dat interesseert me niet, dat zoeken ze zelf maar uit, voor mijn part zetten ze door onze jongens opgepakte militia's aan het werkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:23 schreef timmmmm het volgende:
Maar als de negertjes naar school gaan, kunnen ze niet meer voor een halve cent per dag diamantjes fixen voor je iphone. Dus moeten ze grotemensennegers dat laten doen, voor 2 cent per dag. Dus zo werkt dat dus niet, jongeman
En: als we een eerlijke prijs voor hun diamantjes betalen, kunnen ze zelf scholen bouwen. Alleen is het met die machthebbers daar juist kwaad kersen eten, dus ik ben bang dat sp3c weliswaar genuanceerd, doch ook te idealistisch is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Maar bespaar je dan meer dan je kwijt bent door die scholen? Of is dat geen FB?
dat noem je investerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Je wilt gewoon zo snel mogelijk het topic vol hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Maar sp3c wil juist voor minder, dus een oneerlijke prijs. Kunnen ze zelf minder scholen bouwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En: als we een eerlijke prijs voor hun diamantjes betalen, kunnen ze zelf scholen bouwen. Alleen is het met die machthebbers daar juist kwaad kersen eten, dus ik ben bang dat sp3c weliswaar genuanceerd, doch ook te idealistisch is.
idealisme vind ik geen lelijk verwijtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En: als we een eerlijke prijs voor hun diamantjes betalen, kunnen ze zelf scholen bouwen. Alleen is het met die machthebbers daar juist kwaad kersen eten, dus ik ben bang dat sp3c weliswaar genuanceerd, doch ook te idealistisch is.
wij bouwen die scholen want zij hebben er geen geld voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar sp3c wil juist voor minder, dus een oneerlijke prijs. Kunnen ze zelf minder scholen bouwen
Ja maar het is weer links hè, en dus hartstikke verfoeilijk, en het maakt dat je een bevooroordeelde mod bent die constant op rechtsen zit te azen.quote:
Eerlijke handel, noemt ie dat. Een diamantje voor een Ot-en-Sienboekje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar sp3c wil juist voor minder, dus een oneerlijke prijs. Kunnen ze zelf minder scholen bouwen
kennis is macht, met diamantjes bouw je geen land op ... met Ot-en-Sienboekjes uiteindelijk welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijke handel, noemt ie dat. Een diamantje voor een Ot-en-Sienboekje.
Nou ja, het is ook al wel duidelijk: je kunt niet kiezen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:38 schreef sp3c het volgende:
nou van rechtse posts zou ik er graag meer dan 5 willen zien
volgens mij riep ik ergens tijdens de rellen dat het misschien tijd werd om naar de pistolen te grijpen
je kunt je klachten ook gewoon DM'en naar de modsquote:
Paddy had er allang 5 gehadquote:
Wat een dom geneuzelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:50 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Het forum is echt wel links georiënteerd.... zeker de mods.
En een halve dag later had de ingeseinde hofstadgruppe aangepakt moeten worden en vanaf dat moment waren we verworden tot kleuterjuf. Klinkt briljantquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hulde! en zo had het al eerder gemoeten.
je bent een kleuterjufquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En een halve dag later had de ingeseinde hofstadgruppe aangepakt moeten worden en vanaf dat moment waren we verworden tot kleuterjuf. Klinkt briljant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |