quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
done dealquote:Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door sp3c op 15-09-2012 16:18:19 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Thx, maar pas op wat je zegt... als je een film maakt moet je al onderduiken en word je ambassade bestormd, laat staan als je een hele reeks maaktquote:
Niks, je bent hier om ons te dienen en het is tijd dat je dat gaat beseffen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:07 schreef sp3c het volgende:
ik ben niet de scheidsrechter maar de tegenstander van jullie kutusers!
Een beetje respect voor je reden van bestaan als mod, hèquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:13 schreef sp3c het volgende:
zolang ik er mee weg kom kun je mijn kont kussen
Nooit van bloedcontact en aambeien gehoord, neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
maar als het in dr kont gaat maakt dat ook niet zoveel uit natuurlijk
never mind
Broeder!quote:
Klopt. Ik heb net mijn koffers ingepakt... vlieg over een paar uurtjes. Toevallig he..quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Broeder!
Moet jij geen ambassades bestormen dan?
goed werkquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:03 schreef El_Matador het volgende:
Geachte heer SpecHolland,
kunt u misschien de OP van dit topic aanpassen?
Ik denk dat ie niet slechter is dan de vorige...
Muchisimas gracias, Torero
Die horen er niet. De fout komt hier vandaan:quote:Daarom doen de users het maar zelf
We hebben er weer een.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef Bombshell het volgende:
Als er nu een derde werled oorlog uitbreekt tussen moslims en het wetsen hebben we in ieder geval een excuus om al het moslim tuig over de grens te zetten dan wel te executeren.
Ben er net, en keek toevallig in vorig deel. Weggehaald. Is wat mij betreft oproepen. Ben misselijk dus ga zo ook weer liggen. Kijk vanavond laat het vervolg wel even naquote:
Op de klacht van elfletterig dat er in de OP een paar regels rijm van mij in het zijne staan. Maar sp3c heeft het al gefixt. Beterschapquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben er net, en keek toevallig in vorig deel. Weggehaald. Is wat mij betreft oproepen. Ben misselijk dus ga zo ook weer liggen. Kijk vanavond laat het vervolg wel even na
En Disana? Snap niet waar je op doelt
Spasiba! en graag gedaan. Het is een bizar filmscenario.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
goed werk
dat wil ik natuurlijk best doen ja
Om een misverstand te voorkomen: Nee, het ging me er NIET om dat jouw stukje volledig werd weggehaald. En nee, het is wat mij betreft NIET de bedoeling dat de OP het hele jaar op rijm staat, omdat ik ooit een Sinterklaasversie heb gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:25 schreef Disana het volgende:
Moet de FB OP voor altijd onveranderd blijven omdat een user een keer een deel op rijm heeft gezet? Mijns inziens is het juist aardig dat meerdere mensen een beetje input hebben bijgedragen.
Maar goed. Sp3c, haal mijn stukje maar weg, ik ben niet kleinzielig.
Daar ging het mij niet om. Je moet beter lezen, denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef sp3c het volgende:
ik vind het klinkklare onzin maar ik heb het cursief gedrukte deel in een aparte quote gezet
slaat nu niet echt ergens meer op maar dat fixen we nog wel is want ik zit heel krap in de tijd atm
Daar heeft Disana op gereageerd:quote:Eigenlijk zou op deze plek iets over gebruik van Twitter en Social Media moeten staan.
Maar daar willen onze geliefde NWS-modjes nu nog niet aan.
Die bovenste twee regels (...zelf, ...elf) zijn een reactie op de weggehaalde zin. Ze horen dus niet thuis in de OP. Er staat niet voor niets een dubbele punt achter "elf"...quote:Daarom doen de users het maar zelf
Aarzel dan niet
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is, maar goed...quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Daarom doen de users het maar zelf
Aarzel dan niet
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Na je tweede uitleg aan sp3c, is mij duidelijk wat je precies bedoelt. Het klopt, die twee regeltjes horen daar niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om een misverstand te voorkomen: Nee, het ging me er NIET om dat jouw stukje werd weggehaald. En nee, het is wat mij betreft NIET de bedoeling dat de OP het hele jaar op rijm staat, omdat ik ooit een Sinterklaasversie heb gemaakt.
Het ging me erom dat die twee bovenste regels geen deel uitmaken van de tekst.
Zie deze post: [NWS feedback] Modspeelkwartier
Je leest daar bovenaan wat er oorspronkelijk stond. Jij hebt toen een (prima) aanvulling gedaan. Alleen die bovenste twee regels van jouw tekst (zelf...elf) zijn een reactie op de regels erboven.
Mijn enige punt was dat die twee regels niet in de OP horen.
quote:Op zondag 16 september 2012 00:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, iemand verkapt een NSBer noemen is natuurlijk 100% ok.
Moslims van korte tenen beschuldigen is dieskriemienaasi. Of zoals je TR, racisme, van het ras moslim
.
quote:Op zondag 16 september 2012 00:30 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het is normaal om TR's hier in het openbaar te besprekenJe modereert hier niet maar de TR's lees je wel ?
Prima dat Heatwave een bepaalde mening heeft maar het moet niet doorschemeren in zijn modbeleid. Anders zijn we ver heen als iedere mod dit gaat doen.quote:Op zondag 16 september 2012 00:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen mogen prima weten wat voor matennaaier jij bent.
Bedankt en beterschap.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben er net, en keek toevallig in vorig deel. Weggehaald. Is wat mij betreft oproepen. Ben misselijk dus ga zo ook weer liggen. Kijk vanavond laat het vervolg wel even na
En Disana? Snap niet waar je op doelt
En mensen hun mening als racisme bestempelen is dat dus weer niet? Zie je nou echt die fucking dubbele standaard niet?quote:Op zondag 16 september 2012 00:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, dit heet gewoon machtsmisbruik wat je doet, omdat je een bepaalde mening hebt. Jammer dit.
Prima dat je een bepaalde mening hebt hoor Heatwave, maar laat het niet doorschemeren in je modbeleid.quote:Op zondag 16 september 2012 00:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En mensen hun mening als racisme bestempelen is dat dus weer niet? Zie je nou echt die fucking dubbele standaard niet?
IK zou misbruik maken, maar als hij een TR doet is het terecht? Zo typisch....
Er mag ook niks meer.quote:Op zondag 16 september 2012 00:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima dat Heatwave een bepaalde mening heeft maar het moet niet doorschemeren in zijn modbeleid. Anders zijn we ver heen als iedere mod dit gaat doen.
EN DE HOGE BLAUWE HEREN HOUDEN ELKAARS HANDJE WEER BOVEN HET HOOFD TERWIJL ER WEER MEER BANS ZIJN HOE LANG GAAT DIT NOG DURENquote:
Je hebt je de volgende vergadering maar gewoon te melden.quote:Op zondag 16 september 2012 01:07 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kan ook niet meer serieus doen als ik du_ke zie.
Daar ben ik het mee eens maar ik laat dat aan de NWS-mods en ga weer weg hierquote:Op zondag 16 september 2012 01:08 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed, beetje flauw om een TR te posten, daar blijf ik bij. Zeker in zo'n controversiële discussie waarin de mod zelf een duidelijke opvatting heeft.
Voor de duidelijkheid, mocht er een ban vallen voor iets hier voor een user zal ik die (en ja, dat heb ik vaak genoeg gedaan) ook aanvechten. Iedereen mag mij gewoon persoonlijk aanspreken, zelfs aanvallen(mits een beetje binnen de perken), zal er nooit iemand voor naaien.quote:Op zondag 16 september 2012 01:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
EN DE HOGE BLAUWE HEREN HOUDEN ELKAARS HANDJE WEER OP TERWIJL ER WEER MEER BANS ZIJN HOE LANG GAAT DIT NOG DUREN
De gedachtenpolitie in eigen persoon Paddy was weer bezig door de laatste zin te verwijderen.quote:Net de nieuwsberichten van 16 uur op N-TV waar beelden werden getoond uit diverse steden over de rellen.
Als je dergelijke beelden ziet komt bij elk normaal mens ongewild de gedachte boven dat je naar een hoop primitieve apen zit te kijken.
Voel je vrij om het te denken hoor. Het gaat fout op het moment dat je de gedachte op het forum zet. Wanneer je een gedachte uitspreekt is het immers geen gedachte meer. En je weet even goed als ik, feitelijk nog beter denk ik, daar jij er hoogstwaarschijnlijk vaker op gewezen ben dan ik er mensen op wijs, dat bepaalde groepen mensen met apen vergelijken niet bepaald wenselijk is. Let wel, in je hoofd is het voor jou wenselijk, geniet ervan en ga het vieren, zodra het uit je hoofd komt en op FOK! wordt het een ander verhaalquote:Op zondag 16 september 2012 07:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De gedachtenpolitie in eigen persoon Paddy was weer bezig door de laatste zin te verwijderen.
Tegenwoordig is het zelfs not done om aan apen te denken als je een stel wilden ziet die anderen proberen te vermoorden om een fucking filmpje.
De enige gefrustreerde ben jij lijkt mij als je ook nog eens gaat verbeelden voor een ander te spreken.quote:Op zondag 16 september 2012 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Kom, Nikita, ik heb vandaag geen zin in het standaard dansje. Jij komt klagen omdat een van je posts die niet mogen weggehaald zijn, ik leg uit dat het niet mag, jij bent het er niet mee eens, we discussieren een paar posts en uiteindelijk ben jij gefrustreerd, en kan ik er niks aan veranderen dat het niet mag.
Die discussie skippen we vandaag, spaart jou weer wat notes uit voor als je me uit gaat schelden, en scheelt mij weer tijd. De conclusie blijft toch hetzelfde. Volgende keer ga ik zelfs 20 posts op je in, voor ik het opgeef, om het goed te maken!
Je kan het natuurlijk altijd bij een van mijn lieftallige collega's proberen. Of sp3c.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Je mag de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg een kleine 3000 doden ook geen typhuslijers noemen. daar kreeg ik een ban van 14 dagen voor.quote:Op zondag 16 september 2012 10:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is dat ik het nu hier lees, maar ik had niet geweten dat je dat soort dingen hier niet mag zeggen...
Tyfuslijers is nog een understatement zou ik zeggen.quote:Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je mag de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg een kleine 3000 doden ook geen typhuslijers noemen. daar kreeg ik een ban van 14 dagen voor.
Je mag mensen gewoon niet voor NSB'er uitmaken en die misselijke post staat er nog. Jammer dat zoiets niet gemod wordt.quote:Op zondag 16 september 2012 00:44 schreef De_Guidance het volgende:
Wat ik daar al zei..
[..]
Prima dat je een bepaalde mening hebt hoor Heatwave, maar laat het niet doorschemeren in je modbeleid.
Het idee van een TR is dat mods er niet te koop mee gaan lopen en zeker niet omdat je het in een bepaalde controversiële discussie oneens bent met iemand.
Jij hebt een bepaalde voorbeeldsfunctie en machtspositie als mod. Dan moet je ook je emoties beheersen en niet TR's gaan lekken om je tegenstander onderuit te halen.
Als ik de laatste regel er had bijgeschreven was mijn usernaam door remlof door de shredder gehaald denk ik zo.quote:Op zondag 16 september 2012 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tyfuslijers is nog een understatement zou ik zeggen.
Mogen ze eeuwig branden en gefolterd worden in de diepste krochten der hel, evenals hun familie en nageslacht.
Boeiend, terroristen mag je vanalles toewensen wat mij betreft.quote:Op zondag 16 september 2012 10:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als ik de laatste regel er had bijgeschreven was mijn usernaam door remlof door de shredder gehaald denk ik zo.
Sterker nog,..het is fucking dikke onzin. Sinds wanneer mag je niemand met een aap vergelijken. Je ziet veel ergere vergelijkingen als je op FOK leest. Mensen worden uitgemaakt voor Nazi's, Nsbérs, Jodenlovers, Racisten etcetc en dat moet maar kunnen maar oh oh oh, vergelijk eens iemand met een aap en de wereld is te klein.quote:Op zondag 16 september 2012 10:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is dat ik het nu hier lees, maar ik had niet geweten dat je dat soort dingen hier niet mag zeggen...
Ik had er eerder bij moeten zijn. Dat is waar. Ik probeer dat woord apen weg te modereren, want zoals ik al verwachtte gaat het dan vervolgens over jou i.p.v over het onderwerp. Die reacties op/over jou dus ook weggehaald. Voor de sc moeten de users in SC zijn, en niet in topicsquote:Op zondag 16 september 2012 07:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De gedachtenpolitie in eigen persoon Paddy was weer bezig door de laatste zin te verwijderen.
Tegenwoordig is het zelfs not done om aan apen te denken als je een stel wilden ziet die anderen proberen te vermoorden om een fucking filmpje.
Kan je mij een linkje geven? Want is niet de bedoeling dat een user voor NSB-er uitgemaakt gaat worden. Linkje mag ook in DMquote:Op zondag 16 september 2012 10:50 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Je mag mensen gewoon niet voor NSB'er uitmaken en die misselijke post staat er nog. Jammer dat zoiets niet gemod wordt.
Het wordt niet letterlijk gezegd maar je weet wat er met de post wordt bedoeld:quote:Op zondag 16 september 2012 11:18 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Kan je mij een linkje geven? Want is niet de bedoeling dat een user voor NSB-er uitgemaakt gaat worden. Linkje mag ook in DM
Ik kan me daar echt werkelijk niets bij voorstellen, want ik benoem daders ook wel eens met scheldwoorden. Dan wel alleen de dadersquote:Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je mag de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg een kleine 3000 doden ook geen typhuslijers noemen. daar kreeg ik een ban van 14 dagen voor.
Geeft niet, tx alsnog.quote:Op zondag 16 september 2012 11:34 schreef paddy het volgende:
Heb ik weggehaald, mossad
Zie nu dat ik die niet heb weggehaald terwijl ik posts daarna wel heb weggehaald, dus excuses
Bedankt voor je antwoord.quote:
Ik denk dat het nog in de notes staat Paddy. Het was in de tijd dat remlof nog admin was en de betreffende uitspraak in POL.quote:Op zondag 16 september 2012 11:34 schreef paddy het volgende:
En Nikita? Ik heb je nog nooit voor het woord tyfuslijers laten bannen in die context.
[..]
Ik kan me daar echt werkelijk niets bij voorstellen, want ik benoem daders ook wel eens met scheldwoorden. Dan wel alleen de daders
Heb ik weggehaald, mossad
Zie nu dat ik die niet heb weggehaald terwijl ik posts daarna wel heb weggehaald, dus excuses
Ik heb hem bekeken. De note was wel degelijk terecht Nikita. Ik wil je in DM wel uitleggen waaromquote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog in de notes staat Paddy. Het was in de tijd dat remlof nog admin was en de betreffende uitspraak in POL.
Graag want na een aantal jaar weet ik het ook niet meer precies.quote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb hem bekeken. De note was wel degelijk terecht Nikita. Ik wil je in DM wel uitleggen waarom
Ik ga je nu een DM sturen (we hebben dit gesprek al eerder gehad lang geleden)quote:Op zondag 16 september 2012 11:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Graag want na een aantal jaar weet ik het ook niet meer precies.
Maar naar mijn gevoel was het zelfs zeer onterecht.
Je hebt mail.quote:Op zondag 16 september 2012 12:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ga je nu een DM sturen (we hebben dit gesprek al eerder gehad lang geleden)
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:47 schreef zuiderbuur het volgende:
Moet Duizenden Chinezen rellen om eilandjes (za 15 september) echt als we al Spanningen in Zuid-Oost-Azië over diverse eilanden (wo 15 aug) hebben? Het eerste is gewoon een update omtrent de kwestie in het tweede, en het zijn twee nog altijd vrij kleine topics.
Klopt, wordt aan gewerktquote:Op zondag 16 september 2012 15:24 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]Jammer dat sommige berichten verloren gaan in de zee van discussies.
dit beleid is al jaaaaaaaaaaren oud, rifapen staat volgens mij nog steeds een ban opquote:Op zondag 16 september 2012 10:55 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Sterker nog,..het is fucking dikke onzin. Sinds wanneer mag je niemand met een aap vergelijken.
het is toch gek dan dat er bij relletjes tussen Ajax/Feijenoord nooit iemand over apen begint ... je weet helemaal nietsquote:Ik weet natuurlijk wel waar het pijnpunt ligt in deze beweringen en dat is dat ze worden gedaan naar mensen met een zeer kort lontje (ik noem geen afkomst he...) en men hier gewoon dik in de broek schijt voor die mensen.
Bang dat de servers in de fik worden gezet ofzo???
Lul toch niet zo uit je nek. Met onderstaande opmerking is niks mis en zeker niet editwaardig. Het verwijderen van dergelijke onschuldige zinnen maakt het niet minder dat ze zich gedragen als een stel losgeslagen primitieve apen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit beleid is al jaaaaaaaaaaren oud, rifapen staat volgens mij nog steeds een ban op
[..]
het is toch gek dan dat er bij relletjes tussen Ajax/Feijenoord nooit iemand over apen begint ... je weet helemaal niets
het gaat om hier om de huidskleur en het liep op een gegeven moment de spuigaten uit en daarna is het in zijn geheel verboden, dr.Nikita loopt hier al wat langer dan vandaag rond en die kent dit verhaal gewoon dus die moet nu niet verbaasd gaan zitten doen dat er weer is wat posts van haar zijn verwijderd want het is gewoon vragen naar de bekende weg
maar die gaf al eerder toe dat ze hier alleen komt om mods te klieren
quote:Net de nieuwsberichten van 16 uur op N-TV waar beelden werden getoond uit diverse steden over de rellen.
Als je dergelijke beelden ziet komt bij elk normaal mens ongewild de gedachte boven dat je naar een hoop primitieve apen zit te kijken.
Identiteitscrisis knul of heet je ook sp3c?quote:Op maandag 17 september 2012 08:13 schreef 99.999 het volgende:
Maar je bent dus niet normaal als je er geen primitieve apen maar gewoon achterlijke mensen in ziet? Daar is wel wat mis mee lijkt me...
antwoord is al gegeven dus stel niet zulke domme vragenquote:Op maandag 17 september 2012 07:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat is er godverdomme mis om een horde bloeddorstige idioten primitieve apen te noemen?
[..]
Dit antwoord zegt heel veel over jou.quote:Op maandag 17 september 2012 13:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
antwoord is al gegeven dus stel niet zulke domme vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |