Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LOL![]()
en nee die kan ik niet betalen
Doe mij dan maar een applefangirlquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Kek bakkie hoor alleen zo duur
Zoiets?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een applefangirl![]()
Topic had een Frontpage-niveau. Ik verwacht reacties in de categorie "Wat gaan we eraan doen?" en "Hoe oefenen we druk uit op Oeganda?" in plaats van het zwakzinnige geneuzel wat is geplaatst.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Opgeschoond. Wel opengelaten. Niet dichtgegooid. Wat voor reacties verwachtte je dan, als ik vragen mag? Alleen een topic vol ahhhh wat zielig?
Het is natuurlijk logisch dat als je iets op een discussieforum post, er discussie over komt, ipv dat iedereen het met je eens is. Dat sommige meningen wat raar zijn ben ik met je eens, maar ook die mogen gepost worden toch?
Discriminerende post is weg, en het offtopic geneuzel over de vergrijzing ook
Ik vind het ook gek dat er mensen zijn die er een eigen schuld dikke bult gedachte op nahouden, maar ja, voor die mensen is FOK! ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Topic had een Frontpage-niveau. Ik verwacht reacties in de categorie "Wat gaan we eraan doen?" en "Hoe oefenen we druk uit op Oeganda?" in plaats van het zwakzinnige geneuzel wat is geplaatst.
Maar goed, topic bloedt vanzelf dood.
Pardon?quote:Op vrijdag 28 september 2012 06:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De enigen die over mijn constaterende opmerking vallen zijn morse en jij. Het laat goed van jullie beiden de kinderlijke onverdraagzame aard zien.
Wees er trots op.
Hee, waarom reageer je dan op Timmmm naar aanleiding van die NSB actie van morse of kom je aandacht tekort jochie?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Pardon?
Ik heb jouw opmerking niet eens meer gezien. Dus ik kan er ook niet over vallen.
Overigens ben jij alleen maar hier om mods en andere gebruikers te stangen, dus is het niet meer de moeite om nog op je te reageren.
Bijna alles wat je zegt laat me koud, maar als je me met NSBers gaat vergelijken ga je te ver. Volgende keer maar even andere woorden kiezen om hetzelfde te zeggen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 06:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hee, waarom reageer je dan op Timmmm naar aanleiding van die NSB actie van morse of kom je aandacht tekort jochie?
Huh? Je schuimbekt wel wederom erg snel. Van het woord links was je ook al aan het schuimbekken en bovendien wordt je nergens vergeleken met NSB-er. Wel je gefrustreerde aktie om een negatieve stemming te kweken. Maar dat doe je je zelf aan met je gehuil richting FB.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bijna alles wat je zegt laat me koud, maar als je me ket NSBers gaat vergelijken ga je te ver. Volgende keer maar even andere woorden kiezen om hetzelfde te zeggen.
Mocht je het niet begrepen hebben, het ging me hier om:quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
... bovendien wordt je nergens vergeleken met NSB-er. Wel je gefrustreerde aktie om een negatieve stemming te kweken.
Dan kun je wel taalspelletjes gaan spelen en zeggen dat het niet over mij maar over mijn "aktie" ging, maar dat maakt het niet anders.quote:
Als je het verschil niet kent houdt het op en dan trek je lekker de verongelijkte schoen aan. Jouw feestje als je graag de verongelijkte wil spelen, mij om het even.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mocht je het niet begrepen hebben, het ging me hier om:
[..]
Dan kun je wel taalspelletjes gaan spelen en zeggen dat het niet over mij maar over mijn "aktie" ging, maar dat maakt het niet anders.
álsjeblieft. Ga jij nu anderen verwijten dat ze een negatieve stemming kweken? Pot --> Ketel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Huh? Je schuimbekt wel wederom erg snel. Van het woord links was je ook al aan het schuimbekken en bovendien wordt je nergens vergeleken met NSB-er. Wel je gefrustreerde aktie om een negatieve stemming te kweken. Maar dat doe je je zelf aan met je gehuil richting FB.
Ik acht zélfs jou ertoe in staat het verschil te weten tussen feedback tussen mod en user, en feedback tussen user en user. Probeer het toe te passnequote:Op zaterdag 29 september 2012 10:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Tuurlijk jongen, jij zal het verschil wel weten want ja, je hebt een blauw kleurtje.
Oke, bedankt voor je mededeling.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Kan er niets aan doen maar het vertrouwen in mods op Fok! is nulkommanul, de meesten vind ik schijnheilige omhooggevallen pubers die thuis niets te vertellen hebben.
O, het is maar een mening hoor.
Ik zal mijn thuissituatie maar verbeteren dan, harde confrontatie met de werkelijkheid zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Graag gedaan. Ik ben nooit te beroerd om opbouwende kritiek te geven.
het was een goede vraag want je aanwezigheid ging helemaal nergens over op dat moment en ik nam je al veel langer niet meer serieusquote:Op zaterdag 29 september 2012 06:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hee, waarom reageer je dan op Timmmm naar aanleiding van die NSB actie van morse of kom je aandacht tekort jochie?
Maar over dat mods stangen, ben je nou werkelijk zo verschrikkelijk stom om een sarcastische antwoord op een meer dan achterlijke vraag van spec serieus te nemen net zoals hij?
je zegt zelden iets recht voor de raapquote:Ik ga steeds meer medelijden te krijgen met figuren als jij, overal wat achter zoeken en alleen geloven wat je wil geloven als het maar slecht is, Ohja, sorry dat ik geen blad voor de mond neem en alles altijd recht voor de raap zeg voordat je weer flipt.
Je wordt met de minuut zieliger.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:50 schreef sp3c het volgende:
je bent de definitie van onbeschoft
dan kun je jezelf wijs proberen te maken dat je echt wel een soort nobele heldin bent die de mensen hun ogen doet openen met haar vlijmscherpe tong maar dat ben je niet
je bent onbeschoft en iedereen die je username zit staan in de index denkt "god ... heb je dat viswijf ook"
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:56 schreef sp3c het volgende:
das mooi want die wil helemaal niet bij de goede dokter dr dagelijkse gezeur betrokken worden
Vuvuzela broeder.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor.... zo denk ik helemaal niet.. Ik geloof niet in god en hem aanroepen.
Neuh... ik denk dat je dat graag wilt geloven. Dr.Nikita kan het lekker direct en bot brengen maar ze blijft wel inhoudelijk. Opvallend is dat als ze de wind van voren krijgt met verwensingen er eerst gewacht wordt tot ze hapt, en zij dan daar op gepakt wordt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:50 schreef sp3c het volgende:
je bent onbeschoft en iedereen die je username zit staan in de index denkt "god ... heb je dat viswijf ook"
Eens!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh... ik denk dat je dat graag wilt geloven. Dr.Nikita kan het lekker direct en bot brengen maar ze blijft wel inhoudelijk. Opvallend is dat als ze de wind van voren krijgt met verwensingen er eerst gewacht wordt tot ze hapt, en zij dan daar op gepakt wordt.
Jij bent behoorlijk links, Nikita behoorlijk rechts. Om het maar even voorzichtig te zeggen.
En dat links vs. rechts zit behoorlijk in Fok. Het speelt heel erg mee hoe iedereen elkaar bekijkt. Dat merk je aan alles.
En laten we er maar niet omheen draaien: Fok is "behoorlijk" links.
Ik zie users gruwelijk tekeer gaan maar als ze "linksig" zijn wordt de soep veel milder gegeten. Zo worden scheldwoorden als "kankerjood" van linkse users weggepoetst met een edit zonder enige gevolgen... waar (sja, zo is het eenmaal) rechtsen voor minder een streep door hun account krijgen.
Oja, niet geheel onbelangrijk: jij was diegene die dat "kankerjood" wegpoetste. Notabene in een sectie waar je amper komt en geen mod bent
Je kunt me van alles wijsmaken hoe neutraal je bent maar de rode draad (en daar ben jij part van naar mijn mening) is wel zichtbaar.
Het is nu wachten tot ze in POL deze post kopiëren en belachelijk maken om aan te tonen dat ik gelijk heb...
Het forum is echt wel links georiënteerd.... zeker de mods.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:38 schreef De_Guidance het volgende:
sp3c links? eerder rechts hoor.
Fok links noemen vind ik wel enorme onzin, ooit op de FP geweest ? Daar hebben rechtse users en nieuwsposters duidelijk de overhand. Op het Forum is het wellicht 50/50.
Hulde! en zo had het al eerder gemoeten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef 3-voud het volgende:
Oja, niet geheel onbelangrijk: jij was diegene die dat "kankerjood" wegpoetste. Notabene in een sectie waar je amper komt en geen mod bent
Zo kun je het ook draaien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hulde! en zo had het al eerder gemoeten.
wat een misleide pannenkoek ben jij. ik vind het goed dat je voor nikita opkomt, want die heeft het ook niet makkelijk, als je zoveel vuil spuit, krijg je het allemaal terug, maar zij krijgt het van 100 users terug. niet juisg imo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef 3-voud het volgende:
En laten we er maar niet omheen draaien: Fok is "behoorlijk" links.
Ik zie users gruwelijk tekeer gaan maar als ze "linksig" zijn wordt de soep veel milder gegeten. Zo worden scheldwoorden als "kankerjood" van linkse users weggepoetst met een edit zonder enige gevolgen... waar (sja, zo is het eenmaal) rechtsen voor minder een streep door hun account krijgen.
Je kunt me van alles wijsmaken hoe neutraal je bent maar de rode draad (en daar ben jij part van naar mijn mening) is wel zichtbaar.
Het is nu wachten tot ze in POL deze post kopiëren en belachelijk maken om aan te tonen dat ik gelijk heb...
Dat lijkt me dan iets voor POL FB of voor een mail naar een admin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo kun je het ook draaien.
Ik vind het schaamteloos dat de mods aldaar het lieten staan onder het mom "prima". En die user nog gewoon op dezelfde voet dagelijks verder uit de pan kan vliegen.
Ga naar de mods aldaar dan. Het gastmodden is al ieys wat we niet zomaar doen. Je kant hier om te klagen dat sp3c linkse user het handje boven het hoofd houdt, terwijl hij juist het tegenovergestelde doeyquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo kun je het ook draaien.
Ik vind het schaamteloos dat de mods aldaar het lieten staan onder het mom "prima". En die user nog gewoon op dezelfde voet dagelijks verder uit de pan kan vliegen.
Pfff.... als je dat doet nemen ze je TR/klacht mee in de publieke discussie om je te kakken te zetten. Yup, zelfs de mods.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan iets voor POL FB of voor een mail naar een admin.
Ik bedoel dan ook geen TR maar gewoon een mail naar een admin of een pm als je dat vertrouwen niet hebt. Kan je dat andere voorbeeld er gelijk bij gebruiken dat ze er zo mee omgaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pfff.... als je dat doet nemen ze je TR/klacht mee in de publieke discussie om je te kakken te zetten. Yup, zelfs de mods
Kep me er 1x aan gewaagd op nadrukkelijk verzoek van een mod die meende dat dat de juist weg te bewandelen was. Nooit mijn stijl geweest, maar vooruit.
Ik was gelijk het haasje. Zo verziekt is het.
Ik vond 'm in ieder geval leuk bedacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:38 schreef De_Guidance het volgende:
Fok links noemen vind ik wel enorme onzin, ooit op de FP geweest ? Daar hebben rechtse users en nieuwsposters duidelijk de overhand. Op het Forum is het wellicht 50/50.
Dat gaat automatisch als je maar één post ergens hebt geplaatst.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:17 schreef GJonline het volgende:
Waarom wordt mijn post gewist en tevens het topic uit mij AT geflikkerd
Zoals ik al zei, je krijgt geen antwoord.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook geen TR maar gewoon een mail naar een admin of een pm als je dat vertrouwen niet hebt. Kan je dat andere voorbeeld er gelijk bij gebruiken dat ze er zo mee omgaan.
ontopicquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:24 schreef mossad_agent het volgende:
Er worden posts gewist??? Dat bevestigd wel weer het denkbeeld... zeker omdat het weer over een user ging die 'gedekt' wordt. Tx 4 de conformation!
Meerdere, maar waren een beetje off topic.. Maak je niet druk, doe ik ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:24 schreef mossad_agent het volgende:
Er worden posts gewist??? Dat bevestigd wel weer het denkbeeld... zeker omdat het weer over een user ging die 'gedekt' wordt. Tx 4 de conformation!
Graag gedaan. Je begrijpt dat alleen omdat we je niet bij elke gelegenheid lekker laten kankeren, dat niet betekent dat we users in bescherming nemen he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:32 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Geen probleem, toch bedankt voor de bevestiging.
Beetje dimmen he...je mag dan wel een blauw kleurtje hebben, ik heb niet met je geknikkerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Graag gedaan. Je begrijpt dat alleen omdat we je niet bij elke gelegenheid lekker laten kankeren, dat niet betekent dat we users in bescherming nemen he?
3-voud heeft een klacht, dar gaan we mee aan de gang. Tenzij jij ook een concrete klacht met betrekking tot de moderatie hebt, heb je hier niets te zoeken. Dus ga ergens anders janken.
Ik zie je hier zelden tot nooit in FB met een geldige reden, alleen maar als je via andere users kans ziet om eens lekker te komen stoken. Dat bevalt me allerminst, dus wil ik je hier niet meer in FB zien, tenzij je ook daadwerkelijk FB hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:54 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Beetje dimmen he...je mag dan wel een blauw kleurtje hebben, ik heb niet met je geknikkerd.
Als je het niet eens bent met mijn post kun je dat op een normale manier aangeven anders zal ik jouw voortaan ook benaderen als jankbak die kankert...
Waar staat FB voor...voor Feedback... als je in een lopend topic commentaar hebt dan wordt je verwezen naar FB en als je dan daar post moet je weer weg... mooie tactiek! Dus als een user commentaar heeft in FB mogen er wel anderen tegen die user reageren maar als een ander pro is dan mag het niet?? Wederom... mooie bevestiging van hoe users klein gehouden worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie je hier zelden tot nooit in FB met een geldige reden, alleen maar als je via andere users kans ziet om eens lekker te komen stoken. Dat bevalt me allerminst, dus wil ik je hier niet meer in FB zien, tenzij je ook daadwerkelijk FB hebt.
Heb ik dat wel goed genoeg voor je verwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef HyperViper het volgende:
De calimero kaart. De mooiste kaart.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef timmmmm het volgende:
FB is voor FB tussen moderator en user. Als je een andere user feedback geven wil, moet je maar om zijn poëziealbum vragen. Dat mag van mij inderdaad wat strenger nageleefd worden dan nu het geval is, nu zeggen we er pas wat van als een user alleen maar komt om te stoken.Geldt ook voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef timmmmm het volgende:
FB is voor FB tussen moderator en user. Als je een andere user feedback geven wil, moet je maar om zijn poëziealbum vragen. Dat mag van mij inderdaad wat strenger nageleefd worden dan nu het geval is, nu zeggen we er pas wat van als een user alleen maar komt om te stoken.Ik zou zo streng niet zijn. Onlangs vond er een redelijk verhelderende en zeker beschaafde discussie plaats tussen verschillende users onderling plus een mod. Het zou zonde zijn als er hier niets meer uitgesproken of verduidelijkt kon worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook wel natuurlijk, maar tot op zekere hoogte. Als mensen het aangrijpen om te gaan trollen en anderen te bashen natuurlijk niet. Sommige mensen schijnen het verschil niet te zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou zo streng niet zijn. Onlangs vond er een redelijk verhelderende en zeker beschaafde discussie plaats tussen verschillende users onderling plus een mod. Het zou zonde zijn als er hier niets meer uitgesproken of verduidelijkt kon worden.
Ja oké, aan ruzies heeft niemand iets, maar zomaar alle discussie verbieden zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:11 schreef timmmmm het volgende:
Kan ook wel natuurlijk, maar tot op zekere hoogte. Als mensen het aangrijpen om te gaan trollen en anderen te bashen natuurlijk niet. Sommige mensen schijnen het verschil niet te zien.
En moet 'of' zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als mensen het aangrijpen om te gaan trollen en anderen te bashen natuurlijk niet.
en/of dan. Mierenneukerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
En moet 'of' zijn.
Er is wel een verschil tussen het daadwerkelijk menen of niet, ook al is dat niet vaak duidelijk..
Niet echt. Maakte enkel duidelijk hoe ik erover denk aangezien klachten indienen niks oplevert of zelfs misbruikt worden.quote:
Dat maakt het juist leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
En moet 'of' zijn.
Er is wel een verschil tussen het daadwerkelijk menen of niet, ook al is dat niet vaak duidelijk..
DMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet echt. Maakte enkel duidelijk hoe ik erover denk aangezien klachten indienen niks oplevert of zelfs misbruikt worden.
Beetje in de trand van "Dit is de bedoeling, maar zo gaat het werkelijk".
NASAquote:
Ach, met alle respect voor je goede bedoelingen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |