Dat vind ik dus ook een beetje gek. Hoezo dat onderzoek niet door Job Cohen geleid zou moeten worden is me dan weer niet helemaal duidelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef Snakey het volgende:
Welja, ga weer eens een onderzoek doen naar de obvious.
Helaas, helaas. Job Cohen is de foute grap.quote:
Dat maakt het wel leuker wanneer hij weer afdruipt inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Laat die man nou eerst zijn werk eens doen voor je gaat oordelen.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nee serieus, ik vind het behoorlijk treurig om nu al te gaan schamperen terwijl die man nog niet eens begonnen is. En hij doet dit onderzoek bovendien niet in zijn eentje. Ook al heb je iets tegen de PvdA, dan nog laat je je zo wel heel erg kennen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat maakt het wel leuker wanneer hij weer afdruipt inderdaad.
Heb jij dan vertrouwen dat Cohen de beste man is om objectief rellen te onderzoeken? Om vervolgens ook nog met gedegen adviezen te komen?quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Sinds wanneer is Job Cohen synoniem voor incapabel dan? Volgens mij was het gewoon een prima burgemeester bijvoorbeeld.quote:
Job Cohen zal genoeg dingen wel adequaat kunnen doen, maar dit is zo'n beetje de slechtste functie die ik voor hem kan bedenken.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee serieus, ik vind het behoorlijk treurig om nu al te gaan schamperen terwijl die man nog niet eens begonnen is. En hij doet dit onderzoek bovendien niet in zijn eentje. Ook al heb je iets tegen de PvdA, dan nog laat je je zo wel heel erg kennen.
Hij kan wel iets, en bovendien zit hij niet in zijn eentje in die commissie.quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb jij dan vertrouwen dat Cohen de beste man is om objectief rellen te onderzoeken? Om vervolgens ook nog met gedegen adviezen te komen?
Hij heeft zn naam gewoon niet zo mee, zeker niet in de hoek van aanpak, harde aanpak, keiharde aanpak, etc,quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Job Cohen synoniem voor incapabel dan? Volgens mij was het gewoon een prima burgemeester bijvoorbeeld.
Zolang dat op niets meer is gebasseerd dan spierballentaal van Rutte en Wilders die de afgelopen 2 jaar wel hebben bewezen dat ze zelf helemaal niet kunnen laten zien hoe je tuig hoort aan te pakken zie ik geen reden om hem deze commissie niet te laten leiden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hij heeft zn naam gewoon niet zo mee, zeker niet in de hoek van aanpak, harde aanpak, keiharde aanpak, etc,
Nee ben ik met je eens. Als men vindt dat ie er geschikt voor is moeten ze zich niet laten leiden door het gelul eromheen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Zolang dat op niets meer is gebasseerd dan spierballentaal van Rutte en Wilders die de afgelopen 2 jaar wel hebben bewezen dat ze zelf helemaal niet kunnen laten zien hoe je tuig hoort aan te pakken zie ik geen reden om hem deze commissie niet te laten leiden.
In een stad als Amsterdam zijn vast ook wel eens risico's op rellen geweest. Iemand die daar jarenlang burgemeester is geweest zal dus vast wel wat ervaring hebben in het daarmee omgaan.quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb jij dan vertrouwen dat Cohen de beste man is om objectief rellen te onderzoeken? Om vervolgens ook nog met gedegen adviezen te komen?
Ok, wat was jouw username ook alweer?quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
In een stad als Amsterdam zijn vast ook wel eens risico's op rellen geweest. Iemand die daar jarenlang burgemeester is geweest zal dus vast wel wat ervaring hebben in het daarmee omgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |