quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
done dealquote:Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door sp3c op 15-09-2012 16:18:19 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Thx, maar pas op wat je zegt... als je een film maakt moet je al onderduiken en word je ambassade bestormd, laat staan als je een hele reeks maaktquote:
Niks, je bent hier om ons te dienen en het is tijd dat je dat gaat beseffen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:07 schreef sp3c het volgende:
ik ben niet de scheidsrechter maar de tegenstander van jullie kutusers!
Een beetje respect voor je reden van bestaan als mod, hèquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:13 schreef sp3c het volgende:
zolang ik er mee weg kom kun je mijn kont kussen
Nooit van bloedcontact en aambeien gehoord, neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
maar als het in dr kont gaat maakt dat ook niet zoveel uit natuurlijk
never mind
Broeder!quote:
Klopt. Ik heb net mijn koffers ingepakt... vlieg over een paar uurtjes. Toevallig he..quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Broeder!
Moet jij geen ambassades bestormen dan?
goed werkquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:03 schreef El_Matador het volgende:
Geachte heer SpecHolland,
kunt u misschien de OP van dit topic aanpassen?
Ik denk dat ie niet slechter is dan de vorige...
Muchisimas gracias, Torero
Die horen er niet. De fout komt hier vandaan:quote:Daarom doen de users het maar zelf
We hebben er weer een.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:53 schreef Bombshell het volgende:
Als er nu een derde werled oorlog uitbreekt tussen moslims en het wetsen hebben we in ieder geval een excuus om al het moslim tuig over de grens te zetten dan wel te executeren.
Ben er net, en keek toevallig in vorig deel. Weggehaald. Is wat mij betreft oproepen. Ben misselijk dus ga zo ook weer liggen. Kijk vanavond laat het vervolg wel even naquote:
Op de klacht van elfletterig dat er in de OP een paar regels rijm van mij in het zijne staan. Maar sp3c heeft het al gefixt. Beterschapquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben er net, en keek toevallig in vorig deel. Weggehaald. Is wat mij betreft oproepen. Ben misselijk dus ga zo ook weer liggen. Kijk vanavond laat het vervolg wel even na
En Disana? Snap niet waar je op doelt
Spasiba! en graag gedaan. Het is een bizar filmscenario.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
goed werk
dat wil ik natuurlijk best doen ja
Om een misverstand te voorkomen: Nee, het ging me er NIET om dat jouw stukje volledig werd weggehaald. En nee, het is wat mij betreft NIET de bedoeling dat de OP het hele jaar op rijm staat, omdat ik ooit een Sinterklaasversie heb gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:25 schreef Disana het volgende:
Moet de FB OP voor altijd onveranderd blijven omdat een user een keer een deel op rijm heeft gezet? Mijns inziens is het juist aardig dat meerdere mensen een beetje input hebben bijgedragen.
Maar goed. Sp3c, haal mijn stukje maar weg, ik ben niet kleinzielig.
Daar ging het mij niet om. Je moet beter lezen, denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:19 schreef sp3c het volgende:
ik vind het klinkklare onzin maar ik heb het cursief gedrukte deel in een aparte quote gezet
slaat nu niet echt ergens meer op maar dat fixen we nog wel is want ik zit heel krap in de tijd atm
Daar heeft Disana op gereageerd:quote:Eigenlijk zou op deze plek iets over gebruik van Twitter en Social Media moeten staan.
Maar daar willen onze geliefde NWS-modjes nu nog niet aan.
Die bovenste twee regels (...zelf, ...elf) zijn een reactie op de weggehaalde zin. Ze horen dus niet thuis in de OP. Er staat niet voor niets een dubbele punt achter "elf"...quote:Daarom doen de users het maar zelf
Aarzel dan niet
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is, maar goed...quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Daarom doen de users het maar zelf
Aarzel dan niet
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Na je tweede uitleg aan sp3c, is mij duidelijk wat je precies bedoelt. Het klopt, die twee regeltjes horen daar niet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om een misverstand te voorkomen: Nee, het ging me er NIET om dat jouw stukje werd weggehaald. En nee, het is wat mij betreft NIET de bedoeling dat de OP het hele jaar op rijm staat, omdat ik ooit een Sinterklaasversie heb gemaakt.
Het ging me erom dat die twee bovenste regels geen deel uitmaken van de tekst.
Zie deze post: [NWS feedback] Modspeelkwartier
Je leest daar bovenaan wat er oorspronkelijk stond. Jij hebt toen een (prima) aanvulling gedaan. Alleen die bovenste twee regels van jouw tekst (zelf...elf) zijn een reactie op de regels erboven.
Mijn enige punt was dat die twee regels niet in de OP horen.
quote:Op zondag 16 september 2012 00:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, iemand verkapt een NSBer noemen is natuurlijk 100% ok.
Moslims van korte tenen beschuldigen is dieskriemienaasi. Of zoals je TR, racisme, van het ras moslim
.
quote:Op zondag 16 september 2012 00:30 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het is normaal om TR's hier in het openbaar te besprekenJe modereert hier niet maar de TR's lees je wel ?
Prima dat Heatwave een bepaalde mening heeft maar het moet niet doorschemeren in zijn modbeleid. Anders zijn we ver heen als iedere mod dit gaat doen.quote:Op zondag 16 september 2012 00:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen mogen prima weten wat voor matennaaier jij bent.
Bedankt en beterschap.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben er net, en keek toevallig in vorig deel. Weggehaald. Is wat mij betreft oproepen. Ben misselijk dus ga zo ook weer liggen. Kijk vanavond laat het vervolg wel even na
En Disana? Snap niet waar je op doelt
En mensen hun mening als racisme bestempelen is dat dus weer niet? Zie je nou echt die fucking dubbele standaard niet?quote:Op zondag 16 september 2012 00:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, dit heet gewoon machtsmisbruik wat je doet, omdat je een bepaalde mening hebt. Jammer dit.
Prima dat je een bepaalde mening hebt hoor Heatwave, maar laat het niet doorschemeren in je modbeleid.quote:Op zondag 16 september 2012 00:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En mensen hun mening als racisme bestempelen is dat dus weer niet? Zie je nou echt die fucking dubbele standaard niet?
IK zou misbruik maken, maar als hij een TR doet is het terecht? Zo typisch....
Er mag ook niks meer.quote:Op zondag 16 september 2012 00:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima dat Heatwave een bepaalde mening heeft maar het moet niet doorschemeren in zijn modbeleid. Anders zijn we ver heen als iedere mod dit gaat doen.
EN DE HOGE BLAUWE HEREN HOUDEN ELKAARS HANDJE WEER BOVEN HET HOOFD TERWIJL ER WEER MEER BANS ZIJN HOE LANG GAAT DIT NOG DURENquote:
Je hebt je de volgende vergadering maar gewoon te melden.quote:Op zondag 16 september 2012 01:07 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kan ook niet meer serieus doen als ik du_ke zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |