjes bouw je geen land op ... met Ot-en-Sienboekjes uiteindelijk welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijke handel, noemt ie dat. Een diamantje voor een Ot-en-Sienboekje.
Nou ja, het is ook al wel duidelijk: je kunt niet kiezen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:38 schreef sp3c het volgende:
nou van rechtse posts zou ik er graag meer dan 5 willen zien
volgens mij riep ik ergens tijdens de rellen dat het misschien tijd werd om naar de pistolen te grijpen
je kunt je klachten ook gewoon DM'en naar de modsquote:
Paddy had er allang 5 gehadquote:
Wat een dom geneuzelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:50 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Het forum is echt wel links georiënteerd.... zeker de mods.
En een halve dag later had de ingeseinde hofstadgruppe aangepakt moeten worden en vanaf dat moment waren we verworden tot kleuterjuf. Klinkt briljantquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hulde! en zo had het al eerder gemoeten.
je bent een kleuterjufquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En een halve dag later had de ingeseinde hofstadgruppe aangepakt moeten worden en vanaf dat moment waren we verworden tot kleuterjuf. Klinkt briljant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |