game on!quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
De tour en Olympische spelen staan al weer voor de deurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:15 schreef sp3c het volgende:
wacht lang genoeg en alles is van toepassing, zelfs mijn avatar
Gewoon BBC als bron hoor. Staat het je weer eens niet aan en daarom ga je je insinuatie-gezeik maar weer erop los laten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:47 schreef Bluesdude het volgende:
EU-complot is nu officieel
------------->>>>>> BNW
Ik geef het op.... De aluhoedjes winnen. Verhuis het topic naar BNW
Ik had het over de complottheorieen die het topic overheersen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gewoon BBC als bron hoor. Staat het je weer eens niet aan en daarom ga je je insinuatie-gezeik maar weer erop los laten?
Het Vierde Rijk is dat, met overlappende wetten die die van landen apart ondermijnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik had het over de complottheorieen die het topic overheersen.
Mensen willen persé geloven in een complot van een EU die een dictatuur zou willen en de Europese cultuur vernietigen. Er valt niet rationeel tegen op te redeneren. Dat heb je zo met die "gelovigen" .
Het zijn heren fundamentalisten.
Het hoeft niet maar gezien je medestanders het het complotdenken is het niet onverstandig!quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het Vierde Rijk is dat, met overlappende wetten die die van landen apart ondermijnen.
Daar kun je best een gevaarlijke ontwikkeling in zien. Hoef je nog geen aluminiumfolie te kopen.
beetje gekut moet kunnen soms ja maar als de mods zeggen dat het klaar is dan moet het ook een keer ophoudenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:20 schreef Specularium het volgende:
Keiharde Knal in Amsterdam
Waarom dicht?
Actueel en een beetje gekut moet toch kunnen?
Zag het net. Bedanktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:30 schreef zuiderbuur het volgende:
Opnieuw twee topics over hetzelfde:
Afschuw om pestfilmpje
Afschuw in België om pestfilmpje op internet
Kijk maar wat er met zo'n topic gebeurt als het woord 'Sharia' in de TT staat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sharia ingevoerd inTimboektoe
Wat is dat nou weer voor kut TT? Dit is toch een Nieuws-subforum? Is het dan teveel gevraagd dat de TTs in ieder geval IETS met het nieuws te maken hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
Inderdaad, de topicstarter heeft daar een onvoorstelbare voorzienigheid tentoon gespreid die ik eerst helemaal niet naar waarde kon schatten. Wat een rustig topic met wat info was, dat langzaam groeide, is nu ineens verdubbeld en ik moet echt scrollen om nog eens wat zinvols te lezen...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijk maar wat er met zo'n topic gebeurt als het woord 'Sharia' in de TT staat.
Het ging in elk geval niet meer over Timboektoe en de ellende daar in Mali.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:52 schreef zuiderbuur het volgende:
Is dit topic definitief afgesloten of is het gewoon vol?
Ik bedoel: kan ik een (vervolg)topic maken over de toestand in Mali/de Maghreb/Noord-Afrika, maar dan zonder al het oeverloos persoonlijk gediscussieer?
Jij zegt toch altijd zinnige dingen?quote:
in WKN hebben we die heel vaak, buienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef sp3c het volgende:
maar dat is meer voor het topic zelf ... no hard feelings iig, wij kijken niet op van users met een kutbui want die hebben wel zelf ook wel eens
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef sp3c het volgende:
nee ik bedoelde meer dat hij in die 'strijd' om het leiderschap alleen onzin uitkraamde en nu hij geen zeteltje dreigt te winnen ineens zinnige dingen begint te roepen
maar dat is meer voor het topic zelf ... no hard feelings iig, wij kijken niet op van users met een kutbui want die hebben wel zelf ook wel eens
na regen komt zonneschijn brodder!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij zegt toch altijd zinnige dingen?
[..]
in WKN hebben we die heel vaak, buien
Sommige mensen lezen gewoon geen oude berichten terug of openen dan een nieuw bericht en ineens wordt het oude bericht uren later gekicked door iemand die daar al eerder had gepost en niet heeft gezien dat er een nieuw bericht stond. Als mods dat ook niet direct zien kan het inderdaad al uren voortkabbelen. Middelste topic loopt al niet meer. Bij het eerste en derde topic zie je dat er een nieuw topic wordt geopend omdat er nieuws naar buiten komt dat het gecancelled dreigt te worden en vervolgens zie je ook in het oude topic dat nieuws naar boven komen. Zal kijken of daar nog een merge voor mogelijk is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:40 schreef zuiderbuur het volgende:
Wie kan hier nog aan uit?
JSF project verloopt succesvol (12 juni)
VVD-kopstukken ingezet door JSF-lobby van Stork (30 juni)
Nederlandse bedrijven: stopzetten JSF-project onbegrijpelijk besluit (4 juli)
1 topic dichtquote:En deze gaan ook gewoon over hetzelfde:
Fysici hebben Higgs-deeltje te pakken (2 juli)
Bestaan Higgsdeeltje aangetoond. (4 juli)
1 topic dichtquote:En ook hier:
Politie verstoort online potje schaak (3 juli)
Luidruchtige online schaker verdacht (4 juli)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:52 schreef zuiderbuur het volgende:
Is dit topic definitief afgesloten of is het gewoon vol?
Ik bedoel: kan ik een (vervolg)topic maken over de toestand in Mali/de Maghreb/Noord-Afrika, maar dan zonder al het oeverloos persoonlijk gediscussieer?
En bij deze een schuchtere poging:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef sp3c het volgende:
vol
en ik preferereer het zelfs zonder oeverloos persoonlijk getroll
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:27 schreef zuiderbuur het volgende:
En bij deze een schuchtere poging:
Conflict in Mali
Met een titel die opzettelijk niet verwijst naar sharia of moslims..
Opgepakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:39 schreef Disana het volgende:
Henk en Ingrid slaan Turk dood
was eerder dan
Henk & Ingrid (letterlijk) slaan Turk dood in Almelo
mag toch niet? dacht dat dat de regels warenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tis gewoon de bedoeling dat je het hele artikel hier plaatst
Jawel, bronvermelding is alleen verplicht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:01 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
mag toch niet? dacht dat dat de regels waren
Heb het andersom gedaan, ook goed?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Deze alsjeblieft:
Badr Hari flink aangeslagen na nieuwe beschuldiging #2
aan deze koppelen:
Badr Hari flink aangeslagen na nieuwe beschuldiging
Ik vind het best, maar waarom kan een gewone user eigenlijk niet het 2e deel automatisch aan het 1e koppelen (of andersom)?quote:
Overdrijf niet deed ik in het begin niet. Tegenwoordig altijd. Dacht dat de link in het stukje genoeg was. Verkeerd gelezen zei ik toch. Met excuses.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:01 schreef sp3c het volgende:
zet er nu gewoon een keer een linkje bij alstublieft
waarom is dit nu eigenlijk zo'n enorm probleem voor je?
Heb je je hulpmod-pet op JP?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb maar even de bron in dit topic van tong80 gezet:
Twee politieauto's geramd bij achtervolging.
Ik vind het namelijk ook altijd erg vervelend als er artikelen worden geplaatst zonder bronvermelding. En nee, alleen het woordje 'brabantsdagblad' eronder zetten of een verwijzing naar 'Dagblad Trouw van woensdag' in een artikel is niet hetzelfde als de bronvermelding.
Waarom is dat zo moeilijk voor je, tong80?
Nee hoor, maar ik vind dat gewoon irritant, omdat ik altijd het originele artikel wil bekijken.quote:
mods hebben deze post over het hoofd gezienquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef SuperImposed het volgende:
Verzekeraars massaal uit aandelen door nieuwe regels
kickje AEX please
Doorgestuurd, want wens van topicstarter.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:40 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
mods hebben deze post over het hoofd gezien
En dan toch weer doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Overdrijf niet deed ik in het begin niet. Tegenwoordig altijd. Dacht dat de link in het stukje genoeg was. Verkeerd gelezen zei ik toch. Met excuses.
geschiedsvervalsing. Dan klopt dat hele topic toch niet meer waar de reacties op de provocerende titel gegeven worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Elfletterig het volgende:
Irakese moslima doodgeslagen in California door islamofoob
Gezien de ontwikkelingen in deze zaak (vrouw is mogelijk door eigen echtgenoot doodgeslagen) kunnen de woorden "door islamofoob" beter worden weggehaald uit de topictitel. De topictitel wordt dan een stuk neutraler.
Je hebt gelijk. Maar vond het op dat moment groot nieuws. Dat bleek ook wel. Later op slot. Is terecht.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:32 schreef zuiderbuur het volgende:
We hebben al dit topic over Syrië, dat al bij al rustig groeit en waar de gebeurtenissen in Tremseh aan bod komen:
Crisis in Syrië #12 Als christenen in een Colosseum
Maar nu ook:
Extreem bloedbad door het Syrische leger. (13 juli)
Dorpelingen Syrische dorp massaal afgeslacht (15 juli)
In Hongrije woont Dr. Nikita toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:46 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje er Hongarije van maken ?
Grote ophef in Hongarije na moord door zigeuner.
Alvast bdankt
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:01 schreef zuiderbuur het volgende:
Man verdacht van plegen moord met tuinkabouter. (di 17 juli 11:59)
Man verdacht van plegen moord met tuinkabouter (di 17 juli 14:20)
fixed beidenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:46 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje er Hongarije van maken ?
Grote ophef in Hongarije na moord door zigeuner.
Alvast bdankt
Je bent een heldquote:
Het is genote en zal hem editten. Meldt het liever wel wanneer hij dit doet. Bedankt voor deze meldingquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben deze user al langere tijd zat. Negeren helpt niet; hij moet en zal mensen schofferen (ook al geef ik gewoon argumentatie bij mijn standpunt)
'Taakstraf voor SUV-hater'
Dus dan maar via deze weg om een aanpassing vragen.
Mag ik dan vragen om het na de TT-verandering een enorme rotschop naar BNW of TRU te verkopen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mag bij deze TT nog een toevoeging komen?
De echte nieuwe wereldorde
De titel die ik graag zou willen is: De echte nieuwe wereldorde - de geautomatiseerde maatschappij
en als dat te lang is kan maatschappij vervangen worden door "wereld".
Alvast bedankt!
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen om het na de TT-verandering een enorme rotschop naar BNW of TRU te verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |