Waar zie jij mensen klagen over de Bijlmer? Tot noch toe richt iedereen zich op de sujetten in het filmpje, niet over de buurt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mensen die 1x in de buurt van de Bijlmer zijn geweest en er een uitgesproken mening over hebben
Verdedigen doe ik ze niet, maar dit filmpje is zeker al 5 jaar oud, en juist in die 5 jaar is er ontzettend veel gedaan aan dit tuig. Vooral na die 19 schietpartijen binnen een korte tijd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/index.html
Kijk hier eens even naar, ik wordt daar zo boos over. Ze geven me geen werk.. Nee als je een halve ganster bent niet nee. Die gasten lopen daar diefstal goed te praten. De mentaliteit is geheel fout. Ik ga niet naar school want ik krijg toch geen baan.
Ze gooien alles op discriminatie om zichzelf te rechtvaardigen.
Ik hoop echt dat dit soort figuren voor jaren opgeborgen worden. Altijd maar die slachtoffer rol van dat soort gasten. BAH
Is er nog iemand die ze gaat verdedigen ?
--
Zijn skirre tijden. Niggas lusten geen beef dus ik seer me glock.
Je moet wel met click klak op scherp lopen..
Dat is de OP van het vorige topic dat is geopend in 2007quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Verdedigen doe ik ze niet, maar dit filmpje is zeker al 5 jaar oud, en juist in die 5 jaar is er ontzettend veel gedaan aan dit tuig. Vooral na die 19 schietpartijen binnen een korte tijd.
Dus als je dan een discussie wilt beginnen, kom dan op z'n minst even met iets van de huidige stand van zaken
Edit: De datum staat gewoon bij het filmpje...2007
oh, waarom dan opeens een nieuw deel 5 jaar laterquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat is de OP van het vorige topic dat is geopend in 2007
zo'n grapjas kickte dat topic net omhoog, na een paar posts zat dat topic vol en opende hij deze.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
oh, waarom dan opeens een nieuw deel 5 jaar later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |