Ah, hij was dus druk bezig een foutje uit het verleden te herstellen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef slashdotter3 het volgende:
De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog van veel dieper opnieuw beginnen!'
Estelle is meer een chick van het kaliber: ik zou mijn hond er niet vanaf trappen want ik gun hem ook een pleziertje. Maar daarna wel snel wegwezen met haar.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef ukga het volgende:
Estelle is een chick van het kaliber: ik zou der wel neuke, maar ik zou daarna niks meer laten horen en al helemaal geen relatie mee nemen.
Owja, die babbelen er tegenwoordig flink op losquote:Op maandag 9 juli 2012 15:56 schreef ukga het volgende:
Gelukkig heegt badr een nieuwe vriend: Willem Holleeder
Dus de kans dat het fout afloopt is een sruk groter geworden
Als hij het niet gedaan heeft (let op, als) vind ik dat raar ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef TimMer1981 het volgende:
Je bent tuig, er wordt iemand het puinpoeder ingeslagen in jouw directe nabijheid en je vindt het dan vreemd dat mensen als eerste naar jou kijken? Hij is dus nog dom ook.
Stel dat Stel en ik een stel zijn, dan stel ik dat het droevig met dit stel is gesteld.quote:
Mooi gesproken!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stel dat Stel en ik een stel zijn, dan stel ik dat het droevig met dit stel is gesteld.
Leugens, hij heeft gewoon gezellig staan afwassen:quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'
Bron: Badr weet niets van mishandelingquote:Misschien heb ik in de loop van de avond even een theedoek in mijn handen gehad om een glas af te drogen. Want dat doe ik ook gewoon even, als ik ergens een gezellige avond heb.
Nou, nou, nou, nou... Voel je je zo hulpeloos?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef StateOfMind het volgende:
Schijnheilig crimineel stuk vreten. Hopelijk wacht hem hetzelfde lot als André Brilleman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop