De enigen die over mijn constaterende opmerking vallen zijn morse en jij. Het laat goed van jullie beiden de kinderlijke onverdraagzame aard zien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat er stampij over zou komen, maar het is al dicht, zie ik.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 06:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De enigen die over mijn constaterende opmerking vallen zijn morse en jij. Het laat goed van jullie beiden de kinderlijke onverdraagzame aard zien.
Wees er trots op.
Opgeschoond. Wel opengelaten. Niet dichtgegooid. Wat voor reacties verwachtte je dan, als ik vragen mag? Alleen een topic vol ahhhh wat zielig?quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben TS, maar gooi maar dicht: Oeganda: onschuldige kinderen in gevangenis
Topic trekt alleen debielen en zwakbegaafden aan, helaas.
Andere users zien jouw notes niet en Timmm heeft je niet genote dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
Bedankt voor de note Timmm op mijn opmerking richting Kees22.
Kunnen andere users ook jouw kinderachtigheid zien.
Ah nu weer wel, zag wel dat Google er naar linkte maar deed het niet meer. Dacht dat ze door alle commotie alweer hun verstand hadden verloren. Zal hem effe opruimen en weer openen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:16 schreef xenobinol het volgende:
@Frustel (waarschijnlijk Apple fanboy)
Het artikel staat er gewoon nog hoor![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)and_uitstaan___.html
Thanksquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah nu weer wel, zag wel dat Google er naar linkte maar deed het niet meer. Dacht dat ze door alle commotie alweer hun verstand hadden verloren. Zal hem effe opruimen en weer openen.
LOLquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:16 schreef xenobinol het volgende:
@Frustel (waarschijnlijk Apple fanboy)
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL![]()
en nee die kan ik niet betalen
Doe mij dan maar een applefangirlquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Kek bakkie hoor alleen zo duur
Zoiets?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een applefangirl![]()
Topic had een Frontpage-niveau. Ik verwacht reacties in de categorie "Wat gaan we eraan doen?" en "Hoe oefenen we druk uit op Oeganda?" in plaats van het zwakzinnige geneuzel wat is geplaatst.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Opgeschoond. Wel opengelaten. Niet dichtgegooid. Wat voor reacties verwachtte je dan, als ik vragen mag? Alleen een topic vol ahhhh wat zielig?
Het is natuurlijk logisch dat als je iets op een discussieforum post, er discussie over komt, ipv dat iedereen het met je eens is. Dat sommige meningen wat raar zijn ben ik met je eens, maar ook die mogen gepost worden toch?
Discriminerende post is weg, en het offtopic geneuzel over de vergrijzing ook
Ik vind het ook gek dat er mensen zijn die er een eigen schuld dikke bult gedachte op nahouden, maar ja, voor die mensen is FOK! ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Topic had een Frontpage-niveau. Ik verwacht reacties in de categorie "Wat gaan we eraan doen?" en "Hoe oefenen we druk uit op Oeganda?" in plaats van het zwakzinnige geneuzel wat is geplaatst.
Maar goed, topic bloedt vanzelf dood.
Pardon?quote:Op vrijdag 28 september 2012 06:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De enigen die over mijn constaterende opmerking vallen zijn morse en jij. Het laat goed van jullie beiden de kinderlijke onverdraagzame aard zien.
Wees er trots op.
Hee, waarom reageer je dan op Timmmm naar aanleiding van die NSB actie van morse of kom je aandacht tekort jochie?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Pardon?
Ik heb jouw opmerking niet eens meer gezien. Dus ik kan er ook niet over vallen.
Overigens ben jij alleen maar hier om mods en andere gebruikers te stangen, dus is het niet meer de moeite om nog op je te reageren.
Bijna alles wat je zegt laat me koud, maar als je me met NSBers gaat vergelijken ga je te ver. Volgende keer maar even andere woorden kiezen om hetzelfde te zeggen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 06:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hee, waarom reageer je dan op Timmmm naar aanleiding van die NSB actie van morse of kom je aandacht tekort jochie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |