Zoals ik al zei, je krijgt geen antwoord.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook geen TR maar gewoon een mail naar een admin of een pm als je dat vertrouwen niet hebt. Kan je dat andere voorbeeld er gelijk bij gebruiken dat ze er zo mee omgaan.
ontopicquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:24 schreef mossad_agent het volgende:
Er worden posts gewist??? Dat bevestigd wel weer het denkbeeld... zeker omdat het weer over een user ging die 'gedekt' wordt. Tx 4 de conformation!
Meerdere, maar waren een beetje off topic.. Maak je niet druk, doe ik ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:24 schreef mossad_agent het volgende:
Er worden posts gewist??? Dat bevestigd wel weer het denkbeeld... zeker omdat het weer over een user ging die 'gedekt' wordt. Tx 4 de conformation!
Graag gedaan. Je begrijpt dat alleen omdat we je niet bij elke gelegenheid lekker laten kankeren, dat niet betekent dat we users in bescherming nemen he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:32 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Geen probleem, toch bedankt voor de bevestiging.
Beetje dimmen he...je mag dan wel een blauw kleurtje hebben, ik heb niet met je geknikkerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Graag gedaan. Je begrijpt dat alleen omdat we je niet bij elke gelegenheid lekker laten kankeren, dat niet betekent dat we users in bescherming nemen he?
3-voud heeft een klacht, dar gaan we mee aan de gang. Tenzij jij ook een concrete klacht met betrekking tot de moderatie hebt, heb je hier niets te zoeken. Dus ga ergens anders janken.
Ik zie je hier zelden tot nooit in FB met een geldige reden, alleen maar als je via andere users kans ziet om eens lekker te komen stoken. Dat bevalt me allerminst, dus wil ik je hier niet meer in FB zien, tenzij je ook daadwerkelijk FB hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:54 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Beetje dimmen he...je mag dan wel een blauw kleurtje hebben, ik heb niet met je geknikkerd.
Als je het niet eens bent met mijn post kun je dat op een normale manier aangeven anders zal ik jouw voortaan ook benaderen als jankbak die kankert...
Waar staat FB voor...voor Feedback... als je in een lopend topic commentaar hebt dan wordt je verwezen naar FB en als je dan daar post moet je weer weg... mooie tactiek! Dus als een user commentaar heeft in FB mogen er wel anderen tegen die user reageren maar als een ander pro is dan mag het niet?? Wederom... mooie bevestiging van hoe users klein gehouden worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie je hier zelden tot nooit in FB met een geldige reden, alleen maar als je via andere users kans ziet om eens lekker te komen stoken. Dat bevalt me allerminst, dus wil ik je hier niet meer in FB zien, tenzij je ook daadwerkelijk FB hebt.
Heb ik dat wel goed genoeg voor je verwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef HyperViper het volgende:
De calimero kaart. De mooiste kaart.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef timmmmm het volgende:
FB is voor FB tussen moderator en user. Als je een andere user feedback geven wil, moet je maar om zijn poëziealbum vragen. Dat mag van mij inderdaad wat strenger nageleefd worden dan nu het geval is, nu zeggen we er pas wat van als een user alleen maar komt om te stoken.Geldt ook voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef timmmmm het volgende:
FB is voor FB tussen moderator en user. Als je een andere user feedback geven wil, moet je maar om zijn poëziealbum vragen. Dat mag van mij inderdaad wat strenger nageleefd worden dan nu het geval is, nu zeggen we er pas wat van als een user alleen maar komt om te stoken.Ik zou zo streng niet zijn. Onlangs vond er een redelijk verhelderende en zeker beschaafde discussie plaats tussen verschillende users onderling plus een mod. Het zou zonde zijn als er hier niets meer uitgesproken of verduidelijkt kon worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook wel natuurlijk, maar tot op zekere hoogte. Als mensen het aangrijpen om te gaan trollen en anderen te bashen natuurlijk niet. Sommige mensen schijnen het verschil niet te zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou zo streng niet zijn. Onlangs vond er een redelijk verhelderende en zeker beschaafde discussie plaats tussen verschillende users onderling plus een mod. Het zou zonde zijn als er hier niets meer uitgesproken of verduidelijkt kon worden.
Ja oké, aan ruzies heeft niemand iets, maar zomaar alle discussie verbieden zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:11 schreef timmmmm het volgende:
Kan ook wel natuurlijk, maar tot op zekere hoogte. Als mensen het aangrijpen om te gaan trollen en anderen te bashen natuurlijk niet. Sommige mensen schijnen het verschil niet te zien.
En moet 'of' zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als mensen het aangrijpen om te gaan trollen en anderen te bashen natuurlijk niet.
en/of dan. Mierenneukerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
En moet 'of' zijn.
Er is wel een verschil tussen het daadwerkelijk menen of niet, ook al is dat niet vaak duidelijk..
Niet echt. Maakte enkel duidelijk hoe ik erover denk aangezien klachten indienen niks oplevert of zelfs misbruikt worden.quote:
Dat maakt het juist leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
En moet 'of' zijn.
Er is wel een verschil tussen het daadwerkelijk menen of niet, ook al is dat niet vaak duidelijk..
DMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet echt. Maakte enkel duidelijk hoe ik erover denk aangezien klachten indienen niks oplevert of zelfs misbruikt worden.
Beetje in de trand van "Dit is de bedoeling, maar zo gaat het werkelijk".
NASAquote:
Ach, met alle respect voor je goede bedoelingen...quote:
Je kan ook wat vertrouwen in mij en Frutsel (en de rest van de NWSmods) hebben. Ik garandeer je dat je klacht serieus afgehandeld wordt, en dat je niet geband wordt om je klacht. We doen niet aan bans aansmeren, wat je ook denkt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, met alle respect voor je goede bedoelingen...
Er komt niks uit. Langzaam wordt alles afgezwakt en diegenen die het verdienen kunnen door blijven gaan zoals nu al het geval is, de mods die merken dat jij hebt zitten klagen zetten de boel op scherp en rekenen alles dubbel zo zwaar...
... en binnen een week heb je een creatieve ban te pakken.
Been there, done that.
Ik had het met mods ook niet over jouw of NWS mods in het bijzonder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ook wat vertrouwen in mij en Frutsel (en de rest van de NWSmods) hebben. Ik garandeer je dat je klacht serieus afgehandeld wordt, en dat je niet geband wordt om je klacht. We doen niet aan bans aansmeren, wat je ook denkt.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Specularium het volgende:
Hey timmmmm, zeg eens, waarom vind jij sp3c geen collega?
Precies, FB opdoeken want het is toch altijd nutteloos gezeik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
De NWS-mods doen het prima. Het zijn altijd dezelfden die in NWS-feedback zitten te zeiken en te zuigen. Geen energie aan besteden.
op de rest van die post ga ik later nog in maar ik wil, weten hoe je op bovenstaande stelling bent gekomenquote:
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Je kan het natuurlijk altijd bij een van mijn lieftallige collega's proberen. Of sp3c.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:11 schreef timmmmm het volgende:
Je kan ook wat vertrouwen in mij en Frutsel (en de rest van de NWSmods) hebben.
ik niet, ik stem iig geen VVD meer tot we weer tanks in het leger hebben en de PVV zit vol malloten dus dan blijft alleen D66 overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |