Daar ben ik het mee eens maar ik laat dat aan de NWS-mods en ga weer weg hierquote:Op zondag 16 september 2012 01:08 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed, beetje flauw om een TR te posten, daar blijf ik bij. Zeker in zo'n controversiële discussie waarin de mod zelf een duidelijke opvatting heeft.
Voor de duidelijkheid, mocht er een ban vallen voor iets hier voor een user zal ik die (en ja, dat heb ik vaak genoeg gedaan) ook aanvechten. Iedereen mag mij gewoon persoonlijk aanspreken, zelfs aanvallen(mits een beetje binnen de perken), zal er nooit iemand voor naaien.quote:Op zondag 16 september 2012 01:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
EN DE HOGE BLAUWE HEREN HOUDEN ELKAARS HANDJE WEER OP TERWIJL ER WEER MEER BANS ZIJN HOE LANG GAAT DIT NOG DUREN
De gedachtenpolitie in eigen persoon Paddy was weer bezig door de laatste zin te verwijderen.quote:Net de nieuwsberichten van 16 uur op N-TV waar beelden werden getoond uit diverse steden over de rellen.
Als je dergelijke beelden ziet komt bij elk normaal mens ongewild de gedachte boven dat je naar een hoop primitieve apen zit te kijken.
Voel je vrij om het te denken hoor. Het gaat fout op het moment dat je de gedachte op het forum zet. Wanneer je een gedachte uitspreekt is het immers geen gedachte meer. En je weet even goed als ik, feitelijk nog beter denk ik, daar jij er hoogstwaarschijnlijk vaker op gewezen ben dan ik er mensen op wijs, dat bepaalde groepen mensen met apen vergelijken niet bepaald wenselijk is. Let wel, in je hoofd is het voor jou wenselijk, geniet ervan en ga het vieren, zodra het uit je hoofd komt en op FOK! wordt het een ander verhaalquote:Op zondag 16 september 2012 07:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De gedachtenpolitie in eigen persoon Paddy was weer bezig door de laatste zin te verwijderen.
Tegenwoordig is het zelfs not done om aan apen te denken als je een stel wilden ziet die anderen proberen te vermoorden om een fucking filmpje.
De enige gefrustreerde ben jij lijkt mij als je ook nog eens gaat verbeelden voor een ander te spreken.quote:Op zondag 16 september 2012 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Kom, Nikita, ik heb vandaag geen zin in het standaard dansje. Jij komt klagen omdat een van je posts die niet mogen weggehaald zijn, ik leg uit dat het niet mag, jij bent het er niet mee eens, we discussieren een paar posts en uiteindelijk ben jij gefrustreerd, en kan ik er niks aan veranderen dat het niet mag.
Die discussie skippen we vandaag, spaart jou weer wat notes uit voor als je me uit gaat schelden, en scheelt mij weer tijd. De conclusie blijft toch hetzelfde. Volgende keer ga ik zelfs 20 posts op je in, voor ik het opgeef, om het goed te maken!
Je kan het natuurlijk altijd bij een van mijn lieftallige collega's proberen. Of sp3c.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Je mag de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg een kleine 3000 doden ook geen typhuslijers noemen. daar kreeg ik een ban van 14 dagen voor.quote:Op zondag 16 september 2012 10:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is dat ik het nu hier lees, maar ik had niet geweten dat je dat soort dingen hier niet mag zeggen...
Tyfuslijers is nog een understatement zou ik zeggen.quote:Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je mag de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg een kleine 3000 doden ook geen typhuslijers noemen. daar kreeg ik een ban van 14 dagen voor.
Je mag mensen gewoon niet voor NSB'er uitmaken en die misselijke post staat er nog. Jammer dat zoiets niet gemod wordt.quote:Op zondag 16 september 2012 00:44 schreef De_Guidance het volgende:
Wat ik daar al zei..
[..]
Prima dat je een bepaalde mening hebt hoor Heatwave, maar laat het niet doorschemeren in je modbeleid.
Het idee van een TR is dat mods er niet te koop mee gaan lopen en zeker niet omdat je het in een bepaalde controversiële discussie oneens bent met iemand.
Jij hebt een bepaalde voorbeeldsfunctie en machtspositie als mod. Dan moet je ook je emoties beheersen en niet TR's gaan lekken om je tegenstander onderuit te halen.
Als ik de laatste regel er had bijgeschreven was mijn usernaam door remlof door de shredder gehaald denk ik zo.quote:Op zondag 16 september 2012 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tyfuslijers is nog een understatement zou ik zeggen.
Mogen ze eeuwig branden en gefolterd worden in de diepste krochten der hel, evenals hun familie en nageslacht.
Boeiend, terroristen mag je vanalles toewensen wat mij betreft.quote:Op zondag 16 september 2012 10:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als ik de laatste regel er had bijgeschreven was mijn usernaam door remlof door de shredder gehaald denk ik zo.
Sterker nog,..het is fucking dikke onzin. Sinds wanneer mag je niemand met een aap vergelijken. Je ziet veel ergere vergelijkingen als je op FOK leest. Mensen worden uitgemaakt voor Nazi's, Nsbérs, Jodenlovers, Racisten etcetc en dat moet maar kunnen maar oh oh oh, vergelijk eens iemand met een aap en de wereld is te klein.quote:Op zondag 16 september 2012 10:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is dat ik het nu hier lees, maar ik had niet geweten dat je dat soort dingen hier niet mag zeggen...
Ik had er eerder bij moeten zijn. Dat is waar. Ik probeer dat woord apen weg te modereren, want zoals ik al verwachtte gaat het dan vervolgens over jou i.p.v over het onderwerp. Die reacties op/over jou dus ook weggehaald. Voor de sc moeten de users in SC zijn, en niet in topicsquote:Op zondag 16 september 2012 07:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De gedachtenpolitie in eigen persoon Paddy was weer bezig door de laatste zin te verwijderen.
Tegenwoordig is het zelfs not done om aan apen te denken als je een stel wilden ziet die anderen proberen te vermoorden om een fucking filmpje.
Kan je mij een linkje geven? Want is niet de bedoeling dat een user voor NSB-er uitgemaakt gaat worden. Linkje mag ook in DMquote:Op zondag 16 september 2012 10:50 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Je mag mensen gewoon niet voor NSB'er uitmaken en die misselijke post staat er nog. Jammer dat zoiets niet gemod wordt.
Het wordt niet letterlijk gezegd maar je weet wat er met de post wordt bedoeld:quote:Op zondag 16 september 2012 11:18 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Kan je mij een linkje geven? Want is niet de bedoeling dat een user voor NSB-er uitgemaakt gaat worden. Linkje mag ook in DM
Ik kan me daar echt werkelijk niets bij voorstellen, want ik benoem daders ook wel eens met scheldwoorden. Dan wel alleen de dadersquote:Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je mag de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg een kleine 3000 doden ook geen typhuslijers noemen. daar kreeg ik een ban van 14 dagen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |