De enige gefrustreerde ben jij lijkt mij als je ook nog eens gaat verbeelden voor een ander te spreken.quote:Op zondag 16 september 2012 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Kom, Nikita, ik heb vandaag geen zin in het standaard dansje. Jij komt klagen omdat een van je posts die niet mogen weggehaald zijn, ik leg uit dat het niet mag, jij bent het er niet mee eens, we discussieren een paar posts en uiteindelijk ben jij gefrustreerd, en kan ik er niks aan veranderen dat het niet mag.
Die discussie skippen we vandaag, spaart jou weer wat notes uit voor als je me uit gaat schelden, en scheelt mij weer tijd. De conclusie blijft toch hetzelfde. Volgende keer ga ik zelfs 20 posts op je in, voor ik het opgeef, om het goed te maken!
Je kan het natuurlijk altijd bij een van mijn lieftallige collega's proberen. Of sp3c.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Je mag de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg een kleine 3000 doden ook geen typhuslijers noemen. daar kreeg ik een ban van 14 dagen voor.quote:Op zondag 16 september 2012 10:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is dat ik het nu hier lees, maar ik had niet geweten dat je dat soort dingen hier niet mag zeggen...
Tyfuslijers is nog een understatement zou ik zeggen.quote:Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je mag de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg een kleine 3000 doden ook geen typhuslijers noemen. daar kreeg ik een ban van 14 dagen voor.
Je mag mensen gewoon niet voor NSB'er uitmaken en die misselijke post staat er nog. Jammer dat zoiets niet gemod wordt.quote:Op zondag 16 september 2012 00:44 schreef De_Guidance het volgende:
Wat ik daar al zei..
[..]
Prima dat je een bepaalde mening hebt hoor Heatwave, maar laat het niet doorschemeren in je modbeleid.
Het idee van een TR is dat mods er niet te koop mee gaan lopen en zeker niet omdat je het in een bepaalde controversiële discussie oneens bent met iemand.
Jij hebt een bepaalde voorbeeldsfunctie en machtspositie als mod. Dan moet je ook je emoties beheersen en niet TR's gaan lekken om je tegenstander onderuit te halen.
Als ik de laatste regel er had bijgeschreven was mijn usernaam door remlof door de shredder gehaald denk ik zo.quote:Op zondag 16 september 2012 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tyfuslijers is nog een understatement zou ik zeggen.
Mogen ze eeuwig branden en gefolterd worden in de diepste krochten der hel, evenals hun familie en nageslacht.
Boeiend, terroristen mag je vanalles toewensen wat mij betreft.quote:Op zondag 16 september 2012 10:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als ik de laatste regel er had bijgeschreven was mijn usernaam door remlof door de shredder gehaald denk ik zo.
Sterker nog,..het is fucking dikke onzin. Sinds wanneer mag je niemand met een aap vergelijken. Je ziet veel ergere vergelijkingen als je op FOK leest. Mensen worden uitgemaakt voor Nazi's, Nsbérs, Jodenlovers, Racisten etcetc en dat moet maar kunnen maar oh oh oh, vergelijk eens iemand met een aap en de wereld is te klein.quote:Op zondag 16 september 2012 10:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is dat ik het nu hier lees, maar ik had niet geweten dat je dat soort dingen hier niet mag zeggen...
Ik had er eerder bij moeten zijn. Dat is waar. Ik probeer dat woord apen weg te modereren, want zoals ik al verwachtte gaat het dan vervolgens over jou i.p.v over het onderwerp. Die reacties op/over jou dus ook weggehaald. Voor de sc moeten de users in SC zijn, en niet in topicsquote:Op zondag 16 september 2012 07:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De gedachtenpolitie in eigen persoon Paddy was weer bezig door de laatste zin te verwijderen.
Tegenwoordig is het zelfs not done om aan apen te denken als je een stel wilden ziet die anderen proberen te vermoorden om een fucking filmpje.
Kan je mij een linkje geven? Want is niet de bedoeling dat een user voor NSB-er uitgemaakt gaat worden. Linkje mag ook in DMquote:Op zondag 16 september 2012 10:50 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Je mag mensen gewoon niet voor NSB'er uitmaken en die misselijke post staat er nog. Jammer dat zoiets niet gemod wordt.
Het wordt niet letterlijk gezegd maar je weet wat er met de post wordt bedoeld:quote:Op zondag 16 september 2012 11:18 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Kan je mij een linkje geven? Want is niet de bedoeling dat een user voor NSB-er uitgemaakt gaat worden. Linkje mag ook in DM
Ik kan me daar echt werkelijk niets bij voorstellen, want ik benoem daders ook wel eens met scheldwoorden. Dan wel alleen de dadersquote:Op zondag 16 september 2012 10:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je mag de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg een kleine 3000 doden ook geen typhuslijers noemen. daar kreeg ik een ban van 14 dagen voor.
Geeft niet, tx alsnog.quote:Op zondag 16 september 2012 11:34 schreef paddy het volgende:
Heb ik weggehaald, mossad
Zie nu dat ik die niet heb weggehaald terwijl ik posts daarna wel heb weggehaald, dus excuses
Bedankt voor je antwoord.quote:
Ik denk dat het nog in de notes staat Paddy. Het was in de tijd dat remlof nog admin was en de betreffende uitspraak in POL.quote:Op zondag 16 september 2012 11:34 schreef paddy het volgende:
En Nikita? Ik heb je nog nooit voor het woord tyfuslijers laten bannen in die context.
[..]
Ik kan me daar echt werkelijk niets bij voorstellen, want ik benoem daders ook wel eens met scheldwoorden. Dan wel alleen de daders
Heb ik weggehaald, mossad
Zie nu dat ik die niet heb weggehaald terwijl ik posts daarna wel heb weggehaald, dus excuses
Ik heb hem bekeken. De note was wel degelijk terecht Nikita. Ik wil je in DM wel uitleggen waaromquote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog in de notes staat Paddy. Het was in de tijd dat remlof nog admin was en de betreffende uitspraak in POL.
Graag want na een aantal jaar weet ik het ook niet meer precies.quote:Op zondag 16 september 2012 11:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb hem bekeken. De note was wel degelijk terecht Nikita. Ik wil je in DM wel uitleggen waarom
Ik ga je nu een DM sturen (we hebben dit gesprek al eerder gehad lang geleden)quote:Op zondag 16 september 2012 11:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Graag want na een aantal jaar weet ik het ook niet meer precies.
Maar naar mijn gevoel was het zelfs zeer onterecht.
Je hebt mail.quote:Op zondag 16 september 2012 12:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ga je nu een DM sturen (we hebben dit gesprek al eerder gehad lang geleden)
quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:47 schreef zuiderbuur het volgende:
Moet Duizenden Chinezen rellen om eilandjes (za 15 september) echt als we al Spanningen in Zuid-Oost-Azië over diverse eilanden (wo 15 aug) hebben? Het eerste is gewoon een update omtrent de kwestie in het tweede, en het zijn twee nog altijd vrij kleine topics.
Klopt, wordt aan gewerktquote:Op zondag 16 september 2012 15:24 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]Jammer dat sommige berichten verloren gaan in de zee van discussies.
dit beleid is al jaaaaaaaaaaren oud, rifapen staat volgens mij nog steeds een ban opquote:Op zondag 16 september 2012 10:55 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Sterker nog,..het is fucking dikke onzin. Sinds wanneer mag je niemand met een aap vergelijken.
het is toch gek dan dat er bij relletjes tussen Ajax/Feijenoord nooit iemand over apen begint ... je weet helemaal nietsquote:Ik weet natuurlijk wel waar het pijnpunt ligt in deze beweringen en dat is dat ze worden gedaan naar mensen met een zeer kort lontje (ik noem geen afkomst he...) en men hier gewoon dik in de broek schijt voor die mensen.
Bang dat de servers in de fik worden gezet ofzo???
Lul toch niet zo uit je nek. Met onderstaande opmerking is niks mis en zeker niet editwaardig. Het verwijderen van dergelijke onschuldige zinnen maakt het niet minder dat ze zich gedragen als een stel losgeslagen primitieve apen.quote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit beleid is al jaaaaaaaaaaren oud, rifapen staat volgens mij nog steeds een ban op
[..]
het is toch gek dan dat er bij relletjes tussen Ajax/Feijenoord nooit iemand over apen begint ... je weet helemaal niets
het gaat om hier om de huidskleur en het liep op een gegeven moment de spuigaten uit en daarna is het in zijn geheel verboden, dr.Nikita loopt hier al wat langer dan vandaag rond en die kent dit verhaal gewoon dus die moet nu niet verbaasd gaan zitten doen dat er weer is wat posts van haar zijn verwijderd want het is gewoon vragen naar de bekende weg
maar die gaf al eerder toe dat ze hier alleen komt om mods te klieren
quote:Net de nieuwsberichten van 16 uur op N-TV waar beelden werden getoond uit diverse steden over de rellen.
Als je dergelijke beelden ziet komt bij elk normaal mens ongewild de gedachte boven dat je naar een hoop primitieve apen zit te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |